Το Cfmoto δεν είχε κάποιους ιδιαίτερους κραδασμούς που να θυμάμαι σε οποιοδήποτε εύρος στροφών ...
Όσον αφορά το βάρος είναι δύσκολο να το κρατήσουν στα επίπεδα που θες μιας και πήραν το CFmoto του άλλαξαν κουστούμι, κάποια περιφερειακά και μπροστά τροχό και το ξαναέβγαλαν στην αγορά με άλλο όνομα ...
πάντως αν η Χιονάτη είχε 19αρι τροχό και άλλο πιο ενδοτικό στήσιμο δεν θα την είχα δώσει από την άλλη και στην τιμή που δίνουν το morini δεν ξέρω αν αξίζει σε σύγκριση με το cfmoto ...
Αν θέλουμε να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί όχι δεν αξίζει άμεση σύγκριση με το CFmoto και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την τιμή αλλά με το σύνολο της μοτοσυκλέτας και σε περιφερειακά.
πράγματι ο κινητήρας είναι ίδιος ουσιαστικά με κάποιες διαφορές στις ρυθμίσεις. Το πλαίσιο φαίνεται πως είναι παρόμοιο με καταγωγή απο Versys.
Απο εκεί και έπειτα όμως το CFmoto έχει αναρτήσεις Κινέζικες αγνώστου πατρός ενώ το morini έχει μπροστά ένα 50mm πλήρως ρυθμιζόμενο Marzocchi και πίσω νομίζω Kayaba ρυθμιζόμενο. Φρένα το CFmoto έχει Jjuan και το Morini Brembo. τα όργανα του CFmoto είναι αυτά
free image hosting for forums
ενώ το morini έχει ταμπλέτα ειδικά εξελιγμένη στην Ιταλία με τα πάντα όλα και διασυνδεσιμότητα για το κινητό bluetooth κλπ
Επίσης οι μοτοσυκλέτες κάθε κατασκευαστή πρέπει να κριθούν και σε βάθος χρόνου για την ποιότητα τους σε βαφές, πλαστικά, μέταλλα, περιφερειακά κλπ.
Βλεποντας ας πούμε δοκιμή του CFmoto με σκουριές σε βίδες καινούργιο μηχανάκι δεν είναι και ότι καλύτερο
upload free image
το Morini θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα ή χειρότερα σε συνολική ποιότητα φινίρισμα??
Λεπτομέρειες όπως το πάνελ των οργάνων, οι διακόπτες, το φινίρισμα, οι τιμονόπλακες, όλα παίζουν ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα
Για μενα εκ πρώτης όψης τα δικαιολογεί με το παραπάνω τα λεφτά που ζητάει το Morini σε σχέση με το CFmoto μόνο τις αναρτήσεις/φρένα/όργανα δηλαδή χώρια τα υπολοιπα
Και να προσθέσω το υποκειμενικό πώς για με΄να το Xcape είναι ξεκάθαρα το πιο όμορφο on-off στην αγορά αυτή τη στιγμή στα μεσαία κυβικά. τουλάχιστον