nickaoua11
Μέλος
Μάλλον ήθελε να πάρει πάντα το υπερόπλο της BMW στα scooter και επειδή δεν βγήκε το όνειρο το έκανε DIY.Αλεξιπτωτο πλαγιας;
Μάλλον ήθελε να πάρει πάντα το υπερόπλο της BMW στα scooter και επειδή δεν βγήκε το όνειρο το έκανε DIY.Αλεξιπτωτο πλαγιας;
Τί σου συνέβη με Κινέζικο παπί?Το είδα απο κοντά στο δρόμο αυτό το μηχανάκι...Δεν μοιάζει με CB500X ούτε με Versys, είνια πολύ πιο μάχιμο οπτικά και φαίνεται και πιο ψηλό......Επίσης έκανε πολύ ωραίο θόρυβο από το μοτέρ, σαν BMW800GS έκανε.......Δεν θα το έπαιρνα ποτέ γιατί έχω πάθει πολιτισμικό σόκ από τότε που είχα κινέζικο παπί και θεωρώ την ασφάλεια πάνω στην μοτοσυκλέτα πολύ σημαντική......
Βάγγο....τα μισά να μουλεγεΕψαχνε να βρει ταπα για τα λαδια μεχρι που συνειδητοποίησε ότι δεν έχει, γιατί τα κινέζικα μοτέρ είναι μιας χρήσης...
Lifan είχα....σκορπαγε όλο...μετά απο κάθε βόλτα ήθελε όλο σφυξιμο.... Θεόβαρο σε σχέση με ένα χοντα, μιλάμε για διαφορά χοντρη....κραδασμοί σε όλο το σώμα.....ασε τραγικό...ανεβαινες σε honda και νόμιζες ότι πήρες rols roys....Και τα MODENAS που δεν σκορπάνε, αμα καβαλήσεις μετά honda καταλαβαίνεις τραγικές διαφορές......Αν η αντιμετώπισή τους στην αντιγραφή είναι της ίδιας λογικής (που δεν θέλω ποτέ να το μάθω....) τότε μιλάμε για επικίνδυνα ρίσκα να πάρει κάποιος.....Δεν αξίζει δηλαδή να τσιγκουνευτεις ένα 2000αρο στο καινούργιο και να μην πάρεις πχ ένα hondacb500x από το να φοβάσαι...........ααααα και το καλύτερο.....το lifan το πήρα 1500€ και το πούλησα 350€ ! ! ! ! ! ! Μετά από 12μήνες ! !!! !Τί σου συνέβη με Κινέζικο παπί?
Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι δεν έχουμε κανά review από συμφορουμιτες που να το έκαναν test ride ή να το αγόρασαν ακόμα.Από το δίπλα γραφείο παίρνουν τηλέφωνο, μόλις δούν πελάτη!!!!!
Κόλπο είναι, να φαίνεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον
Επίσης χαίρομαι που αυτά που διαβάζω στο MOTO είναι λίγο πολύ αυτά που κατάλαβα και εγώ από την σύντομη βόλτα που το έκανα!Για να επιστρέψουμε το θέμα στον πρωταγωνιστή του.
Moto Morini X-Cape 649: Τα πρώτα χιλιόμετρα στην Ελλάδα
Η Moto Morini αποτελούσε έως τώρα μια “boutique” ιταλική εταιρεία που κατασκεύαζε σε μικρούς αριθμούς διάφορες παραλλαγές naked μοτοσυκλετών βασισμένες στον δικής της σχεδίασης και κατασκευής V2 κινητήρα των 1200 κυβικών. Όμως όλα αυτά άλλαξαν μετά την εξαγορά της από τον όμιλο της Zhongneng...www.motomag.gr
Έχεις φαγωθεί με το xcape vs 650mt αλλά είναι διαφορετικά μηχανάκια.Oλα τα λεει,δεν λεει ομως οτι ο κινητηρας ειναι κινεζικος της CF MOTO.
αλλο το ενα αλλο το αλλο,απλως αναφερω τα δημοσιογραφικα κολπα,οταν πληρωνεσαι και λιγουλακι το κατι τις ,για να προμοταρεις ενα μοντελλο,και να πιστεψει ο αλλος οτι φτιαχνεται στην ιταλια.Παλαιες πρακτικες ολων των περιοδικων πλην μοτοτεχνικης και ισως μοτοσπορτ.σιγουρα ολες οι κινεζιες αντιγραφη ειναι ειτε κατοπιν αδειας ειτε λογω ληξεως των πατεντών.Έχεις φαγωθεί με το xcape vs 650mt αλλά είναι διαφορετικά μηχανάκια.
Και όσο για τον κινητήρα,ούτε η cf είπε ότι είναι αντιγραφή της Καβασάκι πχ.
Το συγκεκριμένο άρθρο,αν θυμάμαι καλά,δεν αναφέρεται στο που παράγεται.αλλο το ενα αλλο το αλλο,απλως αναφερω τα δημοσιογραφικα κολπα,οταν πληρωνεσαι και λιγουλακι το κατι τις ,για να προμοταρεις ενα μοντελλο,και να πιστεψει ο αλλος οτι φτιαχνεται στην ιταλια.Παλαιες πρακτικες ολων των περιοδικων πλην μοτοτεχνικης και ισως μοτοσπορτ.σιγουρα ολες οι κινεζιες αντιγραφη ειναι ειτε κατοπιν αδειας ειτε λογω ληξεως των πατεντών.