Η συνέχεια της κουβέντας περί μετατροπής σε tubeless εδώ Μετατροπή ζαντών σε tubeless
Λογικά θα έλεγα μάλλον το δεύτερο ΓιάννηΕνδιαφέρον θα είχε να ξέραμε αν περνάει ακόμα προδιαγραφές ή έκαναν κίνηση VW και λοιπών
Παναγιώτη η μηχανή - εκτός απ τα λαμπάκια - κινιόταν κανονικά;H Βέρα αδιαθέτησε εχθές, στα καλά καθούμενα άναψε όλα τα λαμπάκια της και άρχισε της διαμαρτυρίες !!!!
Πρωί πρωί τηλέφωνο στο Φραντζέσκο ...
Τα παιδιά στον Φραντζέσκο πολύ εξυπηρετικά τους πήρα τηλέφωνο το πρωί και πέρασα και την άφησα και το μεσημεράκι μου είπαν την διάγνωση.
Ο αισθητήρας MAF είναι ο υπαίτιος, το πέρασαν στην εγγύηση σήμερα στον Φραντζέσκο στην Καλλιρόης και περιμένουμε να έρθει από την μακρινό Μαντέλο ντελ Λάριο στην Ιταλία ....
Βγάζεις και πόλο μπαταρίας για ένα λεπτοΓιώργο, όταν άναψε σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο το μοτέρ έκοψε, ρετάριζε και το ρελαντί είχε πάει στις 2000 στροφές.
μετά από επανεκκίνηση του κινητήρα παρέμεινε αναμμένο μόνο το check engine και λειτρουργούσε απροβλημάτιστα ....
Έχουν γίνει σαν τα παλιά windows θέλουν επανεκκίνηση όταν παρουσιάζουν πρόβλημα
Σωστός.Βγάζεις και πόλο μπαταρίας για ένα λεπτο
Όταν μπαίνει σε safe mode ανεβάζει μόνο του στροφές 2-3000 κ δεν σε αφήνει να δώσεις γκάζι, προκειμένου να το μετακινήσεις μόνο για όσο είναι επείγον ..Γιώργο, όταν άναψε σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο το μοτέρ έκοψε, ρετάριζε και το ρελαντί είχε πάει στις 2000 στροφές.
μετά από επανεκκίνηση του κινητήρα παρέμεινε αναμμένο μόνο το check engine και λειτρουργούσε απροβλημάτιστα ....
Έχουν γίνει σαν τα παλιά windows θέλουν επανεκκίνηση όταν παρουσιάζουν πρόβλημα
Το έχει αυτό ο όμιλος στις μάρκες τουΌταν μπαίνει σε safe mode ανεβάζει μόνο του στροφές 2-3000 κ δεν σε αφήνει να δώσεις γκάζι, προκειμένου να το μετακινήσεις μόνο για όσο είναι επείγον ..
H Βέρα αδιαθέτησε εχθές, στα καλά καθούμενα άναψε όλα τα λαμπάκια της και άρχισε της διαμαρτυρίες !!!!
Πρωί πρωί τηλέφωνο στο Φραντζέσκο ...
Τα παιδιά στον Φραντζέσκο πολύ εξυπηρετικά τους πήρα τηλέφωνο το πρωί και πέρασα και την άφησα και το μεσημεράκι μου είπαν την διάγνωση.
Ο αισθητήρας MAF είναι ο υπαίτιος, το πέρασαν στην εγγύηση σήμερα στον Φραντζέσκο στην Καλλιρόης και περιμένουμε να έρθει από την μακρινό Μαντέλο ντελ Λάριο στην Ιταλία ....
Καλησπέρα.. Έχει χρειαστεί να ακινητοποιήσεις την μηχανή λόγω βλάβης? Θα την εμπιστευοσουν για ταξίδια στο εξωτερικό 10-15000χλμ?Σήμερα έγινε η αντικατάσταση του προβληματικού αισθητήρα, επίσης έκαναν αναβάθμιση στην χαρτογράφηση και σύμφωνα με την εταιρία λύνει το θέμα με την προανάφλεξη.
Δεν είχα κάποιο θέμα μιας και είχα βάλει χάρτη από τον Αμερικανό που μου είχε λύσει το πρόβλημα αλλά με εντυπωσιάζει ότι βγάλανε αναβάθμιση για τα ευρο4
4 χρόνια μετά την παρουσίαση τους ...
Μένει να δούμε τώρα πως συμπεριφέρεται με την νέα χαρτογράφηση και αν δεν μου αρέσει θα βάλω πάλι του Αμερικάνου ....
Δεν ξέρω τι πρόγραμμα πέρασεΠροχτές πήγα το μηχανάκι στον Αρμακόλα για το σέρβις των 10000 χλμ. Εκτός από μύδια ξύδια κτλ πέρασε και καινούργιο χάρτη.
Μόλις το παρέλαβα είπα να κάνω μιά μικρή βόλτα μέχρι Βάρκιζα, καμιά 40αριά χλμ πολλά απ αυτά σε κίνηση. Κάτι δεν μου πήγαινε καλά.. Αφού το μηχανάκι ζεστάθηκε καλά καλά μέσα στο μποτιλιάρισμα κατάλαβα τί ήταν αυτό που δεν μου πήγαινε καλα·
δεν βάραγε πειράκια!
Σαν άπιστος Θωμάς όμως σκέφτηκα ότι "μπορεί να είναι η ιδέα μου". Για να σιγουρευτώ λοιπόν το πήρα χτες και του κανα μιά εξακοσάρα. Το μηχανάκι κιχ!· μόνο όταν το προκαλούσα επίτηδες αλλάζοντας πολύ νωρίς ταχύτητες σε ανηφόρες ακουγόταν ένα αμυδρό τσικ (φυσιολογικό) που αν είσαι ανυποψίαστος δεν το παίρνεις καν χαμπάρι.
Νομίζω ότι η γκούζι έδωσε την οριστική λύση στα πειράκια, pinging, knocking κι ούτω καθεξής για τα Ε5 τουλάχιστον. Μακάρι να κάνει αυτός ο χάρτης (ή να έχει βγάλει ήδη) και για τα ε4· ούτε decat ούτε vboost ούτε τίποτα (πάρα μόνο για ήχο και ζωηρότερη απόδοση - αν και με τον νέο χάρτη το μηχανάκι ζωντανεύει γενικότερα - , για το θέμα του pinging/knocking κτλ είναι ημίμετρα). Όσοι έχουν ν85 καλό είναι με την πρώτη ευκαιρία να το κοιτάξουν, το μηχανάκι πλέον οδηγείται ανθρώπινα και στις χαμηλές.
Ναι Νίκο, ο καινούργιος χάρτης κάνει πιο πλούσιο μείγμα. Με κατοστάρα δεν είδα σπουδαίες διαφορές. Το ζητούμενο για τα πειράκια είναι να δουλεύει πιο πλούσια και πιο δροσερά, πάνε μαζί αυτά. Σ αυτό συμβάλλει και το βγάλσιμο του καταλύτη.Δεν ξέρω τι πρόγραμμα πέρασε
(υποθέτω πως έχει να κάνεις με την ανάφλεξη)
αλλά το γκούτσι στην Ελλάδα βαράνε πιράκια λόγω τη κωλοβενζίνης
Με 100άρα ας πούμε δε βαράνε !
Καρατσεκαρισμένο
Παναγιώτη, μετά την αναβάθμιση του χάρτη τσέκαρε αν δουλεύει σωστά το cruise control.Σήμερα έγινε η αντικατάσταση του προβληματικού αισθητήρα, επίσης έκαναν αναβάθμιση στην χαρτογράφηση και σύμφωνα με την εταιρία λύνει το θέμα με την προανάφλεξη.
Δεν είχα κάποιο θέμα μιας και είχα βάλει χάρτη από τον Αμερικανό που μου είχε λύσει το πρόβλημα αλλά με εντυπωσιάζει ότι βγάλανε αναβάθμιση για τα ευρο4
4 χρόνια μετά την παρουσίαση τους ...
Μένει να δούμε τώρα πως συμπεριφέρεται με την νέα χαρτογράφηση και αν δεν μου αρέσει θα βάλω πάλι του Αμερικάνου ....
Θα το κοιτάξω, ευχαριστώΠαναγιώτη, μετά την αναβάθμιση του χάρτη τσέκαρε αν δουλεύει σωστά το cruise control.
Μέχρι στιγμής δεν έχει ακινητοποιηθεί η μηχανή για οποιαδήποτε λόγο.Καλησπέρα.. Έχει χρειαστεί να ακινητοποιήσεις την μηχανή λόγω βλάβης? Θα την εμπιστευοσουν για ταξίδια στο εξωτερικό 10-15000χλμ?
Γιώργο δεν διαπίστωσα κάποια δυσλειτουργία στο cruise control, ολα δουλευουν καλά για την ώρα...Παναγιώτη, μετά την αναβάθμιση του χάρτη τσέκαρε αν δουλεύει σωστά το cruise control.
Μιά χαρά! Είχα διαβάσει κάποιες αναφορές κατόχων Ε5 που μετά την αναβάθμιση του χάρτη δεν λειτουργούσε η αυξομείωση ταχύτητας (το + και -) του cc.Γιώργο δεν διαπίστωσα κάποια δυσλειτουργία στο cruise control, ολα δουλευουν καλά για την ώρα...