.
Ας μείνουμε στο ότι διαφωνούμε πλήρως και στα γούστα και στην αντίληψη περί μηχανολογικών και ηλεκτρονικών εφαρμογών και λύσεων.
Βαγγέλη το δεν μου αρέσει είναι γούστο.
Το είναι συντηρητική σχεδίαση είναι γούστο. Το ότι όχι μόνο η guzzi επιλέγει συντηρητικά γιατί έχουμε χιλιάδες φορές πει ότι το κοινό της μοτοσυκλέτας διαχρονικά δεν επιβραβεύει την καινοτομία τον καιρό που γίνεται ισχύει.
Όπως ζητάς να γίνεται σεβαστό το ένα γούστο, θα δώσεις τον ίδιο σεβασμό και στο άλλο.
Το δεν έχει καμία καινοτομία είναι αλήθεια. Είναι καινοτόμο για την εταιρεία και μόνο, γιατί είχε μείνει εκτός εποχής.
Το ότι ο εξοπλισμός υπάρχει και σε σκούτερ (το νέο xmax έχει επιπλέον των γνωστών πολυμεσικών ευκολιών και πλοήγηση από εφαρμογή της Garmin στην οθόνη του) είναι αλήθεια.
Τι θα ήθελα να δω σε μηχανή 18000 ευρώ, τυχαία να πω τα φώτα κλίσης, απείρως πιο χρήσιμα από τα φτερά. Καινοτομία μπορεί να μην είναι αυτό αλλά ο άνθρωπος που προτιμάει "μεταβλητή κατά 20% ανεμοκαλυψη" αντί να βλέπει βράδι στην στροφή έχει λίγο περίεργες προτεραιότητες.
Μεγάλο μπράβο για τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις στο "βασικό" μοντέλο.
Το έχω ξαναπεί, όταν η κουβέντα για μέταλλα και πλαστικά κατεβαίνει σε οπαδικό επίπεδο και γίνεται "μου εθιξες τον αετό -εν προκειμένω- που προσκυνώ και θα σε χαρακτηρίσω προσωπικά κάπως" είναι τοξική όπως στο γήπεδο. Είπες κάτι για τον δικέφαλο, γ**** ο νότος, τα λιμάνια, η λεωφόρος, οι νότιοι οπαδοί και το σπίτι τους και το σόι τους κλπ.
Για τις τιμές δεν τα θυμάσαι καλά, αλλά μια που το 1000 δεν έχει σχέση με το V100 σε κανέναν τομέα και δεν είναι ανταγωνιστική μοτοσικλέτα δεν έχει λόγο να συνεχίσει προς τα εκεί η κουβέντα, αυτό που είπα για τον ανταγωνισμό του 1000 ισχύει.