Χάζευα χτες αυτό το εργαλείο και διαβάζοντας τα χαρακτηριστικά του υποθέτω θα είναι το καλύτερο μηχανάκι που έχει φτιάξει η Moto Guzzi και θα γιορτάσει τα 100 χρόνια της με ένα φανταστικό εργαλείο..
Καταρχήν μιλάμε για ένα καινούργιο μοτέρ 10 πόντους πιο μαζεμένο και υγρόψυκτο με 115 χορταστικά άλογα και 10.5kg ροπής απο σχεδόν 3000rpm.
Μιλάμε για ειδικά σχεδιασμένο άξονα χαμηλά τοποθετημένο που πλησιάζει σε αίσθηση την αλυσίδα, αποφεύγοντας αυτή την ανύψωση που προκαλούν συνήθως οι άξονες διατηρώντας το όφελος στην συντήρηση και την αξιοπιστία.
Μιλάμε για ημιενεργητικές αναρτήσεις ohlins στην ακριβή έκδοση και για μια πλήρη αδρανειακή πλατφόρμα 6 αξόνων νομίζω με Cornering ABS, Traction Control (λογικά cornering και αυτό), Cruise control και Quickshifter
Μιλάμε για ακτινικά φρένα Brembo και ένα πανέμορφο μονόμπρατσο.
Μιλάμε για την πρώτη μοτοσυκλέτα στην ιστιορία με ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα που ανεβοκατεβαίνουν αναλόγως την ταχύτητα και όχι μόνο. Αυτό απο μόνο του μπορεί και κάνει την μοτοσυκλέτα Compact σε διαστάσεις διατηρώντας τον σπορ χαρακτήρα και την Streetfight εικόνα και στο ταξίδι σηκώνεται ζελατίνα και αεροδυναμικά βοηθήματα και έχεις ανεμοπροστασία μοτοσυκλέτας τουρισμού!
Για μένα πρόκειται όντως για μια ριζοσπαστική μοτοσυκλέτα, με εκπληκτικές ιδέες και πανέμορφη υλοποίηση. Αν καταφέρουν στην ακριβή έκδοση με τις Ohlins και δεν ξεπεράσουν τα 15 χιλιάρικα θα μιλάμε για μια πραγματικά φανταστική μοτοσυκλέτα (τουλάχιστον όπως το βλέπω εγώ). Αναμένω να παρουσιαστεί! Σπάνια τελευταία νιώθω ενθουσιασμό για μια νέα μοτοσυκλέτα αλλά εδώ πραγματικά έχω μείνει έκπληκτος και απο τα Specs και απο την εμφάνιση.