Πολύ λογική τιμή...15/50 λεει και στο manual αλλα δεν γραφει ημι ή φουλ ουτε μαρκα, αλλα νομιζω οτι αυτο δεν εχει πολυ σημασια, το θεμα ειναι να κανεις τα σερβις στην ωρα τους.
60 ευρω μου πηγε εμενα το 1ο σερβις ,λαδια φιλτρο και καποια τσεκ, καλος παντως ο μηχανικος μου φανηκε σωστος ,και εχω αλλαξει πολλους ολα αυτα τα χρονια που οδηγω
80 ευρώ εμένα χωρίς απόδειξη με quantum ήμι 15/50.Πολύ λογική τιμή...
120 πλήρωσε το παλικάρι....
Τουλάχιστον έτσι μου είπε, και γιατί να πει ψέματα, ήταν και αγανακτισμενος...
Απανταω στον εαυτο μου καθως βρηκα το μανιουαλ και λεει λαδια καθε 7500χλμ, οποτε καλα κανει και προδιαγράφει ημισυνθετικα. (To manual λεει Motorex Formula 4T 15w50, 11€ το λιτρο στο σκρουτζ, 2 λιτρα παιρνει, μια χαρα)Καθε ποσα χιλιομετρα λεει σερβις στο βιβλιο η ΚΤΜ;
Καλοτάξιδο σου εύχομαι και να το απολαύσεις όσο δεν πάει80 ευρώ εμένα χωρίς απόδειξη με quantum ήμι 15/50.
Πρωτο σέρβις στα 1000.
Στρωσιμο μέχρι 6000 στροφές.
Τώρα το πάω μέχρι 7500.
Στο μανιουαλ δίνει μοτορεξ 15/50 και στρώσιμο μέχρι 7500 στροφές.
Ευχαριστούμε για τις ευχες
Και να θέλει άμα έχει 50 μηχανάκια για σέρβις τη μέρα όλο και κάτι θα γίνει βιαστικάΚαλοταξιδα τα μικρά πυραυλακια σας παιδιά. Προσοχή στους μάστορες της ΚΤΜ.
Έβαλα ζελατίνα για 790 μεγάλη αλλά πιο πολλοί οι στροβιλισμοι από τη μαμά.Το πήρε φίλος και είναι πολύ ευχαριστημένος, έχει και ένα μουλτι 1100 αλλά όλο με το 390 είναι. Προχτές που είμασταν παρέα άνοιξε μια πολύ γρήγορα ως τα 150. Και ενώ στρίβει πολύ ωραια στα κλειστά, είναι σταθερό στα πολλά. Έκατσα πίσω και χωρεσα καλά.
Αυτός μου λέει πως άνετη ταχύτητα ταξιδιού χωρίς κραδασμούς είναι τα 130 κοντεράτα. Το μοτέρ έχει κι άλλο αλλά κραδασμοί και αέρας (μαμά ζελατίνα) κουράζουν. Δεν είναι και πιτσιρικάς.
Θα το κάνω μια βόλτα σύντομα, περίμενα να το στρώσει πρώτα.
ισχυειΚαι να θέλει άμα έχει 50 μηχανάκια για σέρβις τη μέρα όλο και κάτι θα γίνει βιαστικά
Άλλο θέλω να πω αλλά δεν γίνομαι αντιληπτός. Τέλος πάντων αν δεν κλάψεις δεν ακούς και δεν μαθαίνεις τελικά. Σε τρίτο πρόσωπο το σχόλιο μου πάντα. Λεπτομέρειες με pm όποιος επιθυμεί.Και να θέλει άμα έχει 50 μηχανάκια για σέρβις τη μέρα όλο και κάτι θα γίνει βιαστικά
Θυμαμαι ενα σχετικο νημα στο advrider.com σχετικα με τις ακτινωτες ζαντες των 950 και ποσο πιο γερες ηταν αυτες που επλεκε ο woody. Καποια καθολου τυχαια τιμονια υποστηριζαν πως σε μια ζορικη κρουση προτιμουν να στραβωσει η ζαντα παρα τα πηρουνια η να σπασει ο σκελετος.Καλοτάξιδο να είναι παίδες.
Λίγο προσοχή μόνο στις ζάντες γιατί η ΚΤΜ δε φημίζεται για την πχιοτητα των μετάλλων στις ζάντες τους.
Εκτός από το rc8 που φοράει marchesini βέβαια, αλλά αυτό προορίζεται για άλλο σκοπόν.
Οποιος ειπε αυτη την μπαρουφα μαλλον εχει τσακωθει με την λογικηΘυμαμαι ενα σχετικο νημα στο advrider.com σχετικα με τις ακτινωτες ζαντες των 950 και ποσο πιο γερες ηταν αυτες που επλεκε ο woody. Καποια καθολου τυχαια τιμονια υποστηριζαν πως σε μια ζορικη κρουση προτιμουν να στραβωσει η ζαντα παρα τα πηρουνια η να σπασει ο σκελετος.
Προσωπικα δε ξερω παντως εχει νοημα σαν επιχειρημα.
Για πες!Οποιος ειπε αυτη την μπαρουφα μαλλον εχει τσακωθει με την λογικη
Τι να πω;Για πες!