Καλημέρα σε όλους
Χρειάζομαι την βοήθεια και τις γνώσεις σας σχετικά με κάποια ΄΄προβλήματα΄΄ που αντιμετωπίζω με την μηχανή μου. Πρόσφατα (πριν από 3 μήνες) έγινα κάτοχος ενός 990 Adventure mod 2009 που είχε 57.000 km και φαινομενικά ήταν σε καλή κατάσταση, με πλήρες ιστορικό σέρβις-επισκευών.
Μετά από 2.000 km χρήσης έχω παρατηρήσει τα εξής φαινόμενα που με προβληματίζουν.
- Ο κινητήρας έχει αρχίσει να παρουσιάζει αύξηση στροφών (έως 3000) ανά τακτά χρονικά διαστήματα . Απαιτείται σβήσιμο από το κλειδί και επανεκκίνηση για να μειωθούν οι στροφές χωρίς πάντα να είναι επιτυχής αυτή η κίνηση. Έχω κάνει και το κλασσικό δεκαπεντάλεπτο reset ....... αλλά τίποτα δεν άλλαξε. Τα σκασίματα που κάνει στο κλείσιμο του γκαζιού είναι συνεχή ( φοράει κλασσικά Ακράποβιτς τελικά και δεν γνωρίζω εάν έχει πρόγραμμα).
- Η θερμοκρασία κατά την διάρκεια της οδήγησης σε ανοιχτό δρόμο είναι πάντα στις 5 μπάρες ενώ σε κίνηση εντός πόλης ανεβαίνει στις 8 και τα βεντιλατέρ (έχει 2 βεντιλατέρ) δουλεύουν συνεχώς. Ακόμα και τώρα που έχει πέσει η εξωτερική θερμοκρασία σε βραδινή βόλτα μόλις σταματήσω για 1 λεπτό ανεβάζει από 5 σε 7 μπάρες. Έχω διαπιστώσει μία ελάχιστη διαρροή από το κολλάρο στην αριστερή πλευρά του ψυγείου (δάκρυσμα) με ελάχιστη απώλεια ψυκτικού υγρού.
- Το σασμάν τις τελευταίες ημέρες μετά από λίγη ώρα εντός της κίνησης στην πόλη γίνεται σκληρό και ακούγεται έντονα στο κούμπωμα της πρώτης αλλά και στις αλλαγές. Χθες μου πέταξε δύο φορές ταχύτητα (σα να μην είχε κουμπώσει σωστά) και ο συμπλέκτης δείχνει να μαλακώνει πολύ και να έχει η μανέτα ένα αρχικό κενό μέχρι να αισθανθώ ότι συμπλέκει.
- Η μοτοσυκλέτα έχει καινούργια μπαταρία (3 μηνών) και μετά από ακινησία μίας εβδομάδας (με συναγερμό ΜΕΤΑ ενεργό) έμεινε από ρεύματα και χρειάστηκε εξωτερική βοήθεια για να πάρει. Μετά από βόλτα 30 km επανήλθε στα ΄΄φυσιολογικά΄΄ (αν και δεν ξέρω ποιά είναι αυτά).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια μου δοθεί και θα μου επιτρέψετε να επανέλθω με λιγότερο σημαντικές απορίες σε δεύτερο χρόνο.
Καλημέρες.
Στο 1. τα συμπτώματα μου θυμίζουν tps.
Είχα τα ίδια συμπτώματα και μόλις άλλαξα tps εξαφανίστηκαν όλα.
Και κάνε έλεγχο σχετικά με τη χαρτογράφηση.
Στο 2. Η θερμοκρασία συνήθως είναι στις 5-6 μπάρες.
Δεν βλέπω κάτι το ανησυχητικό.
Το ότι δουλεύουν συνεχώς τα βεντιλατέρ μήπως έχει αλλαχτεί ο θερμοστάτης ώστε να ξεκινάνε πιο νωρίς?
3. Δεν έχω παρατηρήσει και δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό με πρόβλημα στο σασμάν.
Υποθέτω ότι μάλλον δεν ήσουνα τόσο αποφασιστικός στην κίνηση του μοχλού ώστε να κουμπώσει η ταχύτητα.
4. Απώλεια ρεύματος από συναγερμό είναι πολύ σύνηθες.
Και κάτι τελευταίο.
Δες στη βάση του πίσω κυλίνδρου εάν δακρύζει κάπου...