Φθαρμενο ελαστικο, λαθος μαρκα ελαστικου(!), αζυγοσταθμητος τροχος, χαλαρα ρουλεμαν λαιμου, βαλιτσα πισω, λαθος προφορτιση ελατηριου πισω...
Ολα αυτα και αλλα ειχα βρει ως αιτιες οταν εψαχνα το αντιστοιχο προβλημα που παρουσιαζε το 1290 στα 80 ρολαροντας...αφηνες τα χερια απο το τιμονι και αρχιζε μια ταλαντωση που εξελισσοταν μεχρι να το ξαναπιασεις γιατι φοβοσουνα.
Η ''απολυτη'' γεωμετρια του ''ready to race'' που επηρεαζονταν αμεσα απο κατι απο τα προηγουμενα, ηταν μια χαζοδικαιολογια, ενω ειχε ακουστει και απαντηση της εταιρειας οτι κακως αφηνετε τα χερια απο το τιμονι...
Παντως στο 990 που ειχα 13 χρονια, χωρις να αλλαξω ποτε τυπο-εταιρεια ελαστικου, δεν ειχε παρουσιαστει ποτε τετοιο προβλημα...