Θα κάνω και εγω Μια σύντομη ανασκόπηση για την αξιοπιστία της μοτοσυκλετας 790 s / 2020 μετα απο 3 χρονια χρήσης και συνολικά 30.000km, μιας και εκανα το μεγαλο service , το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων , αντικατάσταση μπουζι και ελεγχο βαλβίδων του μοτερ, οποτε ανοίχτηκε το καπάκι του δικύλινδρου μοτερ
Πρωτη φορά ανοίχτηκε το καπάκι του μοτερ οποτε τα εντόσθια, που φαίνονται (εκκεντροφόροι) εχουν ως εξής :
1. Οπτικά οι 2 εκκεντροφόροι εισαγωγής & εξαγωγής ήταν σε καλη κατάσταση , το ίδιο αποδεκτά ήταν και τα διάκενα όλων των βαλβίδων εισαγωγής κ εξαγωγής , καδενα χρονισμού εκκεντροφόρου και αυτη ενταξει και δε θέλει ρύθμιση , σφίξιμο κλπ διοτι εχει κιτ υδραυλικού τεντωτηρα και ουτε ακουσα κάποιο περιεργο θόρυβο στα τρία χρονια , χρήσης ….
αυτα απο τα «εντόσθια»
2. Στα 23.500km , πριν 6-7 μηνες , παρουσιάστηκε μια μικρη διαρροή λαδιού κ έβλεπα μια ελάχιστη ποσότητα λαδιού στο κορμό του μοτερ . Το δάκρυσμα προέρχονταν από τη κακή ποιότητα της φλάντζας ´Η ´ του καπακιού του μοτερ η οποία προφανώς ειχε παραμορφωθεί λόγο θερμοκρασιών …. Την αντικατάσταση της φλάντζας , την εκανα στα 30.000km (παρακολουθούσα ομως τακτικά τη στάθμη λαδιού ) και το κόστος της φλάντζας ήταν 30 ευρω .
3. Αλλες διαρροές απο υγρα πχ ψυκτικό υγρό , δεν ειχα , στη τριετία .
´Αλλαξα ομως προληπτικά τη φλάντζα του θερμοστατη
Απο ανάρτηση , εμπρος πιρούνια & πιςω αμορτισέρ δεν ειχα εως τωρα διαρροή , δεν “έσκασε” τσιμουχα
4.Το λιπαντικό του μοτερ που αλλάχθηκε στο τελευταίο service δεν ήταν βρώμικο , με ρινίσματα και αλλα περίεργα , αρα κ το σετ δίσκων συμπλέκτη θεωρώ οτι δεν εχει φθαρεί στη τριετία αναφορικά με το υλικό τριβής του.
5. Προηγούμενες βλάβες : στο πρωτο χρονο , κόπηκε ξαφνικά η Ντιζα του συμπλέκτη , προφανώς λόγω κακης ποιότητας ντιζαΣ. Απο τοτε , αγόρασα κ μια spare Ντιζα με κόστος 50 ευρω κ συνήθως τη κουβαλάω μαζι μου , οταν πηγαίνω χωματινες εκδρομές ή καπου μακρυά
Αυτή ειναι η εικόνα της μηχανής μου , για όποιον ενδιαφέρεται, για να αγοράσει αυτο το μοντέλο ως μεταχειρισμενο
Εν κατακλείδι ειμαι ικανοποιημένος εως τωρα
ΥΓ .
1. Η χρήση που κανω ειναι η εξής
4, 5 χωματινες οργανωμένες εκδρομές το χρονο δηλαδη σύνολο περίπου 3.000χλμ χώμα και τα υπόλοιπα 27.000 ειναι ασφαλτινη χρήση , στην αττικη κ εκτος αττικης σε μικρα ταξιδάκια
2. Η κατανάλωση της μηχανής ειναι περίπου 4-5lt/100km
και σε off road χρήση 5 εως 7lt/100km
3. Λαδια κ φίλτρο λαδιού αλλάζω καθε 7 με 8.000χλμ
Sent from my iPhone using Tapatalk