Το είδα όλο !!!1η παρουσίαση νέου 790adv in GREECE
Sent from my iPhone using Tapatalk
Όντως ειναι πιο ωραίο απο το προηγούμενο .Το είδα όλο !!!
αρχικά είναι πανέμορφο . Δεύτερον δείχνει να είναι σχεδόν η ιδανική Μότο σε σχέση απόδοσης τιμής
Έχω εναν προβληματισμό για την κλήση στα γόνατα από τα μαρσπιε στην σέλα στο 187 που είμαι
Τι ύψος έχεις ;Όντως ειναι πιο ωραίο απο το προηγούμενο .
Στο 790 1ης γενιάς , παντως ,
Υπάρχουν after market pegs , ρυθμιζόμενα που μπορουν να τοποθετηθούν νομίζω , λιγο πιο κάτω κ ετσι τα γόνατα εχουν μικρότερη κλίση
Εγω παντως οδηγάω με την σέλα στην υψηλή θέση για να ειμαι πιο ψηλά κ να λυγίζω τα γόνατα λιγότερα
Μονο οταν θελω να τρέξω πολυ, κοντά στη τελική ή να πλαγιάσω πολυ σε στροφές , κατεβάζω τη σέλα , χαμηλότερα
MotoPegs® - The World's Most Advanced Motorcycle Foot Peg - [Patent Pending]
Progressive Rotation Pegs - The MotoPegs offers a unique and patented design that allows you to adjust the rotation resistance in more than 12 steps thanks to the rubber control pins that come in 3 different densities. You can also choose to have the foot pegs fully fixed (non-rotating) by...www.lonerider-motorcycle.com
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σπύρο μόνο η ράλι σέλα του R είναι "σωστή", η διπλή του σκέτου 790/890 δεν κάνει για εμάς.Για όσους είναι 1,85 και > η γωνία κλίσης είναι απαράδεκτα μικρή για τον χαρακτήρα αυτής της μοτοσυκλετας.
Ακόμα και σε τέστ ράιντ πρόλαβαν να την ακούσουν τα γόνατα μου, πόσο μάλλον σε πολύωρη βόλτα.
Η ψηλή θέση / σκάλα που μπορείς να την ανεβάσεις δεν έχει μεγάλη διαφορά
Σπύρο μόνο η ράλι σέλα του R είναι "σωστή", η διπλή του σκέτου 790/890 δεν κάνει για εμάς.
Σορρυ μεγάλε αλλά την ιδανική απόδοση τιμή την έχεις πάρει εσύ.η ποιότητα των αναρτήσεων μεταξύ των 2 είναι ασύγκριτη απλαΤο είδα όλο !!!
αρχικά είναι πανέμορφο . Δεύτερον δείχνει να είναι σχεδόν η ιδανική Μότο σε σχέση απόδοσης τιμής
Έχω εναν προβληματισμό για την κλήση στα γόνατα από τα μαρσπιε στην σέλα στο 187 που είμαι
Δεν το γνωρίζω αυτό για τις αναρτήσεις του 790 , δεν το έχω οδήγηση , απλά είδα ότι μπροστά δεν ρυθμίζονται .Σορρυ μεγάλε αλλά την ιδανική απόδοση τιμή την έχεις πάρει εσύ.η ποιότητα των αναρτήσεων μεταξύ των 2 είναι ασύγκριτη απλα
Η διαφορά στα άλογα φαίνεται μετά τα 140 150.εγω που είμαι κ προβληματικός με το γκάζι δεν νιώθω να μου λείπουν ειδικά λόγω τροπου λειτουργίας του μοτέρ.Δεν το γνωρίζω αυτό για τις αναρτήσεις του 790 , δεν το έχω οδήγηση , απλά είδα ότι μπροστά δεν ρυθμίζονται .
κατά τα αλλά επειδή όπως είπα είχα ανεβεί στην έκθεση δεν θα κούμπωνα όπως το τουαρεγκ .
επίσης η όρθια θέση οδήγησης πάλι δεν είναι σωστή για εμένα στο 790 . το τουαρεγκ είναι λες και σε έχουν μετρήσει .
Μόνο τα 90-95 άλογα θα ήθελα
Ισχύει , εκει μέτα τα 150-160 αρχίζει και πέφτει η απόδοση .Η διαφορά στα άλογα φαίνεται μετά τα 140 150.εγω που είμαι κ προβληματικός με το γκάζι δεν νιώθω να μου λείπουν ειδικά λόγω τροπου λειτουργίας του μοτέρ.
Ούτε πενήντα ,από 780 πάει το σήμα στα 120.Για 50 περίπου κυβικά
Ανεβαίνουν κατηγορία τα πάγια
Τέλη.... ασφάλειες....