πυξιδας990
Μέλος
1290T
1290T
12 ώρες σερί?? Πάνε τα @@@@ του ψητά έγιναν!!!Σας άκουσε ο Χρηστάρας ότι τα 1250 χαλάνε και είπε να φτιάξει ένα βίντεο με το 1290.
Τόσα χρόνια με τα ΚΤΜ, τα έχει χάσει προ πολλού, δεν έχει ανάγκη12 ώρες σερί?? Πάνε τα @@@@ του ψητά έγιναν!!!
Θυσίες που κάνει ο άνθρωπος για ένα μηχανάκι....Τόσα χρόνια με τα ΚΤΜ, τα έχει χάσει προ πολλού, δεν έχει ανάγκη
Να σε πω παλικάριμ, πάρε ένα 1290 και κάνε βόλτα Αθήνα. Επίτηδες κολλούσα σε κάθε φανάρι, πέρα από "λίγη" ζέστη στο αριστερό μπούτι δεν κατάλαβα κάτι ανυπόφορο (όπως πχ ήταν το scrabmler 1200 της triumph το οποίο οδήγησα σε πολύ πιο κρύα ημέρα). Τα ίδια περί "καυτού πλαισίου που παθαίνεις εγκαύματα αν το αγγίξεις" είχα διαβάσει για το XR και απορώ πόσοι ηλίθιοι υπάρχουν εκεί έξω και γιατί έχουν δίπλωμα για μηχανάκι ενώ κατά βάση θέλουν "truck" με αυτόματο κιβώτιο και κλιματισμό. Το 1290 είναι εξαιρετικά ευχάριστο στην οδήγηση, πέραν της δοκιμής ζέστης δηλαδή θα το χαρείς γενικά, αξίζει και θα έχεις ιδία άποψη μετά.Θυσίες που κάνει ο άνθρωπος για ένα μηχανάκι....
Μονο στην κινηση στο κεντρο το νιωθεις. Εχω νιωσει τρισχειροτερο καψιμο απο Τραζαλπ 600αρι, με το 1/3 της ιπποδυναμης...Να σε πω παλικάριμ, πάρε ένα 1290 και κάνε βόλτα Αθήνα. Επίτηδες κολλούσα σε κάθε φανάρι, πέρα από "λίγη" ζέστη στο αριστερό μπούτι δεν κατάλαβα κάτι ανυπόφορο (όπως πχ ήταν το scrabmler 1200 της triumph το οποίο οδήγησα σε πολύ πιο κρύα ημέρα). Τα ίδια περί "καυτού πλαισίου που παθαίνεις εγκαύματα αν το αγγίξεις" είχα διαβάσει για το XR και απορώ πόσοι ηλίθιοι υπάρχουν εκεί έξω και γιατί έχουν δίπλωμα για μηχανάκι ενώ κατά βάση θέλουν "truck" με αυτόματο κιβώτιο και κλιματισμό. Το 1290 είναι εξαιρετικά ευχάριστο στην οδήγηση, πέραν της δοκιμής ζέστης δηλαδή θα το χαρείς γενικά, αξίζει και θα έχεις ιδία άποψη μετά.
Θα πεσει φωτια να σε καψει , πάρτο πίσω αυτο το τελευταίο.Μονο στην κινηση στο κεντρο το νιωθεις. Εχω νιωσει τρισχειροτερο καψιμο απο Τραζαλπ 600αρι, με το 1/3 της ιπποδυναμης...
Καλώς τον. Το θέμα το ξαναείδα σε βίντεο στο youtube προχτές γιατί διέρρευσαν πάλι φωτογραφίες από δοκιμές του νέου 1290, δεν είναι τόσο τραγικό πιά το πράγμα. Στα αυτοκίνητα όλα αυτά υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια και κανείς δεν παραπονέθηκε ότι στερείται απόλαυσης από εξοπλισμό.
Να σε πω παλικάριμ, πάρε ένα 1290 και κάνε βόλτα Αθήνα. Επίτηδες κολλούσα σε κάθε φανάρι, πέρα από "λίγη" ζέστη στο αριστερό μπούτι δεν κατάλαβα κάτι ανυπόφορο (όπως πχ ήταν το scrabmler 1200 της triumph το οποίο οδήγησα σε πολύ πιο κρύα ημέρα). Τα ίδια περί "καυτού πλαισίου που παθαίνεις εγκαύματα αν το αγγίξεις" είχα διαβάσει για το XR και απορώ πόσοι ηλίθιοι υπάρχουν εκεί έξω και γιατί έχουν δίπλωμα για μηχανάκι ενώ κατά βάση θέλουν "truck" με αυτόματο κιβώτιο και κλιματισμό. Το 1290 είναι εξαιρετικά ευχάριστο στην οδήγηση, πέραν της δοκιμής ζέστης δηλαδή θα το χαρείς γενικά, αξίζει και θα έχεις ιδία άποψη μετά.
Ναι θα συμφωνήσω με μια διαφορά όμως, όπως πλέον τα γρήγορα αμάξια βγαίνουν μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και πρέπει να το δεχτούμε είτε μας αρέσει είτε όχι και με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο επισης. Μου αρέσει η τεχνολογία αλλα μην συγκρίνουμε τετράτροχο με δυτροχο. Ωραίο το θέμα της τεχνολογίας αλλά γουστάρεις να νιώθεις και λίγο ελεύθερος ρε παιδί μου. Φιλικά πάντα.
ανεβάζει θερμοκρασία "για πλάκα" αλλά δεν ενοχλεί πέραν του ακουστικού του βεντιλατέρ.Περί XR δεν ξέρω, στο R που είχα πάντως, το πλαίσιο πύρωνε έντονα, μάλλον είχαν κάνει κάποιο λάθος σχεδιασμό με τα βεντιλατέρ και την ροή του αέρα.
ΟΚ, δεν ήταν και το τέλος του κόσμου, οι φορές που με ενόχλησε ήταν λίγες μιας και δεν το κυκλοφορούσα Αθήνα αλλά σαν "θέμα" υπήρχε. Σίγουρα δεν είναι ανασταλτικός λόγος για την αγορά του. Λογικά στο XR μιας και υπάρχει περισσότερος χώρος αλλά και πλαστικά να το έχουν διορθώσει λίγο.
Ωπα ,σορτσακι και 1Χ90 παμε σε σαδομαζοχισμο φαση.ανεβάζει θερμοκρασία "για πλάκα" αλλά δεν ενοχλεί πέραν του ακουστικού του βεντιλατέρ.
προφανώς αν οδηγείς με σορτσάκι/βερμούδα/μαγιό είναι αλλιώς. πχ στο triumph λογικά γίνεσαι ο καλύτερος φίλος των κλινικών εγκαυμάτων, στο 1290 μπορεί να αποκτήσεις ροζουλί γαμπίτσα...
Πριν από λίγο είδαμε ένα τιγερ 1050 με αναβάτη ελαφρώς ενδεδυμένο και με οπισθίως καθήμενη αναβάτρια με κορμί για δάκρυα, τατού, κράνος και ό,τι λιγότερο μπορεί να βάλει άνθρωπος για να μην τον πάνε μέσα, με κόκκινα τακούνια, όσο είναι ένα κομμάτι το κορίτσι (και απεύχομαι να της συμβεί κάτι αλλά τα στατιστικά δεν είναι με το μέρος της) ένα βίτσιο το έβγαζε. Άβυσσος η ψυχή του κάγκουρα οτιδήποτε και αν οδηγεί. Εκτός αν είναι ο μαλάκας με το κακοδεμένο τζετάκι αερόστατο που τον έπνιγε και είχε φύγει πίσω από το κεφάλι του, σορτσάκι κοντομανικάκι GS1200άκι που από χαζομάρα θα πάρει κανέναν στον λαιμό του.Ωπα ,σορτσακι και 1Χ90 παμε σε σαδομαζοχισμο φαση.