Προφανώς κάπου χάνει, έλεγα μήπως είναι κάποιο γνωστό θέμα ελαττωματικού υλικού ή θέλει καμιά πιο ειδική προσέγγιση στην εξαέρωση (όπως πχ τα Aprilia V2 που είναι γνωστή εδώ και χρόνια πλέον).Εικαζω να έχει βλάβη το έμβολο ή από κάπου τραβάει αέρα και χάνει την πίεση το δίκτυο μετά από λίγο.
Τέλεια, να μην αισθάνομαι μόνος.Λολ. Στο advrider αναρωτιούνται το ίδιο
Δεν ξέρω πως είναι στο 1290,στο 950 το έπαθα και εγώ, με εναν φιλο του πρεσαρα τα υγρα φρενων με συριγγα και σωληνακι απο την δαγκάνα προς την τρομπα και εξαερωσα αλλιως δεν δουλευε σωστά δεν ξερω αν βοηθάει... ή αν θα δουλέψει με αυτό τον τρόπο στο 1290(μου ελεγαν να αλλάξω τρόμπα και με αυτο δουλεύει ακομα)είχα άλλαξει και το εμβολακι της τρομπας και τα ίδια...Μήπως ξέρει κανείς τι παίζει με το πίσω φρένο του 1290 (δεν ξέρω για 1090/1190)?
Έχω κάνει 2 φορές εξαέρωση, δουλεύει για λίγο καιρό (1-2 βόλτες) και μετά το χάνω τελείως, πατάω το ποδόφρενο και απλά τερματίζει χωρίς να φρενάρει. Τακάκια έχει.
Το έχω σκεφτεί και αυτό και μάλλον θα το δοκιμάσω, μάλιστα θα προσπαθήσω να πρεσάρω τα έμβολα τέρμα πίσω ώστε και ότι αέρας υπάρχει μέσα στη δαγκάνα να έχει φύγει πριν βάλω υγρά πάλι.Δεν ξέρω πως είναι στο 1290,στο 950 το έπαθα και εγώ, με εναν φιλο του πρεσαρα τα υγρα φρενων με συριγγα και σωληνακι απο την δαγκάνα προς την τρομπα και εξαερωσα αλλιως δεν δουλευε σωστά δεν ξερω αν βοηθάει... ή αν θα δουλέψει με αυτό τον τρόπο στο 1290(μου ελεγαν να αλλάξω τρόμπα και με αυτο δουλεύει ακομα)είχα άλλαξει και το εμβολακι της τρομπας και τα ίδια...
Εσύ θες να μας τρελάνεις...άκου εκεί συνεργείο!Έχεις λύσει Γιώργη όλο το μηχανάκι και θα κολλήσεις σε ένα λύσιμο πίσω δαγκάνας για σέρβις;Μακάρι να πιάσει αλλιώς συνεργείο.
Βαριέμαι λίγο τον τελευταίο καιρό αλλά να λύσω δαγκάνα γιατί όταν μπορεί να είναι κάτι άλλο. Την διάγνωση ψάχνω για να ξέρω τι πρέπει να γίνει, γι' αυτο κα μέχρι τώρα κάνω τα έυκολα.Εσύ θες να μας τρελάνεις...άκου εκεί συνεργείο!Έχεις λύσει Γιώργη όλο το μηχανάκι και θα κολλήσεις σε ένα λύσιμο πίσω δαγκάνας για σέρβις;
Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν έχεις και άδικό αλλά το να ψάχνω λύσεις σε "θεματάκια" έχει την πλάκα του και μου έχει μείνει χούι από τα ApriliaΕίχες ένα μηχανάκι χωρίς προβλήματα αλλά σε έτρωγε ο πωπος σου...
Αξίζει, τουλάχιστον συγκριτικά με τις σέλες του 1290Τ που δεν έχουν και την καλύτερη φήμη.Ερώτηση, αξίζει όντως η σέλα ergo έχω ένα ktm 1090 adventure r με την έργοστασιακη και σκέφτομαι να βάλω τις ergo. Τις έχω δοκιμάσει αλλά σε μικρή βόλτα οπότε δεν κατάλαβα διάφορες.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Εγώ σέλα r έχω η οποία δεν την έχω δοκιμάσει για πολύωρο ταξίδι. Απλά δεν ξέρω πόσο άνετη θα είναι σε μεγάλο ταξίδι +3 ώρεςΑξίζει, τουλάχιστον συγκριτικά με τις σέλες του 1290Τ που δεν έχουν και την καλύτερη φήμη.
Το ύψος δεν μας πείραζει γιατί έτσι κ αλλιώς η r σέλα είναι πιο ψηλή από την s επίσης είμαι αρκετά ψηλός. Το ερώτημα μου είναι αν αξίζει σε σχέση με την σέλα του r? Αν έχει κάνει κάποιος την αλλαγήΣε σχέση με τη διαιρούμενη σέλα των 1290S/T, η powerparts ergo είναι η μέρα με τη νύχτα από θέμα άνεσης σε πολύωρα ταξίδια. Με την μαμά μετά τα 250-300km άρχιζαν να μουδιάζουν πράγματα από τη μέση και κάτω..
Επίσης, η ergo είναι λίγο (~2cm) πιο ψηλή το οποίο μπορεί να κάνει διαφορά.
Ναι αξίζει η αλλαγή.Το ύψος δεν μας πείραζει γιατί έτσι κ αλλιώς η r σέλα είναι πιο ψηλή από την s επίσης είμαι αρκετά ψηλός. Το ερώτημα μου είναι αν αξίζει σε σχέση με την σέλα του r? Αν έχει κάνει κάποιος την αλλαγή
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Για τις δύο θέλω και εγώ! Τώρα εχω την r δεν ξέρω πως είναι αλλά την ergo την είχε βάλει ο αδερφός μου στο 1290 και είχαν φανεί πολύ καλές!Ναι αξίζει η αλλαγή.
Λέω για τις 2 όχι την ένα κομμάτι power parts.
Τι ακριβώς βλέπουμε?Δεν ξέρω τι γίνεται εδώ στην Κόρινθο!
Το άφησα στην θάλασσα και πρήστηκε