Καλημέρα στην παρέα.
Η εγχείρηση έγινε και ο ασθενής επέζησε.
Δεν γνωρίζουμε ακριβώς πιο ήταν το πρόβλημα αλλά έγιναν οι εξής εργασίες:
- Αποσυναρμολογήθηκε όλο το σύστημα ψύξης (σωλήνες, ψυγεία, αντλία νερού, θερμοστάτης) και καθαρίστηκε με φάρμακο και απιονυσμένο νερό. Το ίδιο έγινε και μέσα στην σωλήνωση του κινητήρα.
- Αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού.
- Αλλαγή ψυκτικού υγρού.
- Χρήση εργοστασιακής τάπας.
Αποτέλεσμα:
Εκκίνηση με την πρώτη
θερμοκρασία σε στάση 85 βαθμούς
Ενεργοποίηση του βεντιλατέρ και πτώση της θερμοκρασίας στους 80 βαθμούς όπου και το βεντιλατέρ σταματούσε.
Εν κινήση είχε χαμηλή θερμοκρασία σε όλη την διαδρομή και καθόλου χρήση του βεντιλατέρ.
Καμία απώλεια υγρού στο ψυγείο.
Καθόλου αναβρασμός.
Ευρήματα:
- Λίγη πέτρα στο δεξί ψυγείο.
- λίγα σκουπιδάκια στην αντλία του νερού.
- Υπερβολικά βαρύ φίλτρο λαδιού. Πρέπει να είχε μαζέψει την σάρα την μάρα και το κακό συναπάντημα.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Σας ευχαριστούμε για την βοήθεια. Λίγο πολύ όλοι πέσατε μέσα.
Πάμε για το επόμενο Project που είναι ρύθμιση καρμπυρατέρ. Οδηγός από Mastorako.
Καλή συνέχεια σε όλους.