Παίρνει πολύ δύσκολα μπροστά! Είτε ζεστό είτε κρύο!
Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
To έκανε ανέκαθεν ή τώρα σου παρουσιάστηκε?
Το φίλτρο αέρα είναι καθαρό?
Αν έχεις παλιό μπουζί άλλαξε το.
Έλεγξε αν υπάρχει διαρροή στα λαστιχένια τμήματα πριν και μετά το καρμπυρατέρ ρίχνοντας περιμετρικά σπρέι καρμπυρατερ την ώρα που δουλεύει,αν αλλάξουν οι στροφές κάπου τραβάει αέρα.
Κάντου ένα καλό καθάρισμα και δες τι νούμερα ζιγκλέρ έχει πάνω,τα εργοστασιακά είναι 65S και 175.
Έλεγξε την βίδα καυσίμου στις πόσες στροφές είναι απο τέρμα βιδωμένη.
Ρύθμισε βαλβίδες και τσεκάρισε το μπόσικο του χειροκίνητου αποσυμπιεστή βάση μάνουαλ.
Το σωληνάκι πάνω αριστερά είναι αυτό που πάει απο το ρουμπινέτο στο καρμπυρατέρ?Αν ναι δες μήπως τσακίζει και δεν έχει καλή ροή,το γνήσιο είναι προλυγισμένο για αυτον ακριβώς τον λόγο.
Το Mikuni tm40 είναι πολύ καλό και υπάρχει και κομπλέ κιτ για το 650 αλλά είναι δυσεύρετο σαν μεταχειρισμένo.fcr υπάρχει ένα στην γνωστή αγγελιοσελίδα αλλά μεταχειρισμένο χωρίς κιτ προσαρμογής στα 350 ευρώ προσωπικά δεν θα ακουμπούσα ..
Κιτ καρμπυρατερ εγω πήρα της allballs αλλά δεν χρησιμοποίησα τα ζιγκλέρ οχι γιατί δεν είναι γνήσια αλλά γιατί έχουν τα νούμερα των κλειστών Αμερικάνικων μοντέλων.Φλάτζες κλπ που χρησιμοποίησα είναι μια χαρά.