kostas_366
Μέλος
- Όνομα
- Κωνσταντίνος
- Μοτό
- Πόρκα κρίση :)
Καλή μοτοσικλέτα και καλές τιμές τώρα. Γενικά τπτ δεν πουλάει.
Tην ρετσινιά της καταπιόνας δυστυχώς φίλε, την έχουν βγάλει μερικοί που πήρανε μηχανάκια αγνώστου πατρότητας, από άτομα που νόμιζαν πως αλεξίσφαιρο μηχανάκι σημαίνει βάζω μόνο βενζίνη, και που δεν είχαν ποτέ στα δεκαπέντε χρόνια της ζωής τους ούτε ένα σωστό σέρβις. Και αλλού τα λέγαμε αυτά και με λέγατε βαμμένο χοντάκια, μέχρι που βρέθηκε και άλλος που ήταν έτοιμος να το δώσει εξ αιτίας της κατανάλωσης, με άκουσε, πήγε και το ρύθμισε σωστά και είδε τα νούμερα κατανάλωσης που βλέπω και εγώ. Το θυμάσαι εδώ; -> Τελικά τζάμπα το κατηγορούμε!!!..................
Η αφραγκια οκ το καταλαβαινω απλα το δικο μας εχει και την ρετσινια της καταπιονας στην πιατσα και ολοι κοιτανε το ψεκαστο αν καταληξουν σε Βαραντερο.
Και το δικο μου γιατι το λες τραβελι,επειδη ειναι βαμμενο?
Και πριν το βαψω παλι δεν εφευγε Παναγιωτη.Για κανε μια δοκιμη και βαλε την δικια σου για πουλημα που ειναι μαμα να δεις ποσα απιδια πιανει ο σακκος.
Πάντως εγώ που έχω ένα παλιό Piaggio X9 500 Evo, το κόστος είναι περίπου το διπλάσιο σε συντήρηση απο το PanEuropean, δεδομένου ότι χρειάζεται συντήρηση στα μισά χιλιόμετρα, και θέλει επιπλέον ανταλλακτικά (ιμαντες, μπαλάκια, κλπ...)Και ομως Γιαννη,ενα μεγκα σκουτερ εχει τα ιδια ακριβως εξοδα με το Βαραντερο που ειναι 1000 κυβικα.
Tο εχω διαβασει το θεμα Παναγιωτη και πιστεψε με οτι δεν εβγαλα ακρη και για αυτο ζητησα απο τον φιλο να μου περιγραψει το τι δουλειες του εκανε.Tην ρετσινιά της καταπιόνας δυστυχώς φίλε, την έχουν βγάλει μερικοί που πήρανε μηχανάκια αγνώστου πατρότητας, από άτομα που νόμιζαν πως αλεξίσφαιρο μηχανάκι σημαίνει βάζω μόνο βενζίνη, και που δεν είχαν ποτέ στα δεκαπέντε χρόνια της ζωής τους ούτε ένα σωστό σέρβις. Και αλλού τα λέγαμε αυτά και με λέγατε βαμμένο χοντάκια, μέχρι που βρέθηκε και άλλος που ήταν έτοιμος να το δώσει εξ αιτίας της κατανάλωσης, με άκουσε, πήγε και το ρύθμισε σωστά και είδε τα νούμερα κατανάλωσης που βλέπω και εγώ. Το θυμάσαι εδώ; -> Τελικά τζάμπα το κατηγορούμε!!!
Κανενας νεοελληνας δεν κατηγορει την μοτο του....................μεχρι να την πουλησει.Ρε σεις.....ψυχοπλακωθηκα
προτεινω να το παμε αλλιως το θεμα και να μιλησουμε για τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα, μιας μηχανης με πολλους φανατικους φιλους και αλλους τοσους εχθρους.
Βαρος και αεροδυναμική. .........τοτε, ισως ειναι η αιτιαirst: 8853 έγραψε:Κοντα στο 1,5 λιτρο λιγοτερο Κωστα
Εδω ειναι το παραδοξο φιλε................το ψεκαστο Βαραντερο και λιγοτερους ιππους ειναι,αλλα και αρκετα πιο βαρυ!!!Βαρος και αεροδυναμική. .........τοτε, ισως ειναι η αιτια
Καταναλωσης
Μαξιμουμ 7 ή μεσο όρο?Και λιγοτερο. Τουλαχιστον ο αδερφος μου με ΜΚ ΙΙΙ καιει γυρω στα 7.
Και όπως μπορούν να πιστοποιήσουν αρκετοί από εδώ μέσα, μόνο "φρόνιμο παιδί" δεν είμαι. Απλά το μηχανάκι είναι από 0 χλμ στα χέρια μου, δεν έχει κανιβαλιστεί, δεν έχει παραμεληθεί, δεν έχει φορτωθεί με την Άρτα και τα Γιάννενα.Πολυ καλα Παναγιωτη , αν σκεφτεις οτι η δικια μου μετρηση ποιο πανω ειναι μονος,χωρις μπαγκαζιερα (ενα μικρο τσαντακι μονο για τα απαραιτητα)
Παρα πολυ καλα θα ελεγα
Ωραια πασα.....Μανιακε γι αυτο ανοιξα το θεμα.Παιζει πολυς πονος με τα βαραντερο και απο το θεμα φορουμ κλαμπ και αλλα...
Ελπιζω εδω στο advride.gr να εχουμε μια υποκοινοτητα οπου μπορουμε ολοι με τα βαραντερο ανεξαρτητου σημαιας να μαλωνουμε να αγαπιομαστε να μαζευομαστε και αλλα...Ας δουμε πως θα παει....