Για να μην κάνω ξεχωριστό βιντεο. Δες αν θες απο 7,40 ως 10.00. Έχω πάρει στο κατόπι τον
nibo στο trail ride. Πολύ καλό τιμονάκι και το πίεσε. Νομίζω 99% είναι φουλ μαμά απο αναρτήσεις.
Δες την ουρά του CRF πώς χορεύει κλακέτες. O Nίκος επάνω δουλευει με το σώμα του υπερωρίες την ώρα που εγώ πίσω με ένα μηχανακι με μέτριες αναρτήσεις, τίποτα σπουδαίο αλλά αξιοπρεπές, είμαι χαλαρός. Δες ειδικά στο 8,50 και στο 9.30 που το μηχανακι κάνει ότι μπορεί να τον πετάξει απο πάνω. Το γεγονός πώς κρατάει ένα ρυθμό και το κάνει χωρίς πτώση οφείλεται στην υπερπροσπάθεια που κάνει και στις ικανότητες του. Το αμορτισέρ όμως αυτό δεν έχει θέση πάνω σε ένα CRF300L και απο το εργοστάσιο δεν έχει θέση και απορώ με την Honda Που τόσα χρόνια που το βγάζει δεν έχει προχωρήσει σε βελτίωση.