Mιλώντας γιά μπλέξιμο εννοούσα το βάλε-βγάλε του φαναριού. Κάπου εδώ
είχα διαβάσει γιά κάποιο παξιμάδι ή κόπιτσα (δεν θυμάμαι ακριβώς...) που
ενώ στό λύσιμο είναι εύκολο στο δέσιμο είναι λίγο μπλέξιμο και γι' αυτό
προτίμησα να το αποφύγω.
Η μπρίζα αγοράστηκε από μαγαζί εδώ γύρω στα 7 ευρώ αν θυμάμαι καλά
To "προβλημα" βρισκοταν εδω που εχω κυκλωσει και ηταν ενας αποστατης ενσωματομενος στην βαση
Και αυτο "προβλημα" λυθηκε ευκολα και δια παντος!
Έχει τύχει να βγάλω αρκετές φορές το φανάρι του CRF300L και δεν είχα ποτέ κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στην αφαίρεση ή στην τοποθέτηση του
Θεωρητικά το μόνο δύσκολο σημείο για να βγάλεις και να βαλεις το φανάρι είναι το ένα σημείο που θηλυκωνει το φανάρι, αλλά αν το κάνεις σωστά δεν έχεις πρόβλημα
Εγώ στην αφαίρεση αφού λύσω τις 4 βίδες του φαναριου στην συνέχεια πρώτα ξεθηλυκώνω το φανάρι από εκείνο το σημείο, και αντίστοιχα στην τοποθέτηση πρώτα θηλυκώνω το φανάρι σε εκείνο το σημείο, και δεν έχω πρόβλημα στο βάλε βγάλε του φαναριου
Το συγκεκριμένο σημείο είναι από την δεξιά πλευρά στην επάνω δεξιά βίδα του φαναριου, στο ίδιο σημείο που έχει τραβήξει τις παραπάνω φωτογραφίες ο konkost, που αν κατάλαβα καλά έκοψε με τροχό το σημείο που θηλυκωνει το φανάρι
Η δική μου άποψη είναι ότι αυτό το σημείο δεν πρέπει να κόβεται γιατί δεν το έχει βάλει τυχαία εκει ο Γιαπωνέζος, έχει μπει εκεί για να δέχεται αυτό το μεγαλύτερο βάρος του φαναριου και όχι οι βίδες, για να απορροφά αυτο τσαμπουκαδες από τους κραδασμούς στο χώμα και για να κάνει πιο σταθερό το φανάρι στο ξύλο που τρώει η μοτοσυκλέτα στο χώμα. Αν κοπεί αυτό, μετά το φανάρι θα στηρίζεται μόνο στις βίδες και εγώ προσωπικά ειναι κάτι που δεν το θέλω γιατί την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα την έχω κυρίως για χώμα και τρώει πολύ ξύλο και πολύ κραδασμό
Αυτή είναι η δική μου άποψη και αυτό που κάνω στο δικό μου CRF300L αλλά βεβαίως κάθε άλλη άποψη σεβαστή γιατί ο καθένας κάνει οτι γουστάρει στην μοτοσυκλέτα του και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!