Adventure μηχανακι δε σημαινει μονο εκτος δρομου ικανοτητα...σημαινει και εργονομια για πολλα χλμ σημαινει και καποια αυτονομια σημαινει και ικανοτητα φορτωματος κτλ...τα scrambler τα εχουν σε μικρότερο βαθμό αυτά.
Κοίτα το adventure για τον καθένα είναι κάτι διαφορετικό. Καταρχήν το μηχανάκι δεν επαγγελεται adventure, rally το ονόμασαν για τους δικούς τιυς λόγους και λόγους marketing.
Αν με ρωτήσεις ποιο ήταν το καλύτερο μηχανάκι adventure που είχα ποτέ θα πω το Honda xr250 Baja, ίδιο με αυτό που ο Ηλίας Βροχιδης έχει γυρίσει όλο τον κόσμο.
Για αυτούς τους Γερμανούς το fantic ήταν το κατάλληλο adventure
Για άλλους είναι ένα Royal enfield Himalayan.
Αν αυτά τα ελαφριά και ικανά και απλά στην συντηρηση μονοκυλινδρα δεν είναι adventure με το πραγματικο νόημα της λέξης τότε ποια είναι?
Αν τώρα η BMW θέλει να βάζει ένα μεγαλύτερο τεποζιτο σε ένα f850gs και μια πιο άνετη σέλα και να το λέει adventure σαν αναβατη δεν με αφορά.
Ας μη κολλάμε στις λέξεις. Δεν ονειρεύονται όλοι δικαβαλα ούτε τριβαλιτσα ταξίδια στην εθνική και σίγουρα δεν πιστεύουν πως αυτά ονομάζονται adventure. Εκτός αν θεωρείται περιπέτεια να βρεις ξενοδοχείο κάπου στην Ιταλία ξέρω γω.
Για μένα λοιπόν adventure σημαίνει μονοκυλινδρο με ένα ροπστο όσο γίνεται αλλά κυρίως αξιόπιστο και οικονομικό κινητήρα, εύκολη συντήρηση, θέση οδήγησης προς το enduro, καλή ικανότητα φορτώματος και αυτονομία ενδεχομένως αλλά πάνω απ όλα ΕΛΑΦΡΎ!! Adventure με μηχανές 250 κιλά δε με ψήνουν!
Για μένα το fantic και αντίστοιχες τέτοιες μηχανές μπορούν να είναι στην πραγματικότητα μας εξαιρετικά all around καθημερινά και ικανά travel enduro ταυτόχρονα. Αυτό αρκεί. Για άλλες χρήσεις έχει άλλες μηχανές!