Τα χαρακτηριστικά του είναι τούμπανο, ειδικά αν έχει επώνυμα περιφερειακά όπως συμβαίνει συνήθως πλέον και σε αυτή την τιμή, δεν θα έχει αντίπαλο.Το 800 που θα παρουσιάσει μου φαίνεται θα μας τρελάνει σε Specs τουλάχιστον. 180 κιλά γεμάτο, μαγάλες διαδρομές αναρτήσεων και clearance, 21-18 και 23lt τεπόζιτο?!! ουάου.. όνειρο ακούγεται
Ωραίο λινκ Λευκάδιος
Για να το παρουσιάσουν στην EICMA λογικά θα διατεθεί και σε άλλες χώρες τις Ευρώπης και όχι μόνο στο UK.Νομίζω πως βγάζει ειδική άδεια κυκλοφορίας στην Μ. Βρετανία όπως τα καθαρόαιμα εντούρο που ανανεώνεται ανά χρόνο που κάτι τέτοιο δεν υπάρχει στην Ελλάδα.
Στην χώρα μας βγάζουν άδεια κυκλοφορίας όπως μια κανονική μοτοσυκλέτα.
Θέλει λίγο ψάξιμο αυτό.
την ξέρεις ήδη ρε συ. Πουλάει ο Γκοργκολής μηχανάκια της εδώ και χρόνια με το σήμα της Daytona (Private labelling). Παράδειγμα..Τα χαρακτηριστικά του είναι τούμπανο, ειδικά αν έχει επώνυμα περιφερειακά όπως συμβαίνει συνήθως πλέον και σε αυτή την τιμή, δεν θα έχει αντίπαλο.
Όμως, πραγματικά, πόσοι θα το αγόραζαν, έναντι κάποιας άλλης μοτοσυκλέτας ;
Ακόμα και οι voflge,benelli,cfmoto πχ έχουν δείξει μερικα χρόνια το τι κάνουν στα πρώτα μοντέλα τους.
Αυτή είναι μια εντελώς άγνωστη εταιρεία.
Μακάρι να έρθει σύντομα να το δούμε και από κοντά!
Λογικά ο γκοργκολής θα αναλάβει που έχει εμπορικές σχέσεις με το εργοστάσιο εδώ και καιρό. Έχει βέβαια στις τάξεις του και την ZONTES αλλά δεν νομίζω να αφήσει την KOVE για άλλα χέρια.Για να το παρουσιάσουν στην EICMA λογικά θα διατεθεί και σε άλλες χώρες τις Ευρώπης και όχι μόνο στο UK.
Στο πρόσφατο παρελθόν (παρακολουθώ την εταιρεία αυτή κάνα χρόνο τώρα στο Φουμπου) δεν είχε πέσει στην αντίληψη μου αντιπρόσωπος στην Ελλάδα αλλά με τόσο ενδιαφέροντα μοντέλα στην γκάμα ίσως κάποιος ενδιαφερθεί.
Οντως, κορμί λαμπάδα!!!!!!!!
Και σταμπιλιζατερ βλέπω.
Εγώ βλέπω σωστές επιλογές για μια μοτοσυκλέτα όπως θα την σχεδιάζαμε και θα την θέλαμε εμείς εδώ του adventure riding. Χωρίς περιττά μπλιμπλίκια, χωρίς περιττά φουσκώματα, χωρίς περιττά κομμάτια στο φέρινγκ, θέλω να δω το τελικό αποτέλεσμα και πως έφτασαν στα 180 κιλά γεμάτη αν επαληθευτούν και τελικά αν όντως ισχύει αν έχει και την απαιτούμενη αντοχή για χρήση χώματος.Και σταμπιλιζατερ βλέπω.
Είναι όμορφο το γαμημενο ..
Το θέμα είναι να φοράει νορμάλ αναρτήσεις φρένα και λοιπά περιφερειακά,ώστε να έχει κάποια αξιοπιστία και σωστή λειτουργία .Εγώ βλέπω σωστές επιλογές για μια μοτοσυκλέτα όπως θα την σχεδιάζαμε και θα την θέλαμε εμείς εδώ του adventure riding. Χωρίς περιττά μπλιμπλίκια, χωρίς περιττά φουσκώματα, χωρίς περιττά κομμάτια στο φέρινγκ, θέλω να δω το τελικό αποτέλεσμα και πως έφτασαν στα 180 κιλά γεμάτη αν επαληθευτούν και τελικά αν όντως ισχύει αν έχει και την απαιτούμενη αντοχή για χρήση χώματος.
Αυτό είπα μόλις το είδα και εγώ,έχει ότι ακριβώς θέλω για οδήγηση παντού και αν το συγκεκριμένο είχε σηματάκι Honda/Yamaha/Suzuki/Kawasaki θα είχε πέσει το φόρουμ….Εγώ βλέπω σωστές επιλογές για μια μοτοσυκλέτα όπως θα την σχεδιάζαμε και θα την θέλαμε εμείς εδώ του adventure riding. Χωρίς περιττά μπλιμπλίκια, χωρίς περιττά φουσκώματα, χωρίς περιττά κομμάτια στο φέρινγκ, θέλω να δω το τελικό αποτέλεσμα και πως έφτασαν στα 180 κιλά γεμάτη αν επαληθευτούν και τελικά αν όντως ισχύει αν έχει και την απαιτούμενη αντοχή για χρήση χώματος.
Πολύ ενδιαφέρον 'τενερε κιλερ'
αντε να δούμε πότε θα έρθει απο εδώ...
Πραγματικά ενδιαφέρον κομμάτι...εδω λεει και για τιμη,εχει και την αλλη γκαμα μεσα