al800
Μέλος
Το 2118 στην πινακίδα σημαίνει 21 μπροστινό και 18 πίσω...Επίσης το μηχανάκι δεν ανηκει στην κατηγορία Scrambler της DucatiΝταξ ,θα το βρούμε απ'την πινακίδα
Το 2118 στην πινακίδα σημαίνει 21 μπροστινό και 18 πίσω...Επίσης το μηχανάκι δεν ανηκει στην κατηγορία Scrambler της DucatiΝταξ ,θα το βρούμε απ'την πινακίδα
Νανοι, αλλα με κατι @@ Να!Ακόμα μιά μεγάλη ονοφ για νάνους;
The Ducati DesertX should weigh 223 kilograms, including oil and 90 percent fuel. The balance should be right, with a little more load on the rear wheel. A light lithium-ion starter battery rests under the seat. The spokes are thicker than on the 950 Multistrada. But despite the large wheel hubs, the wheels are lighter than the 19/17-inch wheels from the Multistrada sister. The 21 liter tank hugs the aesthetic front panel. At the front, the fuel barrel is pulled far down, with a favorable center of gravity. An additional eight-liter rear tank with a separate fuel pump is available as an option. Refined.
Το μηχανακι εχει υψος σελας 87,5 δεν ξερω αν ειναι η χαμηλή ή η κανονικη. Δλδ υψος Tenere 700 και F800gs...αν τωρα αυτα ειναι για νανους...Το μηχανακι στην ουσια θα αντικαταστήσει την Multistrada enduro...Θα εχει riding modes και enduro και rally mode.Ελπίζω ότι ξεγελάει η πρώτη φωτογραφία και η προοπτική του φακού. Ακόμα μιά μεγάλη ονοφ για νάνους;
Έχεις λίγο άδικο σε αυτό. Ο πολύς κόσμος θέλει ένα μηχανάκι που να δείχνει έτοιμο να κερδίσει ειδική αλλά να πηγαίνει στα καθημερινά και να ταξιδεύει (όπως το καταλαβαίνει κανείς το ταξίδι τέλος πάντων, είτε είναι Σούνιο είτε Μαγκαντάν) με άνεση και χώρο για την παντόφλα πίσω.Πήγε να κάνει το Τ7 λίγο την διαφορά και πάλι ξεκίνησε το φούσκωμα απ' όλες τις εταιρίες, ακόμα και απο την Γιαμάχα. Θέλει όγκο ο κόσμος