Το ξέρεις ότι δεν είναι νέο μοντέλο φαντάζομαι.
ΕίναιΤο ξέρεις ότι δεν είναι νέο μοντέλο φαντάζομαι.
Τα σουτζουΚάκια με πουρέ πάντα μαρέσανε να ξέρεις....Είδες πως από σΚΤΜάκιας γίνεται σουτζουκάκιας ο άνθρωπος με ένα κλικ στο ebanking....
Πριν φας DRόσουπα, οι φήμες λένε ότι έρχεται νέο KουLουRi από το ακάσι από μέσα, θυμάσαι αυτά τα μονδέλα που έδειξε με τα σεντόνια από πάνω, ένα είχε 21/17 (ή 18) και το ίντερνετΣ έχει πάρει φωτιά.
Όχι άλλο γκραντάντι χρέπι, με τέτοια βίντεος ανεβαίνει ένα χιλιάρικο το παρατημένο στο ψαρ.γρ
Το συγκεκριμένο DR ήταν και γ@μώ τα μηχανάκια και στέκεται ακόμα μια χαρά σε άσφαλτο και χώμα αλλά δυστυχώς στην Ευρώπη δεν έρχεται.Τι χάνουμε; Την μούμια του Τουταγχαμών; Ε, όχι. Πάει το παλιό σουτζούκι ας το κλάψουμε παιδιά, ας το αφήσουμε στα 80ς, ο πλανήτης πάει μπροστά.
Φτηνό/αναλώσιμο που δεν το λυπάσαι όπως ένα 890R γιατί στοιχίζει (Αμερική προ μετατροπών) το 1/4 των χρημάτων. Αυτό το κάνει "adventure bike of choice"εκεί.
Είναι μοντέλο του 98 και όχι του 80 με αξιοπρεπείς αναρτήσεις (αν και μαλακές), καλά φρένα και ικανοποιητική απόδοση μοτέρ, καλή γεωμετρία και καλή θέση οδήγησης, μίζα, δυνατότητα φόρτωσης, αξιοπιστία, απλότητα και σε καλή τιμή.Στην Ευρώπη δεν έρχεται και Αμερική ζει χάρη στο "grandfather law" δηλαδή μπορούν να το πουλάνε σχεδόν παντού όσο δεν το εξελίσσουν και δεν το αλλάζουν.
Φθηνό πολύ. Εκεί τελειώνει κάθε συζήτηση για μοτοσυκλέτες του 80.
Οποιοσδήποτε ξέρει να οδηγεί θα οδηγήσει οτιδήποτε καλά, το μηχανάκι που δεν το λυπάται καλύτερα ακόμα. Δεν λέει τίποτα αυτό.
Το συγκεκριμένο απόσπασμα υπεραπλουστεύει κατασκευαστικές διαφορές. Η μόνη συγγένεια μεταξύ των 2 μοτέρ είναι ότι είναι μονοκύλινδροι κινητήρες.The DR650 engine is basically an enlargened DR600. It simply got bigger bore and longer stroke. Και το DR600 βγαίνει από....
Τι χάνουμε; Την μούμια του Τουταγχαμών; Ε, όχι. Πάει το παλιό σουτζούκι ας το κλάψουμε παιδιά, ας το αφήσουμε στα 80ς, ο πλανήτης πάει μπροστά.
Φτηνό/αναλώσιμο που δεν το λυπάσαι όπως ένα 890R γιατί στοιχίζει (Αμερική προ μετατροπών) το 1/4 των χρημάτων. Αυτό το κάνει "adventure bike of choice"εκεί.
Αν δεν ήταν φτηνό, δεν θα το αγόραζε κανείς. Αν εξελισσόταν τόσα χρόνια, δεν θα ήταν φτηνό.
Υπερβολικά απλουστευμένη, έως μονοδιάστατη προσέγγιση θα έλεγα...Στην Ευρώπη δεν έρχεται και Αμερική ζει χάρη στο "grandfather law" δηλαδή μπορούν να το πουλάνε σχεδόν παντού όσο δεν το εξελίσσουν και δεν το αλλάζουν.
Φθηνό πολύ. Εκεί τελειώνει κάθε συζήτηση για μοτοσυκλέτες του 80.
Οποιοσδήποτε ξέρει να οδηγεί θα οδηγήσει οτιδήποτε καλά, το μηχανάκι που δεν το λυπάται καλύτερα ακόμα. Δεν λέει τίποτα αυτό.
Τι σχέση έχει τώρα το Τ7 με το DR 650?? Σαν χρήση, σαν κατηγορία, σαν αγοραστικό κοινό, οτιδήποτε.....Λύση των φτωχών το εν λόγω δεν είναι γιατί έχει άλλο ενάμιση μηχανάκι έξτρα επάνω, όλα αλλαγμένα είναι.
Κατά τα λοιπά "αναντικατάστατες" είναι λόγω τιμής. Αν βγάλεις την τιμή απ' έξω και το συγκρίνεις με το Τ700 που είναι επίσης πάναπλο, άσπαστο, χρηστικό, σε τι υπερτερεί το DR όπως το αγοράζεις σήμερα στην έκθεση;
Δεν περνάει ο έρωτας από την τσέπη καρδία μου...Δεν έχει σχέση;
Πόσο στοίχισε το DR αυτό για να γίνει "αξιόμαχο";
αφήνω την δική σου προσθήκη και κρατάω ό,τι έγραψα εγώ και όλα καλά.Τεσπα... Άσε τις μούμιες του Τουταγχαμών για τα κοροιδα κι όλα καλά