Για CF και Voge ναι. Με κείμενα που είχανε τα σχεδια με σφραγίδες των δυο πλευρών.
QJ Motors εμπιστεύομαι ανθρώπους της εταιρίας στην Κίνα. Σύντομα θα δω (τυχαίο) και κατεβασμένο 650cc V οπου θα φανούν περισσότερα από τα σειριακά των parts.
O 650 θα σταματήσει από την Suzuki σε 1-2 χρόνια το πολύ (αν δεν κάνει πάλι καμιά κίνηση αλλά DRZ400!) οπότε πλέον περνά σε όποιον πληρώσει.
Η πρακτική των Ιαπώνων να πουλάνε σχέδια ή και κάτι παραπάνω στους Κινέζους για προηγούμενης γενιάς μοτέρ είναι μεν γνωστή, η έκταση της παροχής δεν έχει γίνει επίσημα γνωστή. Εννοώ απλά σχέδια και άδεια χρήσης πατέντας? Πούλημα ολόκληρης γραμμής παραγωγής με μηχανήματα και πρέσες και καλούπια? Παροχή εξαρτημάτων ή κάποιου άλλου είδους συνεργασία? Διατήρηση απο τους Κινέζους της κατηγορίας μετάλλων και των προδιαγραφών ή προσαρμογή σε φτηνότερο budget? Πολλά αναπάντητα ερωτήματα που δύσκολα παίρνουν απάντηση αφού σε επιχειρησιακό περιβάλλον είναι δύσκολο ανοιχτά να δωθούν τέτοιες πληροφορίες. Και για λόγους prestige του αγοραστή βέβαια. Για παράδειγμα έχουμε σκούτερ και στην Ελληνική αγορά όπως το Keeway Viest 300 ή το Thrust huracan 300 που έρχεται αυτές τις μέρες που χρησιμοποιούν αυτούσια μοτέρ Piaggio Quasar (τα προηγούμενης γενιάς beverly, Nexus, Carnaby) κατασκευασμένα απευθειας απο την Zongshen Piaggio (την εταιρεία κοινοπραξία Zonghsen-Piaggio) Που σημαίνει είναι και κατασκευής Piaggio, όχι μόνο σχέδια.
Αν έχεις λόγω εργασίας ή γνωριμιών κάποιες άλλες πληροφορίες αξιοπιστες για τα παραπάνω μην ξεχάσεις να αναφέρεις κάτι. Είναι και ενδιαφέρον και χρήσιμο.
Εγώ το Voge 300 Rally Που έχω είμαι σίγουρος βεβαια 100% πως είναι μοτέρ Kawasaki, απλά δεν ξέρω λεπτομέρειες για αυτά που σου είπα παραπάνω. Σε κωδικούς πάντως ανταλλακτικών βλέπεις συχνά πλέον την αναφορα και των 2 μοντέλων, δηλαδή ανταλλακτικά 100% interchangable.
Παράδειγμα