CFMOTO 450MT

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
157 τελικη


Αν μιλάμε για EURO 5 καλά είναι. Απ ότι είδα 130 με 7800RPM περίπου και κόκκινα κάπου 10.000rpm..

Αυτό σημαίνει 120km/h>> 7200rpm, 130km/h>> 7800rpm.

Αν δε σε καλύπτουν τα 110-120 ταχυτητα ταξιδίου πετάς ένα γρανάζι 3 δόντια πιο μικρό πίσω και πας 120km/h στις 6800rpm και 130km/h στις 7300rpm. Και ταξιδεύεις 120-130 χωρίς να ζορίζεις το μοτέρ. Δεν μπορεί κάποιος να περιμένει κάτι παραπάνω απο ένα μοτέρ 450κυβικά νομίζω. Ταξίδια με 150 απλά δεν είναι στο μενού του.
 

vagg

Μέλος
Όνομα
vaggelis
Μοτό
crypton r 115
Αν μιλάμε για EURO 5 καλά είναι. Απ ότι είδα 130 με 7800RPM περίπου και κόκκινα κάπου 10.000rpm..

Αυτό σημαίνει 120km/h>> 7200rpm, 130km/h>> 7800rpm.

Αν δε σε καλύπτουν τα 110-120 ταχυτητα ταξιδίου πετάς ένα γρανάζι 3 δόντια πιο μικρό πίσω και πας 120km/h στις 6800rpm και 130km/h στις 7300rpm. Και ταξιδεύεις 120-130 χωρίς να ζορίζεις το μοτέρ. Δεν μπορεί κάποιος να περιμένει κάτι παραπάνω απο ένα μοτέρ 450κυβικά νομίζω. Ταξίδια με 150 απλά δεν είναι στο μενού του.
βεβαια στο βιντεο ο ανθρωπος το τονιζει 10 φορες οτι ειναι το μοντελο που κυκλοφορει στη Κινα. Συμφωνω με οσα λες καθως επισης υποτιθεται οτι δεν επιτρεπεται στην ελλαδα πανω απο 120 χλμ/ωρα, καθως επισης σιγουρα στο εξωτερικο που ειναι πιο αυστηροι δεν επιτρεπεται. οποτε ισως αχρειαστο. Ισως πιο πολυ μας ενδιαφερει πως τα παει σε ταξιδι μαζι με συνοδηγο και μερικα πραγματα.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Το οποίο γκρι ήταν πολύ ωραίο σαν θέση
Όχι για κάποιον πολύ ψηλό. Δυστυχώς σχεδόν σίγουρα το διαγράφω από τα υποψήφια για μένα. Περιμένω να το οδηγήσω σε test αλλά δεν νομίζω πως θα αλλάξω γνώμη.

Αντίθετα, το νέο Royal Enfield Himalayan το ένοιωσα πολύ πιο ευρύχωρο και σωστό εργονομικά.
Όταν αργότερα είδα την γεωμετρία/διαστάσεις κατάλαβα πως το έχουν τραβήξει πολύ σε μήκος.
Κρίμα για το 450MT πάντως, έχουν θάψει την σέλα τέρμα κάτω για να πατάει ένα μεγάλο σύνολο, οπότε η απόσταση από τα footpegs είναι πολύ μικρή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όχι για κάποιον πολύ ψηλό. Δυστυχώς σχεδόν σίγουρα το διαγράφω από τα υποψήφια για μένα. Περιμένω να το οδηγήσω σε test αλλά δεν νομίζω πως θα αλλάξω γνώμη.

Αντίθετα, το νέο Royal Enfield Himalayan το ένοιωσα πολύ πιο ευρύχωρο και σωστό εργονομικά.
Όταν αργότερα είδα την γεωμετρία/διαστάσεις κατάλαβα πως το έχουν τραβήξει πολύ σε μήκος.
Κρίμα για το 450MT πάντως, έχουν θάψει την σέλα τέρμα κάτω για να πατάει ένα μεγάλο σύνολο κάτω, οπότε η απόσταση από τα footpegs είναι πολύ μικρή.
Αν θυμάμαι καλα έγραψες 1,95 οπότε δύσκολα θα βολευτείς σε μικρό μηχανάκι. Σε αυτό με τη στάνταρ σέλα δεν ανέβηκα καν ούτε από περιέργεια.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Αν μιλάμε για EURO 5 καλά είναι. Απ ότι είδα 130 με 7800RPM περίπου και κόκκινα κάπου 10.000rpm..

Αυτό σημαίνει 120km/h>> 7200rpm, 130km/h>> 7800rpm.

Αν δε σε καλύπτουν τα 110-120 ταχυτητα ταξιδίου πετάς ένα γρανάζι 3 δόντια πιο μικρό πίσω και πας 120km/h στις 6800rpm και 130km/h στις 7300rpm. Και ταξιδεύεις 120-130 χωρίς να ζορίζεις το μοτέρ. Δεν μπορεί κάποιος να περιμένει κάτι παραπάνω απο ένα μοτέρ 450κυβικά νομίζω. Ταξίδια με 150 απλά δεν είναι στο μενού του.
Τα 471cc του CB500 του δίνουν 120km/h γύρω στις 6000rpm. Και με ένα δόντι μεγαλύτερο εμπρός είναι κάτω και από τις 5700. Με κόκκινo στις 9κάτι βέβαια.
Πιστεύω πως στο 450ΜΤ το παραέκαναν με το κοντό, για το χώμα. Μένει να δούμε πόσοι τελικά θα τα πηγαίνουν χώμα. Το ίδιο μοτέρ στο 450SR/NK φτάνει τα 200km/h
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Αν θυμάμαι καλα έγραψες 1,95 οπότε δύσκολα θα βολευτείς σε μικρό μηχανάκι. Σε αυτό με τη στάνταρ σέλα δεν ανέβηκα καν ούτε από περιέργεια.
2 παρά κάτι χιλιοστά. Και δυστυχώς το γνωρίζω αυτό. Αλλά έχω κλείσει των κύκλο μου από τα μεγάλα.
Και αφού τα καταφέρνω τόσο καιρό με το Honda, θα βγάλω άκρη και με ότι έρθει για επόμενο :)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα 471cc του CB500 του δίνουν 120km/h γύρω στις 6000rpm. Και με ένα δόντι μεγαλύτερο εμπρός είναι κάτω και από τις 5700. Με κόκκινo στις 9κάτι βέβαια.
Πιστεύω πως στο 450ΜΤ το παραέκαναν με το κοντό, για το χώμα. Μένει να δούμε πόσοι τελικά θα τα πηγαίνουν χώμα. Το ίδιο μοτέρ στο 450SR/NK φτάνει τα 200km/h
Δεν είναι αυτό κάτι τόσο σοβαρό. Και το 300 rally της Voge ερχεται με 14/48 γρανάζωμα και το KLX250 της Kawasaki με ακριβώς το ίδιο μοτέρ και ακριβώς το ίδιο σασμάν και λίγο λιγότερη δύναμη το πούλαγαν με 14/42.

Μπορείς ανάλογα με τις ανάγκες σου να παίξεις λίγο με τα γρανάζια και να το φέρεις στα μέτρα. Αυτά τα μοτέρ ανάλογα του γραναζώματος τα έχουν τα 130 ταξίδι.
 

Athanbiker

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Θανος
Μοτό
YamaTDM900 abs 08
Όλοι οι δρόμοι στο CRF οδηγούν. :laugh::wacky::laugh:
Καλα θα ηταν συντροχε.....χτες πηγα Πετσα γιατι τα αστρα κ ο εξαντας εδειχναν λιγο προς το crf και λεω ε δε πεταγομαι μωρε?? αποτελεσμα : Παραδοση απο 2 εως 6 μηνες (για αμεσα ειπα στον Κωστα ) και κερασακι? Δε κλεινει η τιμη μεχρι το μηχανακι να ερθει και να εκτελωνιστει . Πραγμα που σημαινει οτι μπορει να το κλεισεις με 19κ π.χ. και να σκασει εδω 21..22...
Ενα αβανταζ αν αγορασεις ευρωπαϊκο ειναι οτι ερχεται πιο γρηγορα (προπελα 2 μηνες παραδοση μαξ )
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Καλα θα ηταν συντροχε.....χτες πηγα Πετσα γιατι τα αστρα κ ο εξαντας εδειχναν λιγο προς το crf και λεω ε δε πεταγομαι μωρε?? αποτελεσμα : Παραδοση απο 2 εως 6 μηνες (για αμεσα ειπα στον Κωστα ) και κερασακι? Δε κλεινει η τιμη μεχρι το μηχανακι να ερθει και να εκτελωνιστει . Πραγμα που σημαινει οτι μπορει να το κλεισεις με 19κ π.χ. και να σκασει εδω 21..22...
Ενα αβανταζ αν αγορασεις ευρωπαϊκο ειναι οτι ερχεται πιο γρηγορα (προπελα 2 μηνες παραδοση μαξ )
Φαντάζομαι εννοείς το Africa και όχι το 300L;
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Να πω κάτι γιατί βλέπω μια υπερβολή, και το λέω απλά για μην δοθεί λάθος εντύπωση σε κάποιον άπειρο που το κοιτάζει σαν επιλογή.
Ήμουν από τους πρώτους που ξίνισαν με τα λίγα άλογα του CRF300. Αλλά βλέποντας τι κάνουν κάποιοι στο χώμα με αυτό, όπως πχ ο konkost ή ο nibo έχω να πω ότι μπορεί να προσφέρει πολύ διασκέδαση και αναλόγως εμπειρίας να πάει αρκετά σβέλτα στο χώμα.
Για την πίσω ανάρτηση εντάξει, αλλά να λέγεται ότι χρειάζεται κιτ υπερκυβισβού με το καλημέρα για να βγει στον δρόμο, νομίζω είναι υπερβολή.
Αυτός που το παίρνει για να μάθει χώμα θα έχει πολύ καιρό να ασχοληθεί μέχρι να πιάσει τον ρυθμό τον δυο από πάνω, όταν αρχίσει να τους ανάβει φώτα έχουμε επιλογές να κουβεντιάσουμε :laugh:

Εννοείται τα παραπάνω άλογα δεν θα χάλαγαν κανένα, αλλά αν διαβάζει κάποιος χωρίς εμπειρία μάλλον θα καταλήξει σε λάθος συμπεράσματα.

Γενικά το δικό μου συμπέρασμα με το CRF300L είναι ότι, αν κάποιος μπορεί να παραβλέψει το αρχικό υψηλό κόστος μαζί με ανάρτηση, τότε αγοράζει ένα πραγματικό πασπαρτού που πρακτικά θα είναι αθάνατο. Ο λόγος που εγώ δεν το επέλεξα ενώ ήταν σε αυτά που κοίταζα, ήταν ότι τελικά αποφάσισα ότι ήθελα να εξερευνήσω την εμπειρία ενός καθαρόαιμου εντούρο.
Θα συμφωνήσω με τον Αντώνη σε όσα γράφει για το CRF300L και ειδικά στο ότι σε αγορά CRF300L από αρχάριο δεν χρειάζεται να κάνει αλλαγές με το καλημέρα πριν καν το οδηγήσει
Δεν είναι όλοι οι αναβάτες ίδιοι, δεν έχουν όλοι τις ίδιες οδηγικές ικανότητες, δεν οδηγούν όλοι στα ίδια τερέν, ούτε έχουν όλοι το ίδιο σωματότυπο, για αυτό πχ υπάρχουν οδηγοί που δεν τους κάνει η ανάρτηση του CRF300L αλλά υπάρχουν και άλλοι οδηγοί που τους κάνει η ανάρτηση του CRF300L. Και για να είμαι σαφής δεν λέω ότι η ανάρτηση του CRF300L είναι καλή για απαιτητική χωμάτινη χρήση, λέω όμως ότι υπάρχουν και κάποιοι οδηγοί που η ανάρτηση της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας τους κάνει και δεν έχουν την ανάγκη να την αλλάξουν

Σε όλες τις μοτοσυκλέτες που αγοράζω για χώμα πρώτα τις οδηγώ στο αντίστοιχο τερέν που πρόκειται να τις χρησιμοποιήσω και μετά αποφασίζω τι αλλαγές θα κάνω, η μοτοσυκλέτα αφού πρώτα την οδηγήσεις θα σου "πει" η ίδια τι αλλαγές θέλει, και δεν χρειάζεται να γίνουν αλλαγές με το καλημέρα πριν καν οδηγηθεί στο τερέν για το οποίο προορίζεται
Αυτό κάνω εδώ και χρόνια σε όλες τις μοτοσυκλέτες μου και δουλεύει σε εμένα, από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει ότι θέλει στην μοτοσυκλέτα του και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!
 
Top Bottom