εδω τι ειχα γραψει στο μπαικερ..με 16αρι γινεται αλλο μηχανακι..υποψιν αυτο ειναι με τη 19αρα το ραλυ..με 17αρα ειναι ασφαλτινο ακομα
μολις το καβαλησα,εκατσε ολο σαν μπανιερα και reset λιγο δευτερολεπτων,με τον ογκο μπροστα...λεω τουτο ειναι πολυ μαλακο...προγραμμα τουρινγκ,τρακτιον στο 1 και auto αναρτησεις...και αρχιζει η αναβαση...λιγο στην αρχη να γνωριστουμε κανα 2-3 χλμ δηλ...στην πρωτη 180αρα στροφη ξαπλωμα ολο κατω προσεκτικο και ως δια μαγειας ειχε τσιμενταρει οσο επρεπε...μα οσο,ειναι εντυπωσιακο τι κανουν οι αυτοματες,φρενα αψογα,αρκετη αναδραση στο πισω το abs,αλλα επειδη το ντορσο δεν εχει και χρησιμοποιοω πισω για πλασαρισματα,οποτε αυτο θελει μια εξικοιωση,,σημαδεψα αρκετες φορες εξωγκοματα,η κακοτεχνειες...τις γουβες δεν τις παιρνει χαμπαρι,αλλα κατι βουναλακια απο χωμα η πισω σηκωνεται στο αερα στιγμιαια,τα βουναλακια που κατεβαζουν στα βουνα..οσο περναει η ωρα περναω πολυ καλα,περιφημα θα ελεγα.μια συνεχη ασφαλεια στο πατημα και σιγουρα μειον 20 κιλα και βαλε σε σχεση αισθηση με το προηγουμενο καπο 1000....το αποκορυφωμα ειναι μετα την κοντοβαζαινα σε ενα κατηφορικο κομματι κολαση που ξεμακρυνα αρκετα και δωστου,πραγματικα τα καμπανακια ασφαλειας χτυπησαν λογω οτι ηταν ξενο μηχανακι...απιστευτη αισθηση για μεγαλο μηχανακι...ξαπλωνε,ανεβαινε,ανεβασματα κατεβασματα και ξανα ξαπλα και ξανα και ξανα..εκει θα ηθελα το κοντο 16αρι μπροστα,και γενικως πιστευω του ταιριαζει,ο αντωνης θελει το 17αρι,πασο...οταν βγηκαμε στις ευθειες μαγικο χαλι,η αροου μπορει να μην ακουγεται στους διπλα αλλα πιστευω οτι ειναι μελετημενη για τους επιβαινοντες να φτιαχνει διαθεση...δεν εχει σχεση με το 1000,καμια,πολυ πιο ελαφρια αισθηση,πιο μικρος ογκος μπροστα,ειναι χαρακτηριστικο οτι διπλα σε βστρομ δειχνει μικροτερο...πιστευω οτι αδικειται και πιστευω οτι κατοχοι των παλιων πρεπει να κινηθουν προς αυτο,ειναι καθαρα 2 σκαλες πανω...η καταναλωση με ολα μεσα ειναι στα 15,80 λιτρα στα 240 χλμ...καλα εγω τα μετραγα αυτα,ο αντωνης οχι
θα το ηθελα ξανα στο κομματι αδριτσαινα-καρυταινα,αλλα στα πολυ κλειστα προτιμω το ντορσο λογικο αυτο...βεβαια μολις ανεβηκα στο ντορσο,νομιζα οτι ανεβηκα σε κατσικι,μου πηρε ωρα να επανελθω,αλλα overall ειναι πολυ καλο το capo1200...σιγουρα ειναι πολυ καλυτερο απο αεροψυκτο gs και ειναι ιδια σκαλα με ktm adv1200t που χανει μονο στα γκαζια...
εχοντας οδηγησει αρκετα
ktm 1290t
tiger1050 μονομπρατσο
aprilia caponord 1200 rally
ducati multistrada 1200
bmw 1200gs
το τοποθετω overall κατω απ το μουλτιστραντα στη δευτερη θεση και αυτο καθαρα για λογους αδρεναλινης που βγαζει το ντουκατι
αρνητικα οτι το κοντερ επρεπε να ειχε πιο πολλες ενδειξεις,μια θερμοκρασια περιβαλλοντος και ενα βολτομετρο ισως... τα εργοστασιακα προβολακια βγαζουν πολυ εντονο ασπρο και θελει να επεμβεις στις κυριες λαμπες ωστε να εχει ομοιομορφο αποτελεσμα...
επισης κατι που ψαχναμε...που ειναι η μπριζα?