ναι αλλά ποιά είναι η κατηγορία του?! Μιλάμε για κοντά στο 1000άρι 21 τροχό και τιμές 14-17 χιλιάρικα (??)Ας πάμε σε καινούργια φυσικά για να έχει νόημα η σύγκριση
AFRICA 1100 102hp, 105nm, 226kg (15.800€)
Στη πραγματικότητα οι ανταγωνιστές του είναι:
-890R 105hp, 100nm, 210kg (16.600€)
-NORDEN 105 hp, 100nm, 218kg (16.400)
-DESERT X 110hp, 92nm, 223kg (18.600€)
-tiger 900 rally pro 94hp, 87nm, 218kg (16.500€)
-BMW F850GS, 95hp, 92nm, 229kg (περίπου 16.000€ με 2 πακέτα BMW)
Αν κάποιος θεωρεί ανταγωνιστή του π.χ. το 1290 ΚΤΜ, το Kawasaki Versys 1000, το Ducati Multistrada, το S1000XR, ακόμα και το V-strom 1050 με τον 19αρη και το CFmoto 800MT δεν είναι άμεσοι ανταγωνιστές καθώς έχουν άλλη προσέγγιση στο off road απο το Africa.
Συνεπώς.. Δεν είναι το πιο αργό της κατηγορίας με αποδείξεις, δεν είναι το πιο βαρύ της κατηγορίας, είναι το πιο ισχυρό σε ροπή μοτέρ της κατηγορίας που είναι και το πιο σημαντικό σε θέμα μοτέρ.
Αν κάποιος θέλει να πάρει Mega-on-OFF 800-1000cc με 21 τροχό και μεγάλες δυνατότητες για χώμα θα επιλέξει σε καινούργιο ένα απο τα παραπάνω. Αν πάμε σε μεταχειρισμένο η κουβέντα περιορίζεται σε ΚΤΜ 1090-1190. Πράγματι ήταν πιο ισχυρά απο κάθε Αfrica με τις δικές τους ιδιαιτερότητες σε συντήρηση, φιλοσοφία κλπ. Δεν ψήνονται όλοι για μεταχειρισμένο KTM και δεν ταιριάζει σε όλους η φiλσοφία τους.
Αυτή τη στιγμή όμως οι επιλογές είναι οι παραπάνω και το Africa σε μένα τουλάχιστον φαντάζει απο τις πολύ καλές επιλογές αν όχι η καλύτερη. Και όπως τα βλέπω τελικά μάλλον και η φτηνότερη αυτη τη στιγμή.