al800
Μέλος
ειναι σκραμπλερ οπως τα αυγα...
Οκ....αν ακουσω θετικα σχολια απο τεστ ραϊντ αλλαζω δημοσιως αποψη για τα ενιαια.Είναι αφτερ αξεσουάρ, 50λιτρο σαφάρι τανκ.
Το ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί αντικειμενικά διότι ακόμη δεν έχω περάσει στη φάση όπου μπορώ να κάνω μεγάλα ταξίδια. Απόδειξη ότι έχω δυο μοτοσυκλέτες που η κάθε μια μπορεί να κάνει μόνο ένα πράγμα καλά και δεν είναι αυτό που λέμε πολυχρηστικές όπως τα μεσαία On/Off. Μοτοσυκλέτες των 700cc θα μου ήταν επαρκέστατες ως πολυχρηστικές.Εσένα STέFανε σε έβαλε η yamaha να ανοίξεις αυτό το νήμα. Καλά τα πας ως ambassador, πάνε να σου βάλουν κάτι τρικλοποδιές αλλά κάνεις το καθήκον σου κ φέρνεις επιχειρήματα.
(και ο tc-drift συμμετέχει ως guest star για να μας δείξει πως σπαμάρουμε ένα νήμα για συγκεκριμένο μοντέλο με άλλο κινέζικο )
Πες μας τώρα STF , ψήνεσαι για το εν λόγω μοντέλο ή συζήτηση να κάνουμε και προμότιον στη yamaha?
Αν έπρεπε να είχες μια και μόνο μοτοσυκλέτα, θα είχες το τενερέ? Απλό ή world raid δεν έχει σημασία.
Δεν είναι ότι δεν βλέπω τα αρνητικά. Αρνητικά έχουν όλες οι μοτοσυκλέτες, την τέλεια μοτοσυκλέτα ακόμη δεν την έχω βρει. Σε όλες κάπου ανακαλύπτεις κάποια αδυναμία. Έγραψα ότι ένα διαιρούμενο υποπλαίσιο είναι ΠΑΝΤΑ καλοδεχούμενο αλλά δε θα ήταν κάτι που θα ήταν αποτρεπτικό για εμένα αν μου άρεσε μοτοσυκλέτα οποιασδήποτε εταιρείας. Ίσως γιατί δεν μου έχει τύχει να είχα ποτέ αντιμετωπίσει πρόβλημα με κάτι τέτοιο.Δε σπαμαρω μωρέ! Αμέσως χαχα
Βασικά οκ είναι μ@λακια να έχει ενιαίο πλαίσιο το tenere αλλά..
Πιο πολυ ενδιαφέρον έχει να βλέπεις τον οπαδό STF να αρνείται να δει οποιοδήποτε αρνητικό στο υπερεργαλειο yamaha!! Δηλαδή να φτάσει να σου λέει νταξει μωρέ και μια καλυμπρα κομπλέ είσαι που κοιτάζει τα μηχανάκια του να είναι με στοργή καια προδερμ και βιολογικά προϊόντα!! Αλλά εντάξει για να το κανε η yamaha δε πειράζει!
Εγώ από την άλλη γουστάρω πάντα τα outsider! Δηλαδή νέες εταιρείες να κάνουν άλματα και να χωνονται στους βολεμενους και τους 'παραδοσιακους'.
Με ενοχλεί βασικά το σημείο εκείνο της καμπύλης της κερδοφορίας των εταιρειών στο οποίο η εξαργύρωση του Brand name προσφέρει μεγαλύτερο έσοδο στην εταιρεία από την ίδια την τιμολογιακή δυναμική του προϊόντος. Προτιμώ την χρονική εκείνη στιγμή που οι εταιρείες έχουν λιώσει τους μηχανικούς στα εργαστήρια και συρρικνωνουν το πιθανό κέρδος τους για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Παραδείγματα πρόσφατα
CFMOTO clx700, 800mt
Η στα αμάξια
Όταν βγήκε το hyundai i30n 27 χιλιάρικα χάρισμα για ένα αμάξι που μόλις πήρε διθυραμβικές κριτικε; έχει πάρει η τιμή επάνω 7 χιλιάρικα.
Όταν εξαργυρωνουν την επιτυχία τους οι εταιρείες πάνω μου κάτι παθαίνω. Χαχα
Αυτό έχει συμβεί γιατί η διαφορά τιμής ανάμεσα στα δυο είναι χαοτική. Σαν μηχανή το 890 είναι πολυ πιο ολοκληρωμένο. Για μένα το 700 το ελατωμα του είναι το πολυ ψηλό κέντρο βάρους. Σε πολυ μικρές ταχυτητες είναι εμφανεστατο μέχρι να ανοίξεις το γκάζι και να εξαφανιστεί αυτό.τωρα που στο παιχνιδι μπήκε η απριλια, η γιαμάχα θα χάσει από τις πωλησεις καθότι μ ενα χιλιάρικο πανω το Τουαρεγκ είναι πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι σ όλα τα σημεία.Δεν συμφωνώ. Το Tenere 700 είναι ίσως το πρώτο Japan καταγωγής (όχι κατασκευής) με πολύ καλή ικανότητα σε όλα τα terren. Τσάμπα επιτυχία δεν υπάρχει.
Όπως είναι από το εργοστάσιο θα πάει όπου και ένα 890 R. Αλλά ακόμη και αν κάποιος θέλει να ρίξει τα λεφτά για να το φέρει στα ίδια επίπεδα με ένα 890 R και πάλι είναι πλεονέκτημα. Γιατί το κάνεις μόνο αν το χρειάζεσαι. Θα ήταν πρόβλημα αν έβγαινε ακριβότερα από ένα 890 R. Και όσο και αν μπορεί να μην συνηθίζεται σαν ιδέα θα το γράφω γιατί είναι αλήθεια: Το Tenere 700 έχει "κλέψει" από το πορτοκαλί ειδικό κοινό... πολλούς, σε όλη την Ευρώπη! Δεν εννοώ από αυτούς που έχουν βαρεθεί να ασχολούνται με τα θεματάκια, αλλά αυτούς που πηγαίνουν βουνό για να το ευχαριστηθούν. Δεν θυμάμαι άλλη Ιαπωνική να το έχει καταφέρει αυτό.
Δηλαδή μας λες παρτε χονδα? Προτιμώ να ανοίξω δικό μου συνεργείοΓια μενα το πιο ολοκληρωμενο ειναι αυτο που θα βλεπει το συνεργειο πιο σπανια, ειτε για τυπικα σερβις, ειτε για "θεματακια".
Μπορεις να παρεις ο,τι θες, ακομα και κτμ. Τα γιαπωνεζικα δε φτανουν για ολουςΔηλαδή μας λες παρτε χονδα? Προτιμώ να ανοίξω δικό μου συνεργείο
Να σε βάλω σε γκλομπαλ ομάδες των Χόντα , να δεις αξιοπιστία, να σου φύγουν τα εμφυτευματαΆλλο ιαπωνικό άλλο χονδα.δεν φτάνουν προφανως,γιατί έχω μαζέψει αρκετά στο γκαράζ.μονο ο Γκάντι αποτελεί εξαίρεση και εννοείται συλλεκτικό κομμάτι.
Έλα γιατί και εδώ τα γράψαμε και πάει το cancel culture σύννεφο γιατί ΧόνταΝα σε βάλω σε γκλομπαλ ομάδες των Χόντα , να δεις αξιοπιστία, να σου φύγουν τα εμφυτευματα