Υπάρχει πάντως σαν αξεσουάρH καλο θα ηταν να εχει προβλεψη για προστασια την τρομπας του πισω φρενου...
Θα συμβαλω στο τοπικ τουτο σε αργοτερα...
Άλλη μια μαλακια επιλογή είναι η πίσω σχάρα τις κατουρατεκ. Πολύ ωραία μεν πολύ μικρή δε. Υπάρχουν αρκετές σχάρες μεγαλύτερες . Βέβαια ο καθένας με τις ανάγκες του.
Εγώ σκέφτομαι για μια από τις παρακάτω
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το λοιπών
Σύμφωνα με των προηγούμενο ιδιοκτήτη (Carooly) που είναι πολύ ψαγμένος με το θέμα
Τα 690 αντιμετωπίζουν κάποια στιγμή πρόβλημα με την ασφαλειοθηκη τους που είναι κακής ποιότητας με αποτέλεσμα να χαλαρώνουν τα πιν και λόγο τις χαλαρότητας στις ασφάλειες το μηχανάκι κάνει διαφορά τρέλα όπως να σβήνουν η να μπαίνουν σε safe mode. Η λύση είναι ξυλωμα τις ασφαλειοθηκης αφήνοντας μόνο την κεντρική που βρίσκεται στο ρελε τις μίζας
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μέχρι εδώ ξέρωΓια πες περισοτερα...
Εσυ καλά τα λες ποιος Σ ακούει είναι το θέμαΚαλά λέω εγώ με τα ..ρδέλ@ σας!
Σώζουν κι από τις τούμπες, είχα βάλει στο drz τέτοια καπάκια, 7 χρόνια μετά σε στατική πτώση, έπεσε από το στάντ, την γλίτωσα και δεν μου έσπασε το πλαϊνό καπάκι ο λεβιές των ταχυτήτων.Άλλη μια παπ@ρια που έχουν τα καπάκια είναι ότι ξεβαφουν από το τρίψιμο με τις μπότες
Η λύση προστατευτικά καπάκια
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σώζουν κι από τις τούμπες, είχα βάλει στο drz τέτοια καπάκια, 7 χρόνια μετά σε στατική πτώση, έπεσε από το στάντ, την γλίτωσα και δεν μου έσπασε το πλαϊνό καπάκι ο λεβιές των ταχυτήτων.
Το θεωρώ must αξεσουάρ για ψηλόφτερα.[/
Και πως ποιανούν πάνω στο καπάκι αυτά;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το δικό μου δεν το δίνωΝα τα φτιάξετε καλά να τα πάρουμε μετά έτοιμα...
Ψάχνομαι κι εγώ για ποδιά.Μια πιθανή αλλαγή που θα σκέφτεστε να κάνετε είναι η πόδια η οποία είναι πλαστική (Μα τι μ@λακες)
Εγώ έχω τις τουρατεκ αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος και ο λόγος είναι ότι είναι σχετικά μικρή με αποτέλεσμα να μην προστατεύει τα πλαϊνά καπάκια του κινητήρα από πέτρες που πετάγονται και σε πιθανή πτώση .
Στα άμεσα σχέδια μου είναι να την αλλάξω με μια από τις παρακάτω που μου φενεται πως είναι ποιο καλές Γι αυτό που πρέπει να κάνουν
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το μπροστινό έχει ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης.Αρκετοί είναι αυτοί που λένε πως το μηχανάκι είναι σκληρό
Γενικά έχει ένα σεταρισμα που φέρνει ποιο ποκυ σε μοτοκρος παρά σε εντουρο
Στέλνετε τα αμορτισέρακια σας σε σχετικό κατάστημα με σουστες του λέτε τι παίζει άλαγη ελατήρια λάδια ξύδια και θα έχετε άλλο μηχανάκι .
Πριν όμως τη κάνετε όμως την μοντα φτιάξτε το sag τις μηχανής πολύ σημαντικό .
Tip: άμα είστε ψείρες υπάρχει σαν έξτρα από τα αμορτισέρ τον sx η ρυθμίσει τις συμπιεσεις για το μπροστινό
Σωστά εγώ μπερδεύτηκα στην βιασύνη μουΨάχνομαι κι εγώ για ποδιά.
Συμφωνώ για την Τούρατεκ....είναι λίγη.
Εχω δει πάντως κ καλύτερες από αυτές που εβαλες (βαζε κ κανα λίνκ)
Αλλά είναι όλες Αμερικές κ ΑστραΛίες ρε φίλε ,πράγμα που σημαίνει 2-3 μήνες + τελωνειακό φόρο όσο τους καVλώσει ,για να φτάσουν στα χέρια μας.
Το μπροστινό έχει ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης.
Τα εξτρά που λές ,είναι άλλες τάπες ,με δυνατότητα εξωτερικής ρύθμισης της προφόρτισης.
Οι αναρτήσεις έρχονται στα μέτρα μας κ χωρίς αλλαγές σε σωθικά.
Βέβαια ένα σερβις τους ,μόνο καλό κάνει.
@Carooly Απόστολε ,για δώσε infos.Το λοιπών
Σύμφωνα με των προηγούμενο ιδιοκτήτη (Carooly) που είναι πολύ ψαγμένος με το θέμα
Τα 690 αντιμετωπίζουν κάποια στιγμή πρόβλημα με την ασφαλειοθηκη τους που είναι κακής ποιότητας με αποτέλεσμα να χαλαρώνουν τα πιν και λόγο τις χαλαρότητας στις ασφάλειες το μηχανάκι κάνει διαφορά τρέλα όπως να σβήνουν η να μπαίνουν σε safe mode. Η λύση είναι ξυλωμα τις ασφαλειοθηκης αφήνοντας μόνο την κεντρική που βρίσκεται στο ρελε τις μίζας
Πάντως είναι πολύ ανθεκτική κι ελαφρότερη από την αλουμινένια.Μια πιθανή αλλαγή που θα σκέφτεστε να κάνετε είναι η πόδια η οποία είναι πλαστική (Μα τι μ@λακες)
Αγγλία δεν είναι η AS ?Άλλη μια παπ@ρια που έχουν τα καπάκια είναι ότι ξεβαφουν από το τρίψιμο με τις μπότες
Η λύση προστατευτικά καπάκια
Sent from my iPhone using Tapatalk