Πληροφορίες για F 800 GS

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Λοιπόν ένας φίλος μόλις κατάφερε να ξεφορτωθεί ένα Varadero και πάει γραμμή για BMW F800 GS μεταχειρισμένο.

Επειδή δε το πολυξέρουμε το μοντέλο, θα ήθελα να ρωτήσω αν πρέπει να αποφύγουμε τα μοντέλα κάποιας χρονιάς που ίσως έβγαλαν κάποια κουσούρια.

Κάθε πληροφορία για το τι πρέπει να προσεχθεί είναι καλοδεχούμενη...

:):):)
 
Τελευταία επεξεργασία:

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Στα πρωτα μοντελα υπηρχε θεμα με το εμπρος φαναρι και τα πηνια φορτισης.
Ερχονται οι ειδικοι να μας τα πουν ολα,εσυ πες το φιλο να σας κερασει για το διαζυγιο!
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Στα πρωτα μοντελα υπηρχε θεμα με το εμπρος φαναρι και τα πηνια φορτισης.
Ερχονται οι ειδικοι να μας τα πουν ολα,εσυ πες το φιλο να σας κερασει για το διαζυγιο!
Πάρτυ πρέπει να κάνει.

:)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μανωλη με το καλο στο φιλο σου.θα του φανει μεγαλη διαφορα απο το Vara στο 800 ως μοτοσυκλετες... Εξαρταται τι θελει ο ιδιος και αν αγοραζει συνηδειτά το 800,μαλλον δεν θα το δωσει ποτέ και θα το ευχαριστηθει...
Δες καποια πραγματα ΕΔΩ που ισως βοηθησουν.
Προσωπικα εχω κανει μια ανακληση στην φλαντζα καπακιου χωρις να εχω θεμα διαρροης αλλά προληπτικα(ημουν στην εγγυηση),και μολις στην τελευταια βολτα τα'παιξαν οι τσιμουχες στα καλαμια εμπρος(μαλλον η χρηση που το ευχαριστιεμαι ομως ευθυνεται και οχι καποια αστοχια...)και τις αλλαξα ενω δεν ειχα ποτέ θεμα με πηνια,καμμενους προβολεις ή οποιο αλλο θεμα εχουν ακουστει-κυριως-για τα μοντελα 07 ως και 09...
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μανωλη με το καλο στο φιλο σου.θα του φανει μεγαλη διαφορα απο το Vara στο 800 ως μοτοσυκλετες... Εξαρταται τι θελει ο ιδιος και αν αγοραζει συνηδειτά το 800,μαλλον δεν θα το δωσει ποτέ και θα το ευχαριστηθει...
Δες καποια πραγματα ΕΔΩ που ισως βοηθησουν.
Προσωπικα εχω κανει μια ανακληση στην φλαντζα καπακιου χωρις να εχω θεμα διαρροης αλλά προληπτικα(ημουν στην εγγυηση),και μολις στην τελευταια βολτα τα'παιξαν οι τσιμουχες στα καλαμια εμπρος(μαλλον η χρηση που το ευχαριστιεμαι ομως ευθυνεται και οχι καποια αστοχια...)και τις αλλαξα ενω δεν ειχα ποτέ θεμα με πηνια,καμμενους προβολεις ή οποιο αλλο θεμα εχουν ακουστει-κυριως-για τα μοντελα 07 ως και 09...
Η απόφαση είναι συνηδειτή, χρειάζεται κάτι πιό ελαφρύ, μαζεμένο και παιχνιδιάρικο.

Ευχαριστούμε...διαβάζουμε...:pc:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Ρε παιδιά μπερδεύτηκα.

Υπάρχει απλό μοντέλο και Adv. ή ...?

Υπάρχει πλέον και η έκδοση Adventure (η αγαπημένη μου), από πέρυσι...
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Του Κώστα του matho δλδ. είναι το απλό?
Ειναι το Επετειακο 30 years edition,η ειδικη εκδοση που εβγαλε μονο το 2010.Ως το '13 εβγαινε μονο απλη εκδοση.Πλεον στην αλλαγη facelift απο τo 2013, βγαζει το απλο και την εκδοση ADV.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Του Κώστα του matho δλδ. είναι το απλό?
Ναι, το απλό είναι.

Η φωτό που ανέβασες νωρίτερα είναι απο F800GS ADV.



Ξέρεις υπάρχει και ιστοσελίδα της BMW που μπορείς να δεις τα 2 μοντέλα:

www.bmw-motorrad.gr

Δεν ξέρω ρε παιδιά, αλλά όλοι το εκθειάζουν το 800GS.
Εγώ δεν το άντεξα και το έδωσα. Και πιστέψτε με, προσπάθησα πάρα πολυ για να το κρατήσω.
Πριν είχα 1200GS adv. του 2009. Πήρα F800GS απλό του 2014. Μπορεί και να φταίει ότι είχα 1200GS adv πριν.

Αλλά τα 2 σημεία που ξενέρωσα ήταν τα εξής:
1) Δεν έχει συνδυασμένα φρένα όπως το 1200. Δηλαδή να πατάς μπροστά και να εμπλέκει αυτόματα και το πίσω
2) Σημαντικότερο ξενέρωμα το κοπάνημα από τον αέρα και η αστάθεια της μηχανής μετά τα 110 ΚΜ.
Η μηχανή είτε μονός, είτε διπλός, με μπαγκάζια ή χωρίς ψάρευε κανονικά, τρελή αστάθεια.
Όταν την άφησα σε αντιπρόσωπο να πουληθεί του είπα τον λόγο και μου έδειξε 3 χ 800GS που περίμεναν αγοραστή για ακριβώς τον ίδιο λόγο.
2 ήταν σε adventure έκδοση και ένα ακόμα απλό. Τα ίδια παράπονα του έκαναν και οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες μου είπε.

Δεν ξέρω αλλά νομίζω πως ο φίλος σου μπορεί να ξενερώσει μετά το varadero, ειδικά αν θέλει τη μηχανή για ταξιδιάρικα χιλιόμετρα.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ναι, το απλό είναι.

Η φωτό που ανέβασες νωρίτερα είναι απο F800GS ADV.



Ξέρεις υπάρχει και ιστοσελίδα της BMW που μπορείς να δεις τα 2 μοντέλα:

www.bmw-motorrad.gr

Δεν ξέρω ρε παιδιά, αλλά όλοι το εκθειάζουν το 800GS.
Εγώ δεν το άντεξα και το έδωσα. Και πιστέψτε με, προσπάθησα πάρα πολυ για να το κρατήσω.
Πριν είχα 1200GS adv. του 2009. Πήρα F800GS απλό του 2014. Μπορεί και να φταίει ότι είχα 1200GS adv πριν.

Αλλά τα 2 σημεία που ξενέρωσα ήταν τα εξής:
1) Δεν έχει συνδυασμένα φρένα όπως το 1200. Δηλαδή να πατάς μπροστά και να εμπλέκει αυτόματα και το πίσω
2) Σημαντικότερο ξενέρωμα το κοπάνημα από τον αέρα και η αστάθεια της μηχανής μετά τα 110 ΚΜ.
Η μηχανή είτε μονός, είτε διπλός, με μπαγκάζια ή χωρίς ψάρευε κανονικά, τρελή αστάθεια.
Όταν την άφησα σε αντιπρόσωπο να πουληθεί του είπα τον λόγο και μου έδειξε 3 χ 800GS που περίμεναν αγοραστή για ακριβώς τον ίδιο λόγο.
2 ήταν σε adventure έκδοση και ένα ακόμα απλό. Τα ίδια παράπονα του έκαναν και οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες μου είπε.

Δεν ξέρω αλλά νομίζω πως ο φίλος σου μπορεί να ξενερώσει μετά το varadero, ειδικά αν θέλει τη μηχανή για ταξιδιάρικα χιλιόμετρα.
Γιώργο τι ύψος έχεις?
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
το πιο σημαντικό είναι, αν πάρει απλό 800 να πάρει τη σέλα comfort.
(το 800 adventure έρχεται εκ γεννετής με comfort σέλα)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ναι, το απλό είναι.

Η φωτό που ανέβασες νωρίτερα είναι απο F800GS ADV.



Ξέρεις υπάρχει και ιστοσελίδα της BMW που μπορείς να δεις τα 2 μοντέλα:

www.bmw-motorrad.gr

Δεν ξέρω ρε παιδιά, αλλά όλοι το εκθειάζουν το 800GS.
Εγώ δεν το άντεξα και το έδωσα. Και πιστέψτε με, προσπάθησα πάρα πολυ για να το κρατήσω.
Πριν είχα 1200GS adv. του 2009. Πήρα F800GS απλό του 2014. Μπορεί και να φταίει ότι είχα 1200GS adv πριν.

Αλλά τα 2 σημεία που ξενέρωσα ήταν τα εξής:
1) Δεν έχει συνδυασμένα φρένα όπως το 1200. Δηλαδή να πατάς μπροστά και να εμπλέκει αυτόματα και το πίσω
2) Σημαντικότερο ξενέρωμα το κοπάνημα από τον αέρα και η αστάθεια της μηχανής μετά τα 110 ΚΜ.
Η μηχανή είτε μονός, είτε διπλός, με μπαγκάζια ή χωρίς ψάρευε κανονικά, τρελή αστάθεια.
Όταν την άφησα σε αντιπρόσωπο να πουληθεί του είπα τον λόγο και μου έδειξε 3 χ 800GS που περίμεναν αγοραστή για ακριβώς τον ίδιο λόγο.
2 ήταν σε adventure έκδοση και ένα ακόμα απλό. Τα ίδια παράπονα του έκαναν και οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες μου είπε.

Δεν ξέρω αλλά νομίζω πως ο φίλος σου μπορεί να ξενερώσει μετά το varadero, ειδικά αν θέλει τη μηχανή για ταξιδιάρικα χιλιόμετρα.
Γιωργο,εχω ξαναγραψει οτι οποιος θελει ενα ασφαλτινο μοτο κυριως και ελαχιστο χωμα,η επιλογη F800GS ειναι πιθανον λανθασμενη...Το 800 θα το παρεις συνηδειτα αν θελεις μια μοτοσυκλετα για μικτη χρηση.Και χωμα και ασφαλτο.

Σαν τετοια μοτοσυκλετα λοιπον,εκ χαρακτηρος,δεν γινεται να τα κανει ολα εξαιρετικα.Δηλαδη θα κάνεις παραχωρησεις τοσες οσες...αντεχεις.

Καποια σημεια της βελτιωνονται και αλλαζουν προς το καλυτερο συνολικα τη μοτοσυκλετα.
Δηλαδη η ποσοτητα αερα που τρως απο το κοντο χωματινο ζελατινακι,φτιαχνεται με μια ταξιδιωτικη ζελατινα.Την οποια θα βαζεις σε ενα ταξιδι ή αν σε ενοχλει ο παγωμενος χειμωνιατικος αερας και βροχη ενω στο χωμα θα γυρνας στην εργοστασιακη...

Επισης η ανεση αναβατη κ συνεπιβατη φτιαχνουν με μια καλη comfort style σελα.Η διαφορά στην ανεση και θεση οδηγησης οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα συνολικα ειναι εμφανης...

Τα μπροστινα ελατηρια επισης αλλαζοντας τα,με κατι στα οδηγικα σου θελω κ γουστα βελτιωνουν και την συμπεριφορα.Αναλογα με τη χρηση που κανεις απο εντελως κουτσουρο για ασφαλτο εως χωματινα...
Ο 21" εμπρος οπως και σε καθε μοτοσυκλετα του ειδους,θετει τη διαφορά στην συμπεριφορα τοσο στην ασφαλτο οσο και στο χωμα.Αλλο 19" εμπρος κ αλλο 21".Διαφορετικη αισθηση και συμπεριφορα.Διαλεγεις τι θελεις...

Ασταθεια ή ψαρεμα δεν εχω νοιωσει ποτέ ειτε μονος στο χωμα με οποια ταχυτητα ειτε διπλος τριβαλιτσος ταξιδευοντας στην ασφαλτο.Εκει βαζω σελα,ζελατινα που σου ειπα και ασφαλτινα ελαστικα συνηθως...βελτιωνεται ΠΟΛΥ.

Ο κινητηρας κανει εντονη την παρουσια του με επαρκη δυναμη και ροπη αλλα και ελαστικοτητα με γραμμικο τροπο...Ψιλοεπεμβασεις δεχεται και του αρεσουν...Μια ελευθερη εξατμιση,φιλτρο και ρυθμιση ηταν απο τα οσα εχει δεχθει απο εμενα για να λειτουργει πιο κοντα στα γουστα μου...Το δυναμομετρο μού εδειξε αυτο που αποκομιζω οταν την οδηγω..Παμε πολυ καλα...

Στο χωμα,φευγεις για εκδρομικο εντουρο για οπου θες.Τηρουμενων αναλογιων,βαζεις την εντουρομποτα και τη στολη σου και βουτας στα δυσκολα,οσο αντεχεις και οσο δεν τραυματιζεις τη μοτοσυκλετα.θα σε παει οσο την πας.Το βαρος και η ενδεχομενη πτωση θα σε φρεναρουν στις ορεξεις που σου ανοιγει για εντουρο με 2χρονα...με ενα ελαστικο αμιγως χωματινο τυπου Ε09 δεν θα πει οχι σε τρελλές διαδρομες σε σχεση με την κατηγορια που ανηκει...Πας παντου πας καλα παντου και οσο αντεχουν χερια και ψυχη αυτη δε θα πει οχι.

Ενα μεγαλο ατου της ειναι οτι κανει τα παντα οικονομικα.Τοσο σε κοστος συντηρησης και χρησης οσο και αναλογιζομενος οτι παιζει το ρολο που θα μπορουσαν να παιζουν ξεχωριστα 2 μοτοσυκλετες...μια για χωμα και μια για ασφαλτο.Η καταναλωση επισης ειναι αλλου σε σχεση με βαρος κυβισμο και χαρακτηρα...εκπλησσει θετικα.

Ολα αυτα λοιπον κ πιθανον κι αλλα που ξεχναω στην προχειρη σκεψη μου,δινουν το στιγμα τι ειναι ενα F800GS.Ειναι μια μοτοσυκλετα διπλης χρησης που ξεροντας για ποιο λογο την αγορασες θα σε αποζημιωσει.Οσο περισσοτερο συμβιωνεις την μαθαινεις και την ζεις τοσο κολλας μαζι της...

Ναι υπαρχουν πολυ καλυτερες μοτοσυκλετες αμιγως ασφαλτινες ή χωματινες.Ομως...το τιμημα της "ενα σε ολα" εδω ζει και βασιλευει.Ισως για πολλους η καλυτερη συγχρονη OnOff.Αρκει σε αυτους τους πολλους να ειναι και ο συνηδειτοποιημενος αγοραστης ή υποψυφιος αγοραστης...Δεν θα ταξιδεψει οπως ενα Caponord 1000 φορτωμενο σε ταχυτητες 150+ σε ασφαλτινα ταξιδια ουτε θα λασπωθει οπως ενα KTM 690.Δεν θα κρατησει τον επιβατη κ τον οδηγο ανετους οπως ενα R1200GSA ουτε θα στριψει οπως μια Multistrada...Θα κανει ομως ολα αυτα συνολικα μαζι τοσο καλα που...θα καταλαβεις οδηγωντας τη και εχοντας την διπλα σου,το λογο που την αγορασες και σε κανει να χαμογελας...
Και ειπαμε...μια μοτοσυκλετα θελεις να σου βγαζει γουστα ακομα και οταν την χαζευεις στατικα διπλα σου...

Αν "το'χεις" προχωρας αλλιως επιλογες δοξα το θεο κατα τα γουστα καθενος υπαρχουν πολλες.τελεια μηχανη δεν υπηρξε και πιθανον να μην υπαρξει.Για πολλους εμφανεις λογους αλλά και...καλυτερα.Για να υπαρχει πλουραλισμος επιλογων και ολοι μας να ειμαστε ευχαριστημενοι.Κατα τα θελω μας και τις αναγκες μας... :)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Σημαντικότερο ξενέρωμα το κοπάνημα από τον αέρα και η αστάθεια της μηχανής μετά τα 110 ΚΜ.
Το SAG το ειχες ελεγξει;Λες 1.92 υψος,ειδα μπαγκαζια,σελα comfort...μπας και ησουν τελειως εξω απο τα δικα σου σταθμα;...Μηπως η επιλογη ζελατινας για το σωματοτυπο(η/και το κρανος)ηταν λαθος και ο αερας ερχοταν σε λαθος σημεια με λαθος ποσοτητες;...Μπας και το μπροστινο ηταν μαμα και η ρυθμιση της πισω αναρτησης λαθος συνδιαστικα;...Τι να πω αυτα μού ηρθαν...πραγματικα οχι μονο δεν κανει κιχ το 800 αλλά βγαζει και χαρακτηρα στην κινηση...
Παιζει και σοβαρα να μην ξεπερασες ποτέ το 1200ADV...και να το συγκρινες συνεχως με το 800...εντελως διαφορετικες μοτοσυκλετες.
Και το δωσες μπουμπουκι...απο τα ωραια χρωματα κ το δικο σου...
Anyway να χαιρεσαι αυτο που εχεις ευχομαι :)
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ψάξε και το θέμα που είχε ανοίξει ο Άλεξ όταν έψαχνε τι θα πάρει: http://advride.gr/threads/Ε-Ε-Ερχεται-ktm-yamaha-bmw.4443/ Έχει πολλές πληροφορίες για το 800.
Πηνία, ρουλεμάν τροχών και λαιμού και καμένος καθρέπτης στα φώτα είναι τα κυριότερα προβλήματα. Δεν κάνει για ταξίδι με την κανονική σέλα αν και 500άρες τις χτύπαγα σχετικά άνετα. Τα μεγάλα παρμπρίζ το ασχημαίνουν αφάνταστα (IMHO) όπως και η comfort σέλα αλλά κάποιοι (κυρίως μη χωμάτινοι) πίνουν νερό στ' όνομά τους.
Το σημαντικότερο είναι να μην το πάρει αν δεν κάνει χώμα, αρκετό χώμα! Το μηχανάκι είναι φοβερό για travel enduro. Αλλά σίγουρα δεν είναι εντουράκι. Ξενέρωμα η αδυναμία ρυθμισης του μπροστινού.
Τι άλλο; Φορτώνεται όσο θες και είναι τρένο (μήπως αυτά που ψαλίδιζαν που γράφει παραπάνω είχαν χτυπημένα ρουλεμάν; ) σε οποιοδήποτε τερέν.
Το βεντιλατέρ θα ανάψει αλλά μόνο σε πολύ ζέστη και κόλλημα στην κίνηση ή σε συνεχόμενες 1η-2α στο βουνό.
Τα φώτα θέλουν βελτίωση ή βοήθεια από προβολάκια.
Με 2 λόγια είναι η μοτοσυκλέτα που τα κάνει ΌΛΑ ΚΑΛΑ αλλά όχι τέλεια. Η μέση λύση. Η απόλυτη ισορροπία. Χωρίς να προσφέρει απόλυτες οδηγητικές συγκινήσεις σε καλύπτει αλλού. Ξέρεις πως δεν υπάρχει τερέν να την/σας σταματήσει.
Τι άλλο; Γράφω κι από κινητό και δεν μπορώ να επεκταθώ περισσότερο...
Αν του φίλου του αρέσει το χώμα καλορίζικη! ;)

_________________
Ντακάρετε-φον
 
Top Bottom