Ναι, το απλό είναι.
Η φωτό που ανέβασες νωρίτερα είναι απο F800GS ADV.
Ξέρεις υπάρχει και ιστοσελίδα της BMW που μπορείς να δεις τα 2 μοντέλα:
www.bmw-motorrad.gr
Δεν ξέρω ρε παιδιά, αλλά όλοι το εκθειάζουν το 800GS.
Εγώ δεν το άντεξα και το έδωσα. Και πιστέψτε με, προσπάθησα πάρα πολυ για να το κρατήσω.
Πριν είχα 1200GS adv. του 2009. Πήρα F800GS απλό του 2014. Μπορεί και να φταίει ότι είχα 1200GS adv πριν.
Αλλά τα 2 σημεία που ξενέρωσα ήταν τα εξής:
1) Δεν έχει συνδυασμένα φρένα όπως το 1200. Δηλαδή να πατάς μπροστά και να εμπλέκει αυτόματα και το πίσω
2) Σημαντικότερο ξενέρωμα το κοπάνημα από τον αέρα και η αστάθεια της μηχανής μετά τα 110 ΚΜ.
Η μηχανή είτε μονός, είτε διπλός, με μπαγκάζια ή χωρίς ψάρευε κανονικά, τρελή αστάθεια.
Όταν την άφησα σε αντιπρόσωπο να πουληθεί του είπα τον λόγο και μου έδειξε 3 χ 800GS που περίμεναν αγοραστή για ακριβώς τον ίδιο λόγο.
2 ήταν σε adventure έκδοση και ένα ακόμα απλό. Τα ίδια παράπονα του έκαναν και οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες μου είπε.
Δεν ξέρω αλλά νομίζω πως ο φίλος σου μπορεί να ξενερώσει μετά το varadero, ειδικά αν θέλει τη μηχανή για ταξιδιάρικα χιλιόμετρα.
Γιωργο,εχω ξαναγραψει οτι οποιος θελει ενα ασφαλτινο μοτο κυριως και ελαχιστο χωμα,η επιλογη F800GS ειναι πιθανον λανθασμενη...Το 800 θα το παρεις συνηδειτα αν θελεις μια μοτοσυκλετα για μικτη χρηση.Και χωμα και ασφαλτο.
Σαν τετοια μοτοσυκλετα λοιπον,εκ χαρακτηρος,δεν γινεται να τα κανει ολα εξαιρετικα.Δηλαδη θα κάνεις παραχωρησεις τοσες οσες...αντεχεις.
Καποια σημεια της βελτιωνονται και αλλαζουν προς το καλυτερο συνολικα τη μοτοσυκλετα.
Δηλαδη η ποσοτητα αερα που τρως απο το κοντο χωματινο ζελατινακι,φτιαχνεται με μια ταξιδιωτικη ζελατινα.Την οποια θα βαζεις σε ενα ταξιδι ή αν σε ενοχλει ο παγωμενος χειμωνιατικος αερας και βροχη ενω στο χωμα θα γυρνας στην εργοστασιακη...
Επισης η ανεση αναβατη κ συνεπιβατη φτιαχνουν με μια καλη comfort style σελα.Η διαφορά στην ανεση και θεση οδηγησης οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα συνολικα ειναι εμφανης...
Τα μπροστινα ελατηρια επισης αλλαζοντας τα,με κατι στα οδηγικα σου θελω κ γουστα βελτιωνουν και την συμπεριφορα.Αναλογα με τη χρηση που κανεις απο εντελως κουτσουρο για ασφαλτο εως χωματινα...
Ο 21" εμπρος οπως και σε καθε μοτοσυκλετα του ειδους,θετει τη διαφορά στην συμπεριφορα τοσο στην ασφαλτο οσο και στο χωμα.Αλλο 19" εμπρος κ αλλο 21".Διαφορετικη αισθηση και συμπεριφορα.Διαλεγεις τι θελεις...
Ασταθεια ή ψαρεμα δεν εχω νοιωσει ποτέ ειτε μονος στο χωμα με οποια ταχυτητα ειτε διπλος τριβαλιτσος ταξιδευοντας στην ασφαλτο.Εκει βαζω σελα,ζελατινα που σου ειπα και ασφαλτινα ελαστικα συνηθως...βελτιωνεται ΠΟΛΥ.
Ο κινητηρας κανει εντονη την παρουσια του με επαρκη δυναμη και ροπη αλλα και ελαστικοτητα με γραμμικο τροπο...Ψιλοεπεμβασεις δεχεται και του αρεσουν...Μια ελευθερη εξατμιση,φιλτρο και ρυθμιση ηταν απο τα οσα εχει δεχθει απο εμενα για να λειτουργει πιο κοντα στα γουστα μου...Το δυναμομετρο μού εδειξε αυτο που αποκομιζω οταν την οδηγω..Παμε πολυ καλα...
Στο χωμα,φευγεις για εκδρομικο εντουρο για οπου θες.Τηρουμενων αναλογιων,βαζεις την εντουρομποτα και τη στολη σου και βουτας στα δυσκολα,οσο αντεχεις και οσο δεν τραυματιζεις τη μοτοσυκλετα.θα σε παει οσο την πας.Το βαρος και η ενδεχομενη πτωση θα σε φρεναρουν στις ορεξεις που σου ανοιγει για εντουρο με 2χρονα...με ενα ελαστικο αμιγως χωματινο τυπου Ε09 δεν θα πει οχι σε τρελλές διαδρομες σε σχεση με την κατηγορια που ανηκει...Πας παντου πας καλα παντου και οσο αντεχουν χερια και ψυχη αυτη δε θα πει οχι.
Ενα μεγαλο ατου της ειναι οτι κανει τα παντα οικονομικα.Τοσο σε κοστος συντηρησης και χρησης οσο και αναλογιζομενος οτι παιζει το ρολο που θα μπορουσαν να παιζουν ξεχωριστα 2 μοτοσυκλετες...μια για χωμα και μια για ασφαλτο.Η καταναλωση επισης ειναι αλλου σε σχεση με βαρος κυβισμο και χαρακτηρα...εκπλησσει θετικα.
Ολα αυτα λοιπον κ πιθανον κι αλλα που ξεχναω στην προχειρη σκεψη μου,δινουν το στιγμα τι ειναι ενα F800GS.Ειναι μια μοτοσυκλετα διπλης χρησης που ξεροντας για ποιο λογο την αγορασες θα σε αποζημιωσει.Οσο περισσοτερο συμβιωνεις την μαθαινεις και την ζεις τοσο κολλας μαζι της...
Ναι υπαρχουν πολυ καλυτερες μοτοσυκλετες αμιγως ασφαλτινες ή χωματινες.Ομως...το τιμημα της "ενα σε ολα" εδω ζει και βασιλευει.Ισως για πολλους η καλυτερη συγχρονη OnOff.Αρκει σε αυτους τους πολλους να ειναι και ο συνηδειτοποιημενος αγοραστης ή υποψυφιος αγοραστης...Δεν θα ταξιδεψει οπως ενα Caponord 1000 φορτωμενο σε ταχυτητες 150+ σε ασφαλτινα ταξιδια ουτε θα λασπωθει οπως ενα KTM 690.Δεν θα κρατησει τον επιβατη κ τον οδηγο ανετους οπως ενα R1200GSA ουτε θα στριψει οπως μια Multistrada...Θα κανει ομως ολα αυτα συνολικα μαζι τοσο καλα που...θα καταλαβεις οδηγωντας τη και εχοντας την διπλα σου,το λογο που την αγορασες και σε κανει να χαμογελας...
Και ειπαμε...μια μοτοσυκλετα θελεις να σου βγαζει γουστα ακομα και οταν την χαζευεις στατικα διπλα σου...
Αν "το'χεις" προχωρας αλλιως επιλογες δοξα το θεο κατα τα γουστα καθενος υπαρχουν πολλες.τελεια μηχανη δεν υπηρξε και πιθανον να μην υπαρξει.Για πολλους εμφανεις λογους αλλά και...καλυτερα.Για να υπαρχει πλουραλισμος επιλογων και ολοι μας να ειμαστε ευχαριστημενοι.Κατα τα θελω μας και τις αναγκες μας...