Με το που το πήρα το NC ,επιτόπου ακολούθησε ενδελεχης ερευνα (ίσως όχι οσο έπρεπε τελικα) για την αγορα τριβάλιτσου. Δεν πηγα σε Givi γιατί ηθελα κατι πιο στιβαρο στον τρόπο ανατράται η βαλιτσα. Επισης το Trekker topcase με τα 42 λιτρα της Givi επειδη το ειχα στο NC700X που ειχα παλια ήταν λιγο ογκωδες και δεν μου αρεσε πως έδειχνε τις εστω λιγες φορες που το ειχα πανω(το SW MOTEXH TRAX topcase είναι 38 λιτρα και έχει στενοτερο προφιλ). Τελος ειχα ακουσει περιπτωσεις που απο το βαρος και τους κραδασμους ειχαν σπασει τα μπρατσα της Givi (Τα μπρατσα για το μοντελο του '21 τα εχει κανει με μια βιδα παραπανω στο σημειο που πιανουν στο πλαι του καθισματος)
Πηγα σε κατι πιο ακριβο αλλα στιβαροτερο και με πιο σιγουρο τροπο αναρτησης. Οχι οσο πρακτικός ειναι της Givi με κούμπωμα , αλλα ειναι αδιαφορο, δεν τις ανεβοκατευαζω καθε μερα τις βαλιτσες. Επισης τα σιδερα της SW MOTECH ειναι πολυ πιο μασιφ και μου εμπνέουν σιγουρια. Πρώτα θα κοπεί το σασί της μηχανής και μετα τα κάγκελα (δεν ξερω αν αυτό ειναι καλό ή κακο...!!)
Επισης διαπιστωσα ότι επειδη οι βαλιστες TRAX είναι από πιο παχύ αλουμίνιο και αρκετα βαριες, μισό κιλο πιο βαριες από τις Trekker. Βεβαια το θεμα βαρους προέκυψε όταν τις παρελαβα και τις σηκωσα. Καγκελα και τριβάλιτσο ειναι 34 κιλα ολα μαζι συμφωνα με την ιστοσελίδα της SW MOTECH. Αρκερό βάρος. Και δεδομένου ότι τα πηρα όχι μόνο για ταξιδία μόνος , αλλά και για δικάβαλα ταξίδια προκύπτει ότι το οφέλιμο φορτίο, περίπου 209 κιλα που έχω δει υπολογιζουν σε διάφορες σελιδες, με δυο ατομα (84 κιλα & 60 κιλα έκαστο άτομο) , το βάρος των crach bars της Givi που έχω βάλει και το τριβάλιστο
άδειο εξαντλείται σχεδόν όλο (απόμένουν 10-13 κιλα).
Προφανώς θα ταξιδευει υπερβαρο, αναγκαστικά. Ίσως ακολουθήσει κάποια αναβάθμιση στο πίσω ελατήριο για αυτον τον λόγο.
Αρνητικο σημειο για μενα το οτι το crossbar που ενωνει τα δυο πλαινα πλαισια βιδωνει και στηριζεται στον πλαστικο πισω προφυλακτηρα πισω απο την πινακιδα. Οι βαλιτσες με το βαρος τους κινουν τις βασεις εστω λιγο και η κινηση αυτη μεταφερεται και σχεδον εξουδετερωνεται απο τον πλαστικο προφυλακτηρα. Αν και φαινεται πολυ ανθεκτικος και χοντρος, παραμενει πλαστικος και δεν νομιζω να προοριζοταν να φερει τετοια φορτια. Εκτιμω οτι με την χρηση καποια στιγμη οι βιδες που κρατανε το crossbar τα "φανε" το πλαστικο και τη πινακιδα , και θα φυγει ολο το crossbar. Σε περιπτωση πτωσης ολο το φορτιο θα μεταφερθει απο τη βαλιτσα, στο πλαινο πλαισιο και μετα στο crossbar και στον προφυλακτηρα και θα σπασει ολος. Γενικα εκ των υστερων θεωρω τη λογικη να το στηριξουν εκει λαθος. Προφανως επειδη οι βασεις ειναι αποσπωμενες επρεπε καπου να στηριξουν το crossbar μονιμα. Της Givi οι πλαινες βασεις εκ των υστερων δυστυχως νομιζω θα ηταν καλυτερες γιατι αν και βλεπω οτι στο μοντελο 21- βιδωνουν και αυτες στον προφυλακτηρα γιατι και αυτες εχουν option να ειναι αποσπωμενες(στο NC700X που τις ειχα παλια το crossbar της GIVI ηταν στον αερα δεν επιασε πουθενα), εν τουτοις εχουν 3 αλλα σημεια που πιανουν αντι των 2 της SW MOTECH οποτε το crossbar φερει λιγοτερο φορτιο.
Στο τέλος τέλος βέβαια η αλήθεια είναι ότι η πλαϊνές θα μπουν πάνω.... ούτε 10 φόρες στην ζωή της μηχανής, οπότε πόση σωρευτική καταπόνηση να προκαλέσουν στον προφυλακτήρα...
Ίσως η λύση είναι να αλλάξω τα quick connect κλιπ που έχουν μποσικα με βίδες και παξιμάδια για μόνιμη εγκατασταση των βάσεων που θα τις κανουν πολύ πιο άκαμπτες (υπάρχει κιτ απο τον SW MOTECH). Απλά μετά χάνει το νόημα το αυξημένος κόστος που έδωσα για να ειναι μεταξυ άλλων και αποσπώμενες.
*Φωτογραφίες στο
.zip γιατί δεν με αφήνει να τις ανεβάσω, ότι τύπο και διαστάσεις και αν δοκίμασα
ΕΔΩ αντιστοιχη περιπτωση με τις βασεις αυτες σε KTM 790 R
https://www.advrider.com/f/threads/sw-m ... s.1447524/