Είσαι μαρή, σταμάτα. Σε λέω πιο πάνωΤι εννοείς;
Δεν είμαι σκληλός εντουλάς...;
Είσαι μαρή, σταμάτα. Σε λέω πιο πάνωΤι εννοείς;
Δεν είμαι σκληλός εντουλάς...;
Υπαρχει μαλιστα και σχετικο τραγουδι απο τον Quantic,γνωστο παραγωγο δισκωνο κεραμικος ειναι πολυ σκληρος στην χρηση ,κατα καποιον τροπο αυθαρτος αλλα μαλλον την ακουνε τα πλατα!!!
Τεό μόνος σου την άνοιξες;Τον πέρασμένο Μάιο έλυσα την μοτό μου R1200GS Adv 2008.H αιτία ήταν δάκρυζε η τσιμούχα του αντικραδασμικού άξονα.
Όπως βλέπετε βρίσκεται χαμηλά ,είναι λίγο δύσκολο να ποτίσει λάδι τον δίσκο αυτή η διαρροή.Λόγω του ότι η χρήση της μοτό είναι αυστηρά για ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδος και τα περισσότερα είναι και μοναχικά,ποτέ δεν αφήνω κάτι στην μοτό όταν με έχει προειδοποιήσει.Για να γίνει η διάγνωση λοιπόν έγινε η γνωστη διαδικασία λυσίματος που έχουν τα GS.Τα χιλιόμετρα της μοτό όταν λύθηκε ήταν 172.000 χλμ.Άρχισα και εγώ λοιπόν επηρεασμένος από τα όσα ακούω μήπως πρέπει να αλλάξω δίσκο,πλατό κ.τ.λ.Κάνοντας μία ερώτηση σε αντιπροσωπεία για τιμές ανταλλακτικών μου είπαν 140 € ο δίσκος και το πλατό περίπου 500€.Πολλά χρήματα όταν εγώ στην μηχανή παρόλο που έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα και χωμάτινα δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα.Ανα χείρας λοιπόν τα παλιά και πήγα στον Παρασκευά να μου πει τη γνώμη του.Το λοιπόν μέτρηση δίσκου: ο δικός μου ήταν 5.5 mm όταν ένας καινούριος που είχε εκεί στο κουτί του ήταν πάχος 6.1 mm.Άρα ο δίσκος έχει πάρα πολύ ψωμί ακόμα.Το πλατό είχε κάποια μικρά σημάδια
Λογικό δεν ήταν καινούριο σε κουτί αλλά και η φθορά του δε σήμαινε αντικατάσταση.Μου λέει λοιπόν πάρε ένα λεπτό γυαλόχαρτο καθάρισε τις δύο επιφάνειες και βάλε το ίδιο.Έτσι και έκανα.
Ένα άλλο θέμα που είδα λύνοντας τη μοτό ήταν η τρόμπα συμπλέκτη κοιτάξτε τη βρώμα - λάσπη είχε
Όσοι έχετε πολλά χιλιόμετρα καλό είναι να την ελέγξετε γιατί η BMW λέει πως δεν χρειάζεται να αλλάζεις υγρά συμπλέκτη ποτέ,δε νομίζω να ισχύει.Σε μία προληπτική αλλαγή θα δεις το χρώμα των υγρών και θα προλάβεις τη κατάσταση. Μαζί με την τσιμούχα του αντικραδασμικού άξονα άλλαξα και του στροφάλου και όλες του κιβωτίου ταχυτήτων.Δέθηκε και έκτοτε έχω κάνει 10.000χλμ είναι δηλαδή η μοτό με 182.000 χλμ και όλα καλά.Με λίγα λόγια αφήστε τα μηχανάκια σας να μιλήσουν μόνα τους αν έχετε πρόβλημα να παρέμβετε διαφορετικά τα λεφτά σε βενζίνη και βόλτες!
Keep on riding...
Μονάχους μονάχους! Σαν την καρετα καρετα ενα πραγμα !!!Τεό μόνος σου την άνοιξες;
Ναι Χρήστο, μαζί με έναν φίλο που έχει ίδια μηχανή.Κανείς μας δεν είναι μηχανικός,είχαμε σύμβουλο δίπλα μας το laptop με το service manual της BMW και όλα έγιναν σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.Τεό μόνος σου την άνοιξες;
Με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις δεν έλεγα οι παλιοί Νικόλα;Ειπαμε: Οι BMW, ή θα σε κανουν να τις πουλησεις, ή θα σε κανουν μαστορα !!!
Κατι τετοιο εχει "παρει" και εμενα το αφτι μου!!!Με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις δεν έλεγα οι παλιοί Νικόλα;
Τον πέρασμένο Μάιο έλυσα την μοτό μου R1200GS Adv 2008.H αιτία ήταν δάκρυζε η τσιμούχα του αντικραδασμικού άξονα.
Όπως βλέπετε βρίσκεται χαμηλά ,είναι λίγο δύσκολο να ποτίσει λάδι τον δίσκο αυτή η διαρροή.
.........................
Το πλατό είχε κάποια μικρά σημάδια
Λογικό δεν ήταν καινούριο σε κουτί αλλά και η φθορά του δε σήμαινε αντικατάσταση.Μου λέει λοιπόν πάρε ένα λεπτό γυαλόχαρτο καθάρισε τις δύο επιφάνειες και βάλε το ίδιο.Έτσι και έκανα.
Ένα άλλο θέμα που είδα λύνοντας τη μοτό ήταν η τρόμπα συμπλέκτη κοιτάξτε τι βρώμα - λάσπη είχε
Όσοι έχετε πολλά χιλιόμετρα καλό είναι να την ελέγξετε γιατί η BMW λέει πως δεν χρειάζεται να αλλάζεις υγρά συμπλέκτη ποτέ,δε νομίζω να ισχύει.Σε μία προληπτική αλλαγή θα δεις το χρώμα των υγρών και θα προλάβεις τη κατάσταση. Μαζί με την τσιμούχα του αντικραδασμικού άξονα άλλαξα και του στροφάλου και όλες του κιβωτίου ταχυτήτων.Δέθηκε και έκτοτε έχω κάνει 10.000χλμ είναι δηλαδή η μοτό με 182.000 χλμ και όλα καλά.Με λίγα λόγια αφήστε τα μηχανάκια σας να μιλήσουν μόνα τους αν έχετε πρόβλημα να παρέμβετε διαφορετικά τα λεφτά σε βενζίνη και βόλτες!
Keep on riding...
Σέρβις μάνουαλ...; Ενδιαφέρον!Ναι Χρήστο, μαζί με έναν φίλο που έχει ίδια μηχανή.Κανείς μας δεν είναι μηχανικός,είχαμε σύμβουλο δίπλα μας το laptop με το service manual της BMW και όλα έγιναν σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Θοδωρή εσένα είχε σκάσει η τσιμούχα στροφάλου και η τσιμούχα από την πλευρά του κιβωτίου ταχυτήτων που βγαίνει ο άξονας Press Direct.Και οι δύο είναι στο ύψος του δίσκου και όταν συμβεί αυτό είναι θέμα χιλιομέτρων να ποτίσει ο δίσκος λάδι και μετά να μπατινάρει.Γι αυτό το θέμα υπάρχει after market δίσκος από υλικό που δεν έχει θέμα όσο λάδι και να πέσει πάνω του.Να σχολιάσω λίγο τα κόκκινα μόνο..........
.
Το ίδιο είναι Χρήστο του Haynes, το έχω και εγώ.Το ένα είναι σε έντυπη μορφή και της BMW είναι σε ηλεκτρονική μορφή το γνωστό RepRom.Αν και για να μαι ειλικρινής με βολεύει περισσότερο το reprom.Έφοσον κάνεις συντήρηση της μοτό μόνος σου και είσαι άνθρωπος που πιάνουν τα χέρια σου δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα,κάντο μόνος σου όταν θα ρθει η ώρα.Και εγώ πρώτη φορά το έκανα.Κοιτάς πριν ξεκινήσεις τις εργασίες στο service manual αν πιστεύεις ότι το χεις το κάνεις αν δε, απευθύνεσαι σε μηχανικό.Αν και εγώ που το έκανα δεν είμαι μηχανικός.Πιστεύω οποιοσδήποτε ερασιτέχνης με μεράκι και με σύμβουλο το service manual για να μην κάνει τίποτα του κεφαλιού του, διπλό και τριπλό τσεκάρεις τις κινήσεις σου και πίστεψε με το αποτέλεσμα θα ναι εργοστασιακό.Σέρβις μάνουαλ...; Ενδιαφέρον!
Αν και χρησιμοποιώ του Heinze, θα μ' ενδιέφερε...
Πάντως μπράβο Τεό, που το λύνεις, εγώ στο σέρβις έχω μείνει...
Μονο ενα προβλημα δημιουργειται σε οποιον το κανει μονος του!.Έφοσον κάνεις συντήρηση της μοτό μόνος σου και είσαι άνθρωπος που πιάνουν τα χέρια σου δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα,κάντο μόνος σου όταν θα ρθει η ώρα......
......Πιστεύω οποιοσδήποτε ερασιτέχνης με μεράκι και με σύμβουλο το service manual για να μην κάνει τίποτα του κεφαλιού του, διπλό και τριπλό τσεκάρεις τις κινήσεις σου και πίστεψε με το αποτέλεσμα θα ναι εργοστασιακό.
Συνηθως ετσι γινεται !Πόσες δουλειές ξεκίνησα για μισή ώρα και με πήραμε ένα ολόκληρο απόγευμα...
αλλα τα υγρα φρενων dot 4 κτλ και αλλο του συμπλεκτη maguraΕγώ τα υγρά του συμπλέκτη τα αλλάζω κάθε 10.000χιλ , μαζί μετον φρένων
Το μπουκαλάκι από μαμά κάνει αν θυμάμαι καλά κανά 13€ ,και πραγματικά κανείς πολλές αλλαγές !!!