... οι πωλήσεις δείχνουν τη σωστή (ή μη) κατεύθυνση.
πιο ακριβής μέτρηση δεν υπάρχει
Τότε σύμφωνα με αυτό, οι GS είναι οι καλύτερες μηχανές του κόσμου.
Πάτε καλά ορέ παιδιά και πιστεύετε ότι οι πολλές πωλήσεις είναι και η "σωστή κατεύθυνση";
Οι πωλήσεις έχουν στόχο το κέρδος των κατασκευαστών, όχι τη δική μας κ@βλ@.
Θα αναγκαστώ να επεκταθώ λίγο από το θέμα, μήπως και γίνει κατανοητό το πόσο λάθος κι επικίνδυνο είναι για μας τους καταναλωτές να υποστηρίζουμε τέτοιες απόψεις.
Όπως πιθανά θα γνωρίζεται, ζω εδώ και πολλά χρόνια στο εξωτερικό. Παρατηρώ ότι αυτά που συμβαίνουν εδώ τώρα, αργά ή γρήγορα εξαπλώνωνται παντού. Μπορώ με βεβαιότητα να σας ενημερώσω ότι ο μοτοσυκλετισμός πεθαίνει και σε λίγες δεκαετίες θα έχει αφανιστεί με την μορφή που το γνωρίζουμε σήμερα και υφίσταται τα τελευταία 40-50 χρόνια τουλάχιστον. Ήδη κάποια κομμάτια του, έχουν πια πεθάνει, όπως η καθημερινή χρήση της μηχανής. Ευτυχώς για μένα, όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, εγώ θα ψάχνω το νέο μοντέλο περπατούρας στην καλύτερη περίπτωση. Ο λόγος που γίνεται αυτό; Μάντεψε! Οι πωλήσεις που δείχνουν την κατεύθυνση προς άλλα πράγματα.
Σήμερα η πλειοψηφία των μοτοσικλετιστών στην Γερμανία, είναι κάποιας προχωρημένης ηλικίας και κάποιας καλής οικονομικής κατάστασης σχετικά. Ο Μοτοσυκλετισμός υφίσταται κατά 95% ως ακριβό χόμπυ. Οι νέοι που ακολουθούν από πίσω να συνεχίσουν τον μοτοσυκλετισμό, είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό. Υπάρχουν ένα σωρό αντικίνητρα να ασχοληθεί κάποιος με τις μηχανές. Απαγορεύσεις, περιορισμοί, επιβολή της ηλεκτροκίνησης με υπερφορολόγηση σε ότι έχει να κάνει με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με απότερο σκοπό την κατάργησή τους το 2035, την μη ουσιαστική ανάπτυξη των μοτοσυκλετών, έστω και στην λανθασμένη κατ'εμέ, ηλεκτροκίνηση.
Οι νέοι που γεννήθηκαν μετά το 2000, μεγάλωσαν σε έναν κόσμο που μπορεί ο μπαμπάς ή κάποιος γείτονας να είχε μηχανή, αλλά γαλουχήθηκαν με το ψευτοόραμα της διάσωσης του πλανήτη από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ή βομβαρδίστηκαν με διαφημίσεις "καθαρών" αυτοκινήτων που κάνουν και "παπάδες". Οι μοτοσυκλέτες δεν χωρέσαν το ίδιο όπως παλιά σε αυτήν την εξίσωση γιατί είχε να ανταγωνιστεί άλλα χόμπι, το διαδίκτυο, το Xbox κλπ.
Αν επρόκειτο για κάποιο διαφορετικό θέμα με παρόμοια λογική, θα έλεγα κι εγώ, αυτά μπορεί να συμβαίνουν στη Γερμανία και γενικότερα στις δυτικές προηγμένες οικονομικά κοινωνίες, αλλά εδώ είναι Ελλάδα κι έχουμε τους δικούς μας ρυθμούς και τρόπους. Σε αυτήν την περίπτρωση όμως τα πράγματα θα γίνουν εξαναγκαστικά γρηγορότερα γιατί πρώτον, δεν θα υπάρχουν επιλογές στο πλαίσιο της Ε.Ε και δεύτερον, από τη στιγμή που Ελλάδα δεν κατασκευάζει μηχανές αυτοκίνητα κλπ. θα είμαστε αναγκασμένοι να προσαρμοστούμε στο τι θα αποφασίσουν οι χώρες των εταιριών που τα κατασκευάζουν αυτά. Και τότε θα λέμε, βάσει των πωλήσεων Α ή Β επιλέξαμε ότι η Γ κατεύθυνση είναι και η σωστή.
Ας αφήσουμε τις πωλήσεις και τα νούμερα για το marketing κι ας δούμε τι μας αρέσει και θέλουμε εμείς. Αυτή είναι η σωστή κατεύθυνση για μας.
Θα κλείσω με ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Δεν υπάρχει περιπτωση να βρεθεί κοντά μου μια μηχανή Moto Cuzzi και να μη μου τραβήξει την προσοχή. Θα μου γυρίσει το κεφάλι, όπως και να'χει. Συμφωνα με τις πωλήσεις θα έπρεπε να είχαν εξαφανιστεί. Παρόλα αυτά χαίρομαι που είναι εκεί και κάνουν το μοτοσυκλετιστικό μου soundtrack τόσο πολύ πιο όμορφο και πλούσιο με αυτόν το μοναδικό ήχο του χαρακτηριστικού κινητήρα V-Boxer που έχει.