Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- KTM 690 Enduro '08
Εκπληκτικό, το έκανα ανάποδα πέρυσι.Αν πήγαινες από Κλαυσι-Κρικελο-Δομνιστα-Αραχωβα-Λίμνη Ευηνου εκεί να δεις πιστακι...
Εκπληκτικό, το έκανα ανάποδα πέρυσι.Αν πήγαινες από Κλαυσι-Κρικελο-Δομνιστα-Αραχωβα-Λίμνη Ευηνου εκεί να δεις πιστακι...
Η σειρα φανταζομαι είναι τυχαια.Αν πήγαινες από Κλαυσι-Κρικελο-Δομνιστα-Αραχωβα-Λίμνη Ευηνου εκεί να δεις πιστακι...
Όχι, απλά έχει και 1-2 ακόμα χωριά πού δεν τα θυμάμαι. Πηγαίνοντας από Καρπενήσι προς Προυσσο στρίβεις αριστερά για Κλαυσι, είναι πριν το Γαβρο η διασταύρωση.Η σειρα φανταζομαι είναι τυχαια.
Αρα κανει κυκλοΌχι, απλά έχει και 1-2 ακόμα χωριά πού δεν τα θυμάμαι. Πηγαίνοντας από Καρπενήσι προς Προυσσο στρίβεις αριστερά για Κλαυσι, είναι πριν το Γαβρο η διασταύρωση.
Και από τις 2. Αν το κάνεις προς Αραχωβα μετά περνάς απέναντι είτε από Χανι Λιολιου είτε από Αμπελακιωτισα.Αρα κανει κυκλο
Το Δομνιτσα - Αραχοβα απλα δεν καταλαβα προς ποια κατευθυνση αξιζει.
ΚαταλαβαΚαι από τις 2. Αν το κάνεις προς Αραχωβα μετά περνάς απέναντι είτε από Χανι Λιολιου είτε από Αμπελακιωτισα.
Δομνιστα-Αραχωβα-λιμνη Ευηνου. Το χειμώνα θέλει προσοχή έχει κομμάτια μέσα στα έλατα πού έχουν όλη την ημέρα υγρασία. Γιαυτό τον λόγο ενδείκνυται η παράκαμψη από χώμα ενίοτε...Καταλαβα
Αρα είναι Κλαυσι-Κρικελο-Δομνιστα-Λίμνη Ευηνου-Αραχοβα.
Το εχω κανει αναποδα με παγο σε καποια σημεια και δεν το ευχαριστηθηκα.
Το μεγάλο είναι πιο αργό, ο 19αρης δεν το σώνει ιδιαίτερα (σε σχέση με τον 21 του 990), όμως οι αναρτήσεις του δουλεύουν πολύ καλά και το meridian που φοράω νιώθεις ότι βεντουζάρει χωρίς χαζά γλιστριματα. Είναι και η αίσθηση του όγκου που έχεις μπροστά σου και το βάρος βέβαια που το νιώθεις ιδιαίτερα αν το τεποζιτο έχει αρκετή ποσότητα μέσα.Κάπτεν πως είναι το 1290 Τ στα κλειστά?
Σε σχέση με το 990?
Ωραίος!!!Το μεγάλο είναι πιο αργό, ο 19αρης δεν το σώνει ιδιαίτερα (σε σχέση με τον 21 του 990), όμως οι αναρτήσεις του δουλεύουν πολύ καλά και το meridian που φοράω νιώθεις ότι βεντουζάρει χωρίς χαζά γλιστριματα. Είναι και η αίσθηση του όγκου που έχεις μπροστά σου και το βάρος βέβαια που το νιώθεις ιδιαίτερα αν το τεποζιτο έχει αρκετή ποσότητα μέσα.
Σχετικά με τις αναρτήσεις οι οποίες είναι ημιενεργητικες, βολεύουν πολύ γιατί ενώ είσαι στο comfort και κάνεις τουρισμό, μόλις φτάνεις στο στροφιλικι το γυρνάς στο sport και αλλάζει όλο το μηχανάκι, αρκεί βέβαια το οδόστρωμα να είναι σωστό, όχι σπασμένο η με μπαλώματα κτλ..
Το 990 είναι ποδήλατο στο κλειστό στροφιλικι, παρόλο τον 21 τροχο νιώθεις ότι έχεις μηχανάκι με γρήγορη γεωμετρία και αν παίξεις με φρένο και γκαζι πλασάρεται στη στροφή, όχι βέβαια σαν motard αλλά νιώθεις την υπερστροφή.
Μιλάμε πάντα για κλειστά κομμάτια, γιατί οπουδήποτε αλλού το 1290 είναι καθολικά καλύτερο, εκτός από το χώμα βέβαια.