mAthosalas
I love my GS
Ειθισται,απο ευγενεια αλλά και απο φιλικότητα και διαθεση να μοιραστεις,οταν μπαινεις σε ενα Φορουμ,να δινεις ενα στιγμα για το ποιος εισαι.
Ειδικα σε ενα Φορουμ που μπορω να διακρινω μια πιο χωματινη διαθεση και φιλικα προσωπα αλλά και απο μια πρωτη ματια βλεπω στυλ"Καλη παρεα και Χωμα..." δινω και ενα στιγμα για την συμβια της ζωης μου...την κουκλα μου που ακουει στο Ονομα F800GS και φοράει τα Επετειακα χρωματα που τη γουσταρω...Παμε λοιπον!
Ελεγα καποια στιγμη οτι:
"Την GS την κρυφοκοιτουσα απο τοτε σχεδον που βγηκε...παιδικες ασθενειες καιδιάφορα που διαβαζα σχολαστικα,με εκαναν να τηρω σιωπηλως σταση αναμονης.Αλλά και σταση ετοιμοτητος διοτι δεν κρυβω οτι με ειχε κερδισει οπτικα.Αυτο το οπτικο και αισθητικο(τουλαχιστο)παντρεμα αναμεσα σε 1200GS και HP2 που κατ'εμε εβγαλε το 800 με εκανε να γουσταρω αυτη τη μοτοσυκλετα."...
με την πρωτη γευση απο τη γνωριμια μας...
"Κλειδακι στη μιζα και πατημα του γνωστου μπουτον.Περιμενα το "θωρηκτο" άναμα των GS αλλά δια μαγειας πουθενα το τρανταγμα του ξυπνηματος αλλά ο Boxer θορυβος ειναι παρων!!!Και μαλιστα σε καθε ξερογκαζια εως και σε φτιαχνει,αν γουσταρεις τετοιο στυλ...Η πρωτη αισθηση οτι παταω γερα κατω,οσο πρεπει αλλά και η σελα αν και φαινεται εντουραδικη εχει καλο αφρωδες και υποσχεται να σε κρατα σε καλη κατασταση...Κουμπωμα πρωτη και παμε...Το "γκλαν" των GS εδω απλα δεν παιζει.Εδω την ακους που μπαινει αλλά οχι με το χτυπημα...Τιμονι εντουρο και παλι.Σωστη γωνια τα χερια μου σωστη θεση το σωμα και ...ρε συ...αυτο εδω μου θυμισε το 990adv που ειχα...Στηνεσαι ΠΑΝΩ στη μοτοσυκλετα σχεδον πολεμικα με σωστες γωνιες για να οδηγησεις,χωρις χασμουρητα,αλλά να συμμετεχεις.τουλαχιστο η προδιαθεση αυτο δειχνει."
Απο τοτε μεχρι σημερα,παρα τις αρκετες δυσκολιες,πιεσμενου προγραμματος και χρονου,τα χιλιομετρα κυλισαν αισιως και σημερα καταγραφουμε κατι πανω απο 23.000χλμ...
Χιλιομετρα κυριως ταξιδιωτικα με αναμνησεις αλλά και μικτα,ασφαλτο και χωμα...
Γαλαξιδι με τον καλο φιλο και "διδυμο" Πατερ...κατα κοσμο PapaSouza Αντωνη...
την ανεβασαμε στο Καταφυγιο και στα βουνα...
Προυσο και Καρπενησι με τον συνηθη υποπτο...
Oι διδυμες στον Αθ.Διακο...
στα αγαπημενα μου Αγραφα...
παιχνιδια στο χωμα...
αλλά και με τη mAthosalina στο Μωρια...
Τεσταρα την F8 μου και για τις δυο χρησεις/τεραιν για τα οποια την αγορασα...
και ασφαλτο
Μετα απο διάφορα θηρια megaOnOff,Caponord,KTM990adv,R1200GS αυτη εδω συγκριτικα,επι της ουσιας δειχνει πολυ πιο ευελικτη και ελαφρια,πολυ πιο ρυθμισιμη και "ζωντανη" απο τα 2 πιο ογκωδη πρωην,ενω θυμιζει σε πολλα το 990adv.Σε πιο χαλαρο σε σχεση με αυτο,αλλά σε αρκετα σημεια πιο μανιτζεβελη και πρακτικη.Οπως μεσα στην πολη οπου κερδιζει κατα κρατος ολα τα μεγαλα,λογω σιλουετας και αισθησης/ζυγισματος.Οπως στην καταναλωση,που παρεμπιπτοντως ,μου εχει δωσει μικτη εως σημερα 4.7lt/100km με τα ταξιδακια να πεφτει εως και στα 3.8lt και μη φανταστεις ρολαροντας,ενω οι μεγιστες τιμες δεν ξεπερασαν ποτέ σχεδον τα 5.7lt...
Νοιωθεις πανω στη μοτοσυκλετα σε μια θεση που σε θετει σε εγρηγορση...ΚΤΜ στυλ και εδω...Σε αρκετες εκδρομουλες αρχιζα να παιζω μαζι της και εδειχνε να συνηγορει παντου.Ελαφρια αισθηση,αλλαγη κατευθυνσης αμεση,εκει που τα megaOnOff ενοιωθες το βαρος,εδω απλα υπερτερεις...Ο κινητηρας επαρκης,ισως για 2 ατομα φορτωμενη σε αυτοκινητοδρομο με μουαγιεν τα 170 χαω μεση,εκει ηθελες 10 ιππους ακομη για να νοιωθεις λιγοτερο ζορι στον κινητηρα... Αν πας με τοσα αλλιως ειναι στο μενου της τα 150-160 μ.ω.τ και δωσ'της χιλιομετρα...
Nα σταθω λιγο στην συμπεριφορα της χωμα.Αυτο το στοιχειο της ειναι μαλιστα που εγειρε την πλαστιγγα προς αυτη και οχι προς την R1200GS που ειχα και θα ξαναγοραζα ανετα αλλά για πιο ασφαλτινη χρηση...Η F8 δουλευει "σετ" στο χωμα.Αναρτησεις πλαισιο κινητηρας ροπη και ζυγισμα συνδιαζονται και σε κανουν να δειχνεις ανετος και να εχεις ελεγχο και αισθηση στο χωμα.Εδω μαλιστα λειπει η μεγαλυτερη δυναμη ενος 990adv και αυτο κατα περιπτωση ειναι και πλεονεκτημα,εφοσον μιλαμε για χωμα.Θελει γκαζι θελει να εισαι εκει αλλά ως εκει.Τηρεις αναλογιες γιατι "ακριβο μου BMW"αν πεις και φυγεις(μαλλον υπερεκτιμησεις θα ελεγα)και απο κει και μετα το γουσταρεις!Δεν θα το βαφτιζα εντουρο αλλά εκδρομικο εντουρο για να φυγει η σκια του βαρεως τεραιν και του βαρους...Θα πας αλλά θα πας "υπ'ευθυνη σου"...
Στην ασφαλτο ειναι πολλες οι φορες που σκεφτομαι οτι η F8 ειναι ενα ΧΤ συγχρονο...Θα σε παει παντου,οχι πυραυλος οπως ενα ST ουτε οσο ανετα ενα megaOnOff.Ομως σε στενους δρομους,σε πολη,σε καταναλωση,σε φορτωμα θα ελεγα οτι προσωπικα θα ελεγα οτι εχω ενα συγχρονο ΧΤ...Με συγχρονο ροπατο κινητηρα,με πλαισιο,αναρτησεις,εμφανιση αλλά και ευκολια οδηγησης και ευελιξια...
Θα χαμογελας αν σκεφτεσαι την αξιοπιστια των ΧΤ,ισως οχι αδικα.Γιατι αυτη η GS εχει δωσει αρνητικα δειγματα γραφης σε αξιοπιστια...Μοντελα ως και το 2009 εχουν βγαλει τα δικα τους.Τα ακουκα τα διαβαζα τα εβλεπα πριν την παρω.Ισως ειναι και ο λογος που εκανα πισω για να την εχω πιο νωρις...Δοξα το Θεο μεχρι σημερα,νωρις θα μου πεις,δεν εχω δει κατι κουλο.Ουτε σε εμενα ουτε σε αντιστοιχα μοντελα μετα το '10...Το προχωραμε και ελπιζουμε,πιστευουμε...Οτι αξιο λογου θα το ποσταρω.Το εχω ξανακανει και θα το κανακανω.Διοτι η μοτοσυκλετα δεν ειναι ποσοστα σε εταιρεια,ουτε ντρεπομαι να πω οτι χαλαει η μηχανη μου.Η μηχανη ειναι απολαυση και διασκεδαση και σαν τετοια την θελω δίπλα μου...
Διασκεδαση ναι...Απλετη με το πρωην ΚΤΜ990adv αλλά εκει ειχα τη σκια της πολυ μεγαλυτερης καταναλωσης και συν το κοστος συντηρησης συν τα καποια ψιλοθεματα που εβγαζε και να σου η νεα F8...Διασκεδαστικη ενιοτε,αυτο το κατι παραπανω σε αισθηση και ζυγισμα απο τις μεγαλες,που σε προτρεπει να παιξεις και να νοιωθεις οτι οδηγεις πιο μικρη αλλά αρκετα δυνατη...Μια κατηγορια κατω σε ανεσεις ταξιδιου αλλά πανω απο αρκετες πιο μεγαλες σε αισθηση και διασκεδαση,σε ελεγχο...Μιλαμε παντα για On-Off ...
Υπαρχει ομως και ο συνεπιβατης στην υποθεση...ο συνταξιδευτης μας.Η mAthosalina οσες φορες με συντροφευσε σε εκδρομες δεν ειχε κανενα παραπονο...και τριβαλιτσο και δικαβαλο και μεγαλες ΜΩΤ και στροφιλικια και...ολα καλα.Οπως λεει τιποτα δεν της χαλασε την ηρεμια.Σελα ανεκτη,αερας ελαχιστος,κουραση μικρη...Ασε που ευχαριστηθηκε τα οσα μπορει να μεταφερει ΚΑΙ αυτη η μεγαλη(οπως ειπε...)...Οσοι εχετε γυναικες ξερετε περι μετακομισεων!Θεση συνεπιβατη κοντα στον οδηγο,κανενα προβλημα,νοιωθοντας το προσθετο βαρος πισω,ενω ακομα και αν εχεις γρηγορες διαθεσεις σε ταξιδακια στα βουνα,η ισσοροπια της μοτοσυκλετας δεν διαταρασσεται απο συνεπιβατη ή αποσκευες.Θετικο...
Αξεσουαρ ακριβα,ναι ειναι,αλλά ειναι και "προαιρετικα"...Απο υποστηριξη BMW "χμμμ" και ελπιζω να μην τους χρειαστω για κατι παραπανω απο τακτικα σερβις.Κοστολογιο σερβις ανεκτο... Τι θα ηθελα παραπανω;Στην παρουσα φαση τιποτα πιο περα απο αυτα που ανεφερα...Ισως στο μελλον,αν θελω να βγαλω το χωμα απο το μενου,υπο οποια μορφη,να προχωρησω σε καποια πιο ασφαλτινη........ισως και οχι αν συνεχισει να με ευχαριστει και να γουσταρω.
Αρκετες προσθηκες και αφτερμαρκετ πανω στην F8 μου εως σημερα...πιο πολλα μπορεις να διαβασεις ΕΔΩ
Μια μοτοσυκλετα που προσωπικα μου αρεσει ακομα και να την χαζευω εν στασει.Τη βλεπω ομορφη κι ας λενε...Τη γουσταρω γιατι μου κανει τα γουστα...Δεν με "πιεζει" οικονομικα σε κοστος χρησης και συντηρησης...
Αν και νωρις ακομα να μιλαω για μια μοτοσυκλετα δυο ετων και με λιγα χιλιομετρα...Συμφωνω.Απλα ανοιγω μια σελιδα για τη μοτοσυκλετα μου και θα γραφω οσα χρειαζεται και κατι παραπανω,φλυαρωντας ισως...Λυνοντας αποριες και αλλων,δινοντας ομως παντα το προσωπικο μου στιγμα,την δικη μου σκοπιά για τα οσα της συμβαινουν και μάς συμβαινουν...
Και οσο για την παντα επικαιρη ερωτηση "ποσο θα την κρατησω" πραγματικα δεν θα απαντησω...Συνδιαστικη πολλων παραγοντων και καταστασεων η απαντηση,θεμα στιγμης και θεμα συμβιωσης...Τα παντα ρει και ετσι πρεπει,ετσι θελω γιατι με κανει και νοιωθω ζωντανος στη μοτοκινηση...Ονειρα δεν σταματανε ποτέ,Ονειρα παντα υπαρχουν αλλά κοιταζω το κατα δυναμιν να ευχαριστιεμαι κι οτι μου ερχεται δίπλα μου...
Keep riding...τα χιλιομετρα συνεχιζονται...η αγαπημενη μου F8 μού προσφερει στιγμες απολαυσης και καθαριζει το μυαλο απο έγνοιες και σκοτουρες...Την αγαπαω και συνεχιζουμε...
...συνεχιζεται...
Ειδικα σε ενα Φορουμ που μπορω να διακρινω μια πιο χωματινη διαθεση και φιλικα προσωπα αλλά και απο μια πρωτη ματια βλεπω στυλ"Καλη παρεα και Χωμα..." δινω και ενα στιγμα για την συμβια της ζωης μου...την κουκλα μου που ακουει στο Ονομα F800GS και φοράει τα Επετειακα χρωματα που τη γουσταρω...Παμε λοιπον!
Ελεγα καποια στιγμη οτι:
"Την GS την κρυφοκοιτουσα απο τοτε σχεδον που βγηκε...παιδικες ασθενειες καιδιάφορα που διαβαζα σχολαστικα,με εκαναν να τηρω σιωπηλως σταση αναμονης.Αλλά και σταση ετοιμοτητος διοτι δεν κρυβω οτι με ειχε κερδισει οπτικα.Αυτο το οπτικο και αισθητικο(τουλαχιστο)παντρεμα αναμεσα σε 1200GS και HP2 που κατ'εμε εβγαλε το 800 με εκανε να γουσταρω αυτη τη μοτοσυκλετα."...
με την πρωτη γευση απο τη γνωριμια μας...
"Κλειδακι στη μιζα και πατημα του γνωστου μπουτον.Περιμενα το "θωρηκτο" άναμα των GS αλλά δια μαγειας πουθενα το τρανταγμα του ξυπνηματος αλλά ο Boxer θορυβος ειναι παρων!!!Και μαλιστα σε καθε ξερογκαζια εως και σε φτιαχνει,αν γουσταρεις τετοιο στυλ...Η πρωτη αισθηση οτι παταω γερα κατω,οσο πρεπει αλλά και η σελα αν και φαινεται εντουραδικη εχει καλο αφρωδες και υποσχεται να σε κρατα σε καλη κατασταση...Κουμπωμα πρωτη και παμε...Το "γκλαν" των GS εδω απλα δεν παιζει.Εδω την ακους που μπαινει αλλά οχι με το χτυπημα...Τιμονι εντουρο και παλι.Σωστη γωνια τα χερια μου σωστη θεση το σωμα και ...ρε συ...αυτο εδω μου θυμισε το 990adv που ειχα...Στηνεσαι ΠΑΝΩ στη μοτοσυκλετα σχεδον πολεμικα με σωστες γωνιες για να οδηγησεις,χωρις χασμουρητα,αλλά να συμμετεχεις.τουλαχιστο η προδιαθεση αυτο δειχνει."
Απο τοτε μεχρι σημερα,παρα τις αρκετες δυσκολιες,πιεσμενου προγραμματος και χρονου,τα χιλιομετρα κυλισαν αισιως και σημερα καταγραφουμε κατι πανω απο 23.000χλμ...
Χιλιομετρα κυριως ταξιδιωτικα με αναμνησεις αλλά και μικτα,ασφαλτο και χωμα...
Γαλαξιδι με τον καλο φιλο και "διδυμο" Πατερ...κατα κοσμο PapaSouza Αντωνη...
την ανεβασαμε στο Καταφυγιο και στα βουνα...
Προυσο και Καρπενησι με τον συνηθη υποπτο...
Oι διδυμες στον Αθ.Διακο...
στα αγαπημενα μου Αγραφα...
παιχνιδια στο χωμα...
αλλά και με τη mAthosalina στο Μωρια...
Τεσταρα την F8 μου και για τις δυο χρησεις/τεραιν για τα οποια την αγορασα...
και ασφαλτο
Μετα απο διάφορα θηρια megaOnOff,Caponord,KTM990adv,R1200GS αυτη εδω συγκριτικα,επι της ουσιας δειχνει πολυ πιο ευελικτη και ελαφρια,πολυ πιο ρυθμισιμη και "ζωντανη" απο τα 2 πιο ογκωδη πρωην,ενω θυμιζει σε πολλα το 990adv.Σε πιο χαλαρο σε σχεση με αυτο,αλλά σε αρκετα σημεια πιο μανιτζεβελη και πρακτικη.Οπως μεσα στην πολη οπου κερδιζει κατα κρατος ολα τα μεγαλα,λογω σιλουετας και αισθησης/ζυγισματος.Οπως στην καταναλωση,που παρεμπιπτοντως ,μου εχει δωσει μικτη εως σημερα 4.7lt/100km με τα ταξιδακια να πεφτει εως και στα 3.8lt και μη φανταστεις ρολαροντας,ενω οι μεγιστες τιμες δεν ξεπερασαν ποτέ σχεδον τα 5.7lt...
Νοιωθεις πανω στη μοτοσυκλετα σε μια θεση που σε θετει σε εγρηγορση...ΚΤΜ στυλ και εδω...Σε αρκετες εκδρομουλες αρχιζα να παιζω μαζι της και εδειχνε να συνηγορει παντου.Ελαφρια αισθηση,αλλαγη κατευθυνσης αμεση,εκει που τα megaOnOff ενοιωθες το βαρος,εδω απλα υπερτερεις...Ο κινητηρας επαρκης,ισως για 2 ατομα φορτωμενη σε αυτοκινητοδρομο με μουαγιεν τα 170 χαω μεση,εκει ηθελες 10 ιππους ακομη για να νοιωθεις λιγοτερο ζορι στον κινητηρα... Αν πας με τοσα αλλιως ειναι στο μενου της τα 150-160 μ.ω.τ και δωσ'της χιλιομετρα...
Nα σταθω λιγο στην συμπεριφορα της χωμα.Αυτο το στοιχειο της ειναι μαλιστα που εγειρε την πλαστιγγα προς αυτη και οχι προς την R1200GS που ειχα και θα ξαναγοραζα ανετα αλλά για πιο ασφαλτινη χρηση...Η F8 δουλευει "σετ" στο χωμα.Αναρτησεις πλαισιο κινητηρας ροπη και ζυγισμα συνδιαζονται και σε κανουν να δειχνεις ανετος και να εχεις ελεγχο και αισθηση στο χωμα.Εδω μαλιστα λειπει η μεγαλυτερη δυναμη ενος 990adv και αυτο κατα περιπτωση ειναι και πλεονεκτημα,εφοσον μιλαμε για χωμα.Θελει γκαζι θελει να εισαι εκει αλλά ως εκει.Τηρεις αναλογιες γιατι "ακριβο μου BMW"αν πεις και φυγεις(μαλλον υπερεκτιμησεις θα ελεγα)και απο κει και μετα το γουσταρεις!Δεν θα το βαφτιζα εντουρο αλλά εκδρομικο εντουρο για να φυγει η σκια του βαρεως τεραιν και του βαρους...Θα πας αλλά θα πας "υπ'ευθυνη σου"...
Στην ασφαλτο ειναι πολλες οι φορες που σκεφτομαι οτι η F8 ειναι ενα ΧΤ συγχρονο...Θα σε παει παντου,οχι πυραυλος οπως ενα ST ουτε οσο ανετα ενα megaOnOff.Ομως σε στενους δρομους,σε πολη,σε καταναλωση,σε φορτωμα θα ελεγα οτι προσωπικα θα ελεγα οτι εχω ενα συγχρονο ΧΤ...Με συγχρονο ροπατο κινητηρα,με πλαισιο,αναρτησεις,εμφανιση αλλά και ευκολια οδηγησης και ευελιξια...
Θα χαμογελας αν σκεφτεσαι την αξιοπιστια των ΧΤ,ισως οχι αδικα.Γιατι αυτη η GS εχει δωσει αρνητικα δειγματα γραφης σε αξιοπιστια...Μοντελα ως και το 2009 εχουν βγαλει τα δικα τους.Τα ακουκα τα διαβαζα τα εβλεπα πριν την παρω.Ισως ειναι και ο λογος που εκανα πισω για να την εχω πιο νωρις...Δοξα το Θεο μεχρι σημερα,νωρις θα μου πεις,δεν εχω δει κατι κουλο.Ουτε σε εμενα ουτε σε αντιστοιχα μοντελα μετα το '10...Το προχωραμε και ελπιζουμε,πιστευουμε...Οτι αξιο λογου θα το ποσταρω.Το εχω ξανακανει και θα το κανακανω.Διοτι η μοτοσυκλετα δεν ειναι ποσοστα σε εταιρεια,ουτε ντρεπομαι να πω οτι χαλαει η μηχανη μου.Η μηχανη ειναι απολαυση και διασκεδαση και σαν τετοια την θελω δίπλα μου...
Διασκεδαση ναι...Απλετη με το πρωην ΚΤΜ990adv αλλά εκει ειχα τη σκια της πολυ μεγαλυτερης καταναλωσης και συν το κοστος συντηρησης συν τα καποια ψιλοθεματα που εβγαζε και να σου η νεα F8...Διασκεδαστικη ενιοτε,αυτο το κατι παραπανω σε αισθηση και ζυγισμα απο τις μεγαλες,που σε προτρεπει να παιξεις και να νοιωθεις οτι οδηγεις πιο μικρη αλλά αρκετα δυνατη...Μια κατηγορια κατω σε ανεσεις ταξιδιου αλλά πανω απο αρκετες πιο μεγαλες σε αισθηση και διασκεδαση,σε ελεγχο...Μιλαμε παντα για On-Off ...
Υπαρχει ομως και ο συνεπιβατης στην υποθεση...ο συνταξιδευτης μας.Η mAthosalina οσες φορες με συντροφευσε σε εκδρομες δεν ειχε κανενα παραπονο...και τριβαλιτσο και δικαβαλο και μεγαλες ΜΩΤ και στροφιλικια και...ολα καλα.Οπως λεει τιποτα δεν της χαλασε την ηρεμια.Σελα ανεκτη,αερας ελαχιστος,κουραση μικρη...Ασε που ευχαριστηθηκε τα οσα μπορει να μεταφερει ΚΑΙ αυτη η μεγαλη(οπως ειπε...)...Οσοι εχετε γυναικες ξερετε περι μετακομισεων!Θεση συνεπιβατη κοντα στον οδηγο,κανενα προβλημα,νοιωθοντας το προσθετο βαρος πισω,ενω ακομα και αν εχεις γρηγορες διαθεσεις σε ταξιδακια στα βουνα,η ισσοροπια της μοτοσυκλετας δεν διαταρασσεται απο συνεπιβατη ή αποσκευες.Θετικο...
Αξεσουαρ ακριβα,ναι ειναι,αλλά ειναι και "προαιρετικα"...Απο υποστηριξη BMW "χμμμ" και ελπιζω να μην τους χρειαστω για κατι παραπανω απο τακτικα σερβις.Κοστολογιο σερβις ανεκτο... Τι θα ηθελα παραπανω;Στην παρουσα φαση τιποτα πιο περα απο αυτα που ανεφερα...Ισως στο μελλον,αν θελω να βγαλω το χωμα απο το μενου,υπο οποια μορφη,να προχωρησω σε καποια πιο ασφαλτινη........ισως και οχι αν συνεχισει να με ευχαριστει και να γουσταρω.
Αρκετες προσθηκες και αφτερμαρκετ πανω στην F8 μου εως σημερα...πιο πολλα μπορεις να διαβασεις ΕΔΩ
Μια μοτοσυκλετα που προσωπικα μου αρεσει ακομα και να την χαζευω εν στασει.Τη βλεπω ομορφη κι ας λενε...Τη γουσταρω γιατι μου κανει τα γουστα...Δεν με "πιεζει" οικονομικα σε κοστος χρησης και συντηρησης...
Αν και νωρις ακομα να μιλαω για μια μοτοσυκλετα δυο ετων και με λιγα χιλιομετρα...Συμφωνω.Απλα ανοιγω μια σελιδα για τη μοτοσυκλετα μου και θα γραφω οσα χρειαζεται και κατι παραπανω,φλυαρωντας ισως...Λυνοντας αποριες και αλλων,δινοντας ομως παντα το προσωπικο μου στιγμα,την δικη μου σκοπιά για τα οσα της συμβαινουν και μάς συμβαινουν...
Και οσο για την παντα επικαιρη ερωτηση "ποσο θα την κρατησω" πραγματικα δεν θα απαντησω...Συνδιαστικη πολλων παραγοντων και καταστασεων η απαντηση,θεμα στιγμης και θεμα συμβιωσης...Τα παντα ρει και ετσι πρεπει,ετσι θελω γιατι με κανει και νοιωθω ζωντανος στη μοτοκινηση...Ονειρα δεν σταματανε ποτέ,Ονειρα παντα υπαρχουν αλλά κοιταζω το κατα δυναμιν να ευχαριστιεμαι κι οτι μου ερχεται δίπλα μου...
Keep riding...τα χιλιομετρα συνεχιζονται...η αγαπημενη μου F8 μού προσφερει στιγμες απολαυσης και καθαριζει το μυαλο απο έγνοιες και σκοτουρες...Την αγαπαω και συνεχιζουμε...
...συνεχιζεται...