Σε ποιά αναφέρεσαι?Έχεις κάνει ζύγισμα ή είναι στοιχεία της εταιρείας?
Όχι... Για το συνολικό βάρος μιλάω.Σε ποιά αναφέρεσαι?
Την εξάτμιση μπρος πίσω ναι, στις ζάντες και τις αναρτήσεις έχει κάνει ο Boano. Στα κάγγελα και μικροπράγματα, οχι.
Δυσκολάκι, αλλά η αριθμητική είναι αριθμητική...Όχι... Για το συνολικό βάρος μιλάω.
Δεν υπάρχει λόγος να μπω σ'αυτή τη διαδικασία αφού έχω τα υπόλοιπα στοιχεία +/- .Παρε μια κανονικη ζυγαρια, γεμισε ντεποζιτο ή αδειασε το τελειως, μετρα πρωτα βαρος στον πισω τροχο με το μηχανακι ορθιο, ξανα το ιδιο στον μπροστινο , και το αθροισμα των δυο θα ειναι το συνολικο βαρος +/-1-2 κιλακια το πολυ.
Πολλά εννούσα προς τα κάτω! Στη μείωση αναφερόμουν.Oχι, προσωπικα λιγα μου φαινονται. Και η Γιαμαχα ελεγε για το ΧΤΖ 220 κιλα και οταν το ζυγισα μαλλον ειχε φαει προβατινα...
Αυτό... Και εμένα τα νούμερα φαίνονται μικρα.Oχι, προσωπικα λιγα μου φαινονται. Και η Γιαμαχα ελεγε για το ΧΤΖ 220 κιλα και οταν το ζυγισα μαλλον ειχε φαει προβατινα...
Nαι, τοσο το εδινε γεματο στα χαρτια, εγω το ζυγισα καπου λιγο κατω απο 240.Πολλά εννούσα προς τα κάτω! Στη μείωση αναφερόμουν.
Προφανώς και τα κιλά τα υπολογίζω αφαιρόντας από αυτά που δίνει το owners manual. Στην πράξη πιθανότατα να υπάρχει απόκλιση από αυτά που δίνει η εταιρία.
220 γεμάτο υποθέτω το XTZ?
Παίδες, η μείωση και τα κιλά αναφέρονται συγκριτικά με αυτά που δίνουν τα manual.Αυτό... Και εμένα τα νούμερα φαίνονται μικρα.
Θα ζυγίσω στην πλαστιγγα του σίδερα μου τον γκαντι... Έτσι από περιέργεια
Όσον αφορά στο χειρισμό πίστεψέ με, είναι πολύ πιο άμεσος και εύκολος σε σχέση με ενα στοκ, παρόλο που το βάρος παραμένει ψηλά. (για αυτό ανέφερα πριν πως με ένα άλλο fairing / τεπόζιτο που αφαιρούν βάρος από ψηλα η διαφορά θα είναι θεαματική).Βέβαια εάν λόγω των αναρτησεων το μηχανάκι έχει όπως λες ψηλωσει αρκετά τότε όσο βάρος έχει μείνει είναι πολύ πιο ψηλά, συνεπώς το αποτέλεσμα χειρότερο στον χειρισμό της μοτο στα δύσκολα.
εδώ το βλέπω 236kg οπότε πιο κοντά. 220 το έδινε το manual?Nαι, τοσο το εδινε γεματο στα χαρτια, εγω το ζυγισα καπου λιγο κατω απο 240.
Ακριβώς αυτό είναι όλο το νόημα.Βεβαια αυτο δεν μειωνει την αξια του ελαφρωματος! Οσο αφαιρεις, ασχετα ποσα ειναι τα πραγματικα αρχικα κιλα, καλο ειναι!
Wow!!! Πολλά και ψηλά!H YTX14BS που φοραει το Αφρικα ζυγιζει περιπου 4.5κιλα, ενω η αντιστοιχη λιθιου περιπου 1, αρα μιλας για μειωση 3.5κιλων με ανταλλαγμα κανα 100αρι ευρω πανω απο το 50αρι μιας Yuasa.
226 για την ακριβεια το Service Manual της ιδιας της Γιαμαχα, πληρες υγρων.εδώ το βλέπω 236kg οπότε πιο κοντά. 220 το έδινε το manual?
Ο ένας στο μυαλό του άλλου είναι και πιάσαμε μαζί τα ζυγίζματα?Χτεσινη μετρηση.
rd04 με αδειο ντεπόζιτο.
Χωρις καθρεφτες πισω μασπιε και κατι βιδες που λειπουν.
Α και με αλλαγμενη εξατμιση...
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το manual τα δίνει 229... Βάλε και 4 τα κάγκελα, 233, άρα μιλάμε για απόκλιση 7kg περίπου.Το βαρος ενος rd07 σε κυκλοφορία δηλαδη καθρεφτες καγκελα εμπρος βενζινη κτλ ειναι περιπου 240Κg.
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με σειρα.. 2(με διαφορα) , 1 , 3Καθώς η καραντίνα άρχισε να με βαράει κατακέφαλα...
Δεν άφησα να πάει χαμένη μια οργιώδης έξαρση καλλιτεχνικού οίστρου, με αποτέλεσμα τα παρακάτω αριστουργήματα.
1.
2.
3.
4.
Εάν γίνει κάποια από τις παραπάνω αλλαγές, θα γίνει με αυτοκόλλητα.
Ποιό σας ταιριάζει καλύτερα?
Υγεία και καλή μας υπομονή παίδες!
:crs:
Τη...2Καθώς η καραντίνα άρχισε να με βαράει κατακέφαλα...
Δεν άφησα να πάει χαμένη μια οργιώδης έξαρση καλλιτεχνικού οίστρου, με αποτέλεσμα τα παρακάτω αριστουργήματα.
1.
2.
3.
4.
Εάν γίνει κάποια από τις παραπάνω αλλαγές, θα γίνει με αυτοκόλλητα.
Ποιό σας ταιριάζει καλύτερα?
Υγεία και καλή μας υπομονή παίδες!
:crs: