Η συνεχης όρεξη για περισσότερα γκάζια εχει ''θεραπεία'' ?

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Με αυτά που διαβάζω εύχομαι αυτή η όρεξη να μη μου ανοίξει ποτέ. Προσωπικά μιας κι έπιασα μεγάλος τα δίτροχα πάω τοίχο τοίχο. Τα 92 άλογα με τρομάζουν και τα χαίρομαι στην έξοδο απ´τη στροφή. Άντε και σε κανά φανάρι. Άκου 200 άλογα.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Με αυτά που διαβάζω εύχομαι αυτή η όρεξη να μη μου ανοίξει ποτέ. Προσωπικά μιας κι έπιασα μεγάλος τα δίτροχα πάω τοίχο τοίχο. Τα 92 άλογα με τρομάζουν και τα χαίρομαι στην έξοδο απ´τη στροφή. Άντε και σε κανά φανάρι. Άκου 200 άλογα.
Έτσι ήμουν εγώ όταν από παπί πήρα αφρικα 1.000 , νόμιζα ότι πηρα χαγιαμπουσα . Παναγία μ λέω Αχαχα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εμένα πάντα μου άρεσε ιδιαίτερα η γωνιακή ταχύτητα και όχι η γραμμική ταχύτητα. Η γραμμική ταχύτητα απαιτεί πολύ μικρό ποσοστό δεξιοτεχνίας εν ολίγοις και δεν μου κινεί το ενδιαφέρον. Παρόλα αυτά γουστάρω και τα πολλά άλογα αλλα δεν είναι ο αυτοκοπός μου ούτε θα άλλαζα εύκολα μηχανάκι επειδή βαρέθηκα 100 άλογα και θέλω 120.

Περνάω εξαιρετικά καλά και με 40 και με 60 και με 80 και με 100 άλογα. Αν είχα την δυνατότητα θα είχα βέβαια και μοτοσυκλέτα και 160 και 180 άλογα για την αίσθηση της επιτάχυνσης
Με αυτά που διαβάζω εύχομαι αυτή η όρεξη να μη μου ανοίξει ποτέ. Προσωπικά μιας κι έπιασα μεγάλος τα δίτροχα πάω τοίχο τοίχο. Τα 92 άλογα με τρομάζουν και τα χαίρομαι στην έξοδο απ´τη στροφή. Άντε και σε κανά φανάρι. Άκου 200 άλογα.
Κανόνισε σε 4-5 χρόνια να μη σου φτάνουν κι εσένα ούτε 160!
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Την περασες τη φαση δλδ ...
Εδω νασαι 28 με 32 νομιζω ε ,
γκαζια κ γυμναστηριο !
κ γω παω κ επειδη με πονανε σχεδον συνεχεια τα χερια απο μεσα , μεσα απο τους αγκωνες ,
χθες πως ετυχε να με σβησει σχεδον σταματημενος με 2ρα ετσι οπως εστρηβα λιγο αρριστερα ,κ αναγκαστικα να βαλω κ ποδι κατω,
''κλοτσησε'' ο αριστερος αγκωνας ,απο μεσα , ποιο πολυ παλι κ μεχει ψιλοπεθανει τωρα που μιλαμε..
Ψιλά πράματα ..
200 τροχο ε ....ποοο ,
οχι , οχι κ ετσι !!!
44 είμαι στην φώτο, με το ΖZR αλλά τεςπα θα το δεχθώ το 28/32:friendship:

Βασικά αυτό που περιγράφεις συνέβη.
Είχα σχεδόν 160 τροχό σ αυτό το VFR 1200, αλλά τότε δεν φτάνανε...
Οπότε πήγα για άλλα. .

Είπαμε εξαρτάται ποιον ρωτάς και σε ποια φάση της ζωής του.

 
Τελευταία επεξεργασία:

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
44 είμαι στην φώτο, με το ΖZR αλλά τεςπα θα το δεχθώ το 28/32:friendship:

Βασικά αυτό που περιγράφεις συνέβη.
Είχα σχεδόν 160 τροχό σ αυτό το VFR 1200, αλλά τότε δεν φτάνανε...
Οπότε πήγα για άλλα. .

Είπαμε εξαρτάται ποιον ρωτάς και σε ποια φάση της ζωής του.



44...; δε θα σεκανα με τπτ...
το τραξιον κοντρολ, επιρεαζει τον τροπο που πλαγιαζεις τη μοτο ; επεμβαινει σαυτο ;
εχει την ταση να σε κραταει ποιο ορθιο η κανω λαθος;
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
44...; δε θα σεκανα με τπτ...
το τραξιον κοντρολ, επιρεαζει τον τροπο που πλαγιαζεις τη μοτο ; επεμβαινει σαυτο ;
εχει την ταση να σε κραταει ποιο ορθιο η κανω λαθος;
Το Τ.C. το μόνο που κάνει είναι να επεμβαίνει κατά την επιτάχυνση και να κόβει την παροχή δύναμης στον πίσω τροχό όταν αισθανθεί ότι ο τροχός αρχίζει να περιστρέφεται πιο γρήγορα που σημαίνει ότι χάνει την πρόσφυση του και πάει να σπινιαρει.

Κατά τα άλλα δεν επηρεάζει την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

Βεβαια για σούζες, παντιλικια και λοιπες καγκουρό ομορφιές απενεργοποιηση και ο Θεός βοηθός.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Αν μου μπει ο διάολος διαγράφομαι απ´το φόρουμ. Αρκετές τρελίτσες έχω κάνει, να μαζεύομαι σιγά σιγά.
Έχεις μπλέξει στο House of the rising sun, και δεν το έχεις καταλάβει ακόμα.
Έχει διαφθείρει πολύ κόσμο το μερος :ll:
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η ταχύτητα.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η μοτό.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει ο συνδυασμός.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η μοτό.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει ο συνδυασμός.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η ταχύτητα.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η μοτό.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει ο συνδυασμός.



Νταξ τρολάρω
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η ταχύτητα.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η μοτό.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει ο συνδυασμός.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η μοτό.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει ο συνδυασμός.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η ταχύτητα.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η μοτό.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει ο συνδυασμός.



Νταξ τρολάρω
Ολλανδία ακόμα???
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω ότι πολλοί έχουμε μπερδέψει την δυναμη ενός δυνατού μοτέρ, με τις 300ρες ...να το δούμε αυτό.
Ήθελα να το θίξω αλλά περίμενα κάποιον αληθινό Ινδό σοφό να το πει. Η δυνατότητα άνεσης στο ταξίδι όπου μια δυνατή μοτοσυκλέτα δεν πιέζεται ποτέ είναι μεγάλο ατού. Σε νόμιμες ταχύτητες ταξιδίου βέβαια καμία διαφορά με τα 80-100 άλογα που λέγανε πιο πίσω.

Το wow factor δεν "παλιωνει" ποτέ αλλά κάποια στιγμή έρχεται κορεσμός.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Το οτι καποιος παιρνει δυνατοτερο μηχανακι δεν σημαινει απαραιτητα οτι το παιρνει για να παει κομματια στον δρομο.Οι περισσοτεροι το παιρνουν για να εχουν την δυναμη οταν την χρειαστουν.Ολοι γνωριζουμε οτι λιγοι ιπποι και καλα χερια ειναι αρκετα για να πας μαλιοκουβαρα.

Στο αλλο θεμα που θετεις νομιζω οτι και εδω ισχυουν οι αιωνιοι ηλικιακοι κανονες.Ξεκινας την ζωη μπουσουλωντας και μπουσουλωντας φευγεις απο αυτην.Θα ερθει η ωρα που δεν θα θες τελικες αλλα μονοκυλινδρο για να μπορεις να απολαμβανεις το καθε χιλιομετρο του ταξιδιου.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νομίζω ότι πολλοί έχουμε μπερδέψει την δυναμη ενός δυνατού μοτέρ, με τις 300ρες ...να το δούμε αυτό.
Απλά σε ένα βαθμό έχουμε ασπαστεί και την υπερβολή. Δηλαδή ένα Vstrom 800 (και το αναφέρω γιατί το μοτέρ του το θεωρώ το τέλειο για All Around χρηση) έχει συγκριτικά επιδόσεις σχεδόν Supercar, η Superbike πριν 20 χρόνια. Κατεβάζει τα 100 σε 4 δευτερόλεπτα και και τα 150 ξέρω γω σε 8 δευτερόλεπτα. Είναι ήδη καταιγιστικά γρήγορο για δημόσιους δρόμους και μάλιστα με πολύ ωραία αίσθηση στο τράβηγμα. Απο εκεί και πάνω στην ουσιά ξεκινάνε τα ανθρώπινα πάθη τα οποία είναι μεν σεβαστά αλλά δεν μπορεί κάποιος λογικός να πει πώς μοτοσυκλέτες 80-90-100 άλογα πώς ήδη δεν είναι απίστευτα γρήγορες και απολαυστικές. Άλλο αν κάποιος δε χορταίνει άλογα! Άλλοι δεν χορταίνουν προβατίνα ή πίτσες! Άλλοι βάζουν Turbo σε hayabusa! Δεν έχει όριο αυτό!

Νομίζω πώς ο τρόπος που βγάζει ένα μοτέρ τα άλογα είναι πιο σημαντικός απο το πόσα άλογα είναι, ο χαρακτήρας, το ξέσπασμα. Όσο πιο ηλεκτρικό και γραμμικό είναι ένα μοτέρ τόσο μπορεί να το νιώθεις πιο ξενέρωτο. Όσο πιο δυνατά και με αίσθηση βγάζει τα όσα άλογα έχει, τόσο γουστάρεις. Απόδειξη τα ισχυρά thumber που χωρίς έιναι εντυπωσιακά σε ιπποδύναμη είναι πάντα απολαυστικά (μέχρι κάποιες ταχύτητες βεβαια).

ΝΟμίζω το ζήτημα εδώ είναι απλά να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον και τις διαφορετικές ανάγκες που έχουμε και τον διαφορετικό τρόπο που περνάμε καλά. Δεν περνάμε όλοι καλά κάνοντας τα ίδια πράγματα ακριβώς.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Απλά σε ένα βαθμό έχουμε ασπαστεί και την υπερβολή. Δηλαδή ένα Vstrom 800 (και το αναφέρω γιατί το μοτέρ του το θεωρώ το τέλειο για All Around χρηση) έχει συγκριτικά επιδόσεις σχεδόν Supercar, η Superbike πριν 20 χρόνια. Κατεβάζει τα 100 σε 4 δευτερόλεπτα και και τα 150 ξέρω γω σε 8 δευτερόλεπτα. Είναι ήδη καταιγιστικά γρήγορο για δημόσιους δρόμους και μάλιστα με πολύ ωραία αίσθηση στο τράβηγμα. Απο εκεί και πάνω στην ουσιά ξεκινάνε τα ανθρώπινα πάθη τα οποία είναι μεν σεβαστά αλλά δεν μπορεί κάποιος λογικός να πει πώς μοτοσυκλέτες 80-90-100 άλογα πώς ήδη δεν είναι απίστευτα γρήγορες και απολαυστικές. Άλλο αν κάποιος δε χορταίνει άλογα! Άλλοι δεν χορταίνουν προβατίνα ή πίτσες! Άλλοι βάζουν Turbo σε hayabusa! Δεν έχει όριο αυτό!

Νομίζω πώς ο τρόπος που βγάζει ένα μοτέρ τα άλογα είναι πιο σημαντικός απο το πόσα άλογα είναι, ο χαρακτήρας, το ξέσπασμα. Όσο πιο ηλεκτρικό και γραμμικό είναι ένα μοτέρ τόσο μπορεί να το νιώθεις πιο ξενέρωτο. Όσο πιο δυνατά και με αίσθηση βγάζει τα όσα άλογα έχει, τόσο γουστάρεις. Απόδειξη τα ισχυρά thumber που χωρίς έιναι εντυπωσιακά σε ιπποδύναμη είναι πάντα απολαυστικά (μέχρι κάποιες ταχύτητες βεβαια).

ΝΟμίζω το ζήτημα εδώ είναι απλά να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον και τις διαφορετικές ανάγκες που έχουμε και τον διαφορετικό τρόπο που περνάμε καλά. Δεν περνάμε όλοι καλά κάνοντας τα ίδια πράγματα ακριβώς.
Όλα αυτά είναι σωστά και η διαφορετικότητα παίζει ρόλο και εδώ
Απλά διαβάζω για τελικές, θανάτους, κινδύνους κλπ ομορφιες τα οποία για εμένα δεν ισχύουν
Μια χαρά πας από την άλλη μεριά του ποταμού και με 80 άλογα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όλα αυτά είναι σωστά και η διαφορετικότητα παίζει ρόλο και εδώ
Απλά διαβάζω για τελικές, θανάτους, κινδύνους κλπ ομορφιες τα οποία για εμένα δεν ισχύουν
Μια χαρά πας από την άλλη μεριά του ποταμού και με 80 άλογα.
Υπάρχει ένα ποσοστό 1-2% αυτών που πήγαν στην άλλη μεριά του Αχέρωντα επειδή το ισχυρό μηχάνημα τους κατάφερε να τους παρασύρει περισσότερο απο όσο έπρεπε. Είναι μικρό το ποσοστό και για μένα, ασήμαντο μπροστά στις πραγματικές αιτίες που έχουμε εκατόμβες θυμάτων σε τροχαία. Μακάρι όλες οι μηχανές που κυκλοφορούσαν εκεί έξω να ήταν πανίσχυρα 4Κ με έμπειρους οδηγούς.
 
Top Bottom