Ωραία και "μαζεμένα" πράματα!!!
Καλοταξιδα, του ταιριάζουν πολύ.
Η καλαισθησία είναι χαρισμα
Δεν μαθαίνεται..
Στεφ εξαιρετικο αποτέλεσμα!!
Σας ευχαριστώ πολύ σύντροχοι για τις καλές κουβέντες!Ωραία και "μαζεμένα" πράματα!!!
Με αφορμή αυτό που έγραψε ο Γιάννης ο Kardabix θέλω να απαντήσω ότι μια επιμέρους εκδοχή του πως ταξιδεύω εγώ, είναι πως τα πράγματα που κουβαλάω είναι στο 90% των περιπτώσεων ίδια είτε αφορά ταξίδι για ΠΣΚ είτε 15 ημερών. Αυτή τη στιγμή έχω διαθέσιμα 12 λίτρα από το Tang bag (το οποίο έχει τη δυνατότητα και για 15 αλλά δε θέλω να σηκώσω) και αλλά 30 λίτρα από τις δυο βαλίτσες. Συνολικά 42 λίτρα (όσα μια μεγάλη μπαγκαζιέρα) τα οποία στη περίπτωση διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχείο μου φτάνουν και μου περισσεύουν συνυπολογίζοντας ότι θα έχω μαζί μου κάποια εργαλεία, τρόμπα, φαρμακείο, ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια και αδιάβροχα.Πολύ ταιριαστά όντως! Νομίζω ότι και ένα σακίδιο το πολύ μέχρι 30-35 λίτρα θα χρειαστεί για περισσότερες από 2-3 ημέρες...
Αν είναι να το ψωνίσεις για ένα ταξίδι, μπορώ να σου δανείσω εγώ τέτοιον σάκο.Σας ευχαριστώ πολύ σύντροχοι για τις καλές κουβέντες!
Επικεντρώνομαι στο να περιορίζω τον όγκο πραγμάτων που κουβαλάω, πολλές φορές το πετυχαίνω με τη μέθοδο του αυτοπεριορισμού. Και τι εννοώ με τον "αυτοπεριορισμό"; Μικρή βαλίτσα σημαίνει ότι και να θέλω δε μπορώ να βάλλω μέσα της πολλά. Αυτό με τη σειρά του δημιουργεί μια αλυσίδα από υποχωρήσεις αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις την ανάγκη για πρακτικά εξαρτήματα μικρού όγκου (που όμως έχουν υψηλότερο κόστος). Και επειδή πλέον τα χρήματα δεν είναι εύκολη υπόθεση, το πετυχαίνω βάζοντας στόχους που έχουν μακροχρόνιους ορίζοντες (π.χ. πέρυσι πήρα τις βάσεις και φέτος τις βαλίτσες ενώ είχα μελετήσει και ήξερα τι θέλω από τότε).
Με αφορμή αυτό που έγραψε ο Γιάννης ο Kardabix θέλω να απαντήσω ότι μια επιμέρους εκδοχή του πως ταξιδεύω εγώ, είναι πως τα πράγματα που κουβαλάω είναι στο 90% των περιπτώσεων ίδια είτε αφορά ταξίδι για ΠΣΚ είτε 15 ημερών. Αυτή τη στιγμή έχω διαθέσιμα 12 λίτρα από το Tang bag (το οποίο έχει τη δυνατότητα και για 15 αλλά δε θέλω να σηκώσω) και αλλά 30 λίτρα από τις δυο βαλίτσες. Συνολικά 42 λίτρα (όσα μια μεγάλη μπαγκαζιέρα) τα οποία στη περίπτωση διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχείο μου φτάνουν και μου περισσεύουν συνυπολογίζοντας ότι θα έχω μαζί μου κάποια εργαλεία, τρόμπα, φαρμακείο, ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια και αδιάβροχα.
Όμως.... επειδή το πλάνο ταξιδιού άλλαξε και εκεί που με βλέπω να πηγαίνω θα διανυκτερεύσω κάποιες βραδιές και σε 2-3 κάμπινγκ, θα χρειαστεί να μεταφέρω και σκηνή, αυτοφούσκωτο στρώμα, υπνόσακο, καρεκλάκι, κάποια πολύ βασικά κουζινικά για καφέ και κολατσιό. Αυτά όλα υπάρχουν, έχουν χρησιμοποιηθεί κατ' επανάληψη με το WRR και γνωρίζω καλά τον όγκο και τις ανάγκες αποθήκευσης τους. Είμαι σε σκέψεις αν θα πάρω και το κάνιστρο επιπλέον καυσίμου, καθώς τα 13 λίτρα (με τα 10 να είναι πρακτικά τα ωφέλιμα). Το σκέφτομαι ακόμη το τελευταίο. Αλλά τέλος πάντων το θέμα είναι πως το κάμπινγκ με οδηγεί να έχω μια επιπλέον βαλίτσα/λουκάνικο στη θέση του συνοδηγού. Έχω καταλήξει στην SW-MOTECH PRO RACKPACK και νομίζω πως θα με καλύψουν τα 32 λίτρα χωρίς την ανάγκη της επέκτασης της.
Θα το δούμε Κωστή. Σε ευχαριστώ για τη πρόταση.Αν είναι να το ψωνίσεις για ένα ταξίδι, μπορώ να σου δανείσω εγώ τέτοιον σάκο.
Έχω διαφορά λιτρα
Τωρα ειδα ποσο κανειΈχω καταλήξει στην SW-MOTECH PRO RACKPACK
Επειδή θέλω να παίρνω μια... δίνω τέτοια χρήματα. Εσύ το ξέρεις.Τωρα ειδα ποσο κανει
Τσαμπα ειναι ρε συ Παρε δυο τρεις να χεις
Για την ιστορίαΜπλα, μπλα, μπλα…
Η ιστορία της Σουηδικής Husqvarna είχε μια εξαιρετική πορεία κατασκευής κυρίως αγωνιστικών μοτοσυκλετών μέχρι το 1987, οπότε και εξαγοράστηκε από την Cagiva (η οποία με τη σειρά της ήταν μέρος της MV Agusta).
Τον Ιούλιο του 2007 η BMW αγόρασε από την MV Agusta την Husqvarna. H Husqvarna στα χέρια της Cagiva διένυσε μια πορεία 20 ετών στην οποία διατήρησε τη Σουηδική παράδοση και συνέχισε να παράγει χωμάτινες μοτοσυκλέτες οι οποίες έφερναν διακρίσεις σε όλα τα χωμάτινα τερέν, όπως ταίριαζε και στο ιστορικό παρελθόν της. Κατά τη γνώμη μου οι Ιταλικές Husqvarna ήταν καλύτερες μοτοσυκλέτες καθώς υπήρξαν περισσότερο αξιόπιστες με λιγότερα προβλήματα χωρίς θυσίες στο σχεδιασμό των πλαισίων, στη ποιότητα των αναρτήσεων και τη δύναμη των μοτέρ. Προσωπικά λάτρεψα τη γενιά των μοτοσυκλετών που έφτιαχνε τη πρώτη δεκαετία του 2000.
Δυστυχώς, 5,5 χρόνια αργότερα, τον Ιανουάριο του 2013 η BMW ανακοίνωσε ότι πώλησε την Husqvarna στην Pierer Industries AG o οποίος συγχώνευσε ξανά την Husaberg με την Husqvarna και ουσιαστικά εξαφάνισε το όνομα της Husaberg την οποία είχε εξαγοράσει το 1995. Αυτό όσο και αν φαίνεται σκληρό είναι επίσης λογικό καθώς η Husaberg είχε προκύψει όταν κάποια διευθυντικά στελέχη και μηχανικοί της Husqvarna δεν ακολούθησαν την εταιρεία στην μετακόμιση της στο Varese και δημιούργησαν το 1988 την Husaberg. Στην πραγματικότητα η εξαγορά της Husqvarna από τη KTM απλά έφερε τα πράγματα στη πρότερα κατάσταση όταν υπήρχε μόνο μια εταιρεία, η Husqvarna.
Προσωπικά με λυπεί η εξαγορά της Husqvarna από την ΚΤΜ, καθώς αποδεδειγμένα ακολουθεί διαφορετικές στρατηγικές - σε σχέση με τη MV Agusta ή την BMW- οι οποίες παρείχαν όφελος μόνον για τα ταμεία της εταιρείας του Pierer χωρίς αντίστοιχο ανταποδοτικό όφελος για τους εραστές της μοτοσυκλέτας με την έννοια της συμβολής της εταιρείας σε νέες φρέσκες ιδέες με διαφορετικό αποτύπωμα. Το είδαμε να συμβαίνει με τη εξαφάνιση της Husaberg παλιότερα και το βλέπουμε να συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στη περίπτωση της Husqvarna με την επανέκδοση των μοντέλων της KTM σε διαφορετικό περιτύλιγμα.
Θεωρώ εξαιρετική την επιλογή της BMW να διατηρήσει αυτούσιο και αυτόνομο το εργοστάσιο στο Varese της Ιταλίας με σκοπό τη λειτουργία της ως ξεχωριστή επιχείρηση. Το Ιταλικό εργοστάσιο της BMW συνέχιζε να σχεδιάζει, να αναπτύσσει, να παράγει και να πουλάει μοτοσυκλέτες με τους ίδιους εργαζόμενους και τη δική τους ταυτότητα που αποτελούσαν συνέχεια της φιλοσοφίας που είχαν οι μοτοσυκλέτες όταν η Husqvarna ήταν στα χέρια της MV Agusta.
Σε συνέχεια της περιγραφής του ταξιδιωτικού εξοπλισμού από άποψη αποσκευών να ενημερώσω το ημερολόγιο μου ότι έγινε και η τελευταία αγορά.Όμως.... επειδή το πλάνο ταξιδιού άλλαξε και εκεί που με βλέπω να πηγαίνω θα διανυκτερεύσω κάποιες βραδιές και σε 2-3 κάμπινγκ, θα χρειαστεί να μεταφέρω και σκηνή, αυτοφούσκωτο στρώμα, υπνόσακο, καρεκλάκι, κάποια πολύ βασικά κουζινικά για καφέ και κολατσιό. Αυτά όλα υπάρχουν, έχουν χρησιμοποιηθεί κατ' επανάληψη με το WRR και γνωρίζω καλά τον όγκο και τις ανάγκες αποθήκευσης τους. Είμαι σε σκέψεις αν θα πάρω και το κάνιστρο επιπλέον καυσίμου, καθώς τα 13 λίτρα (με τα 10 να είναι πρακτικά τα ωφέλιμα). Το σκέφτομαι ακόμη το τελευταίο. Αλλά τέλος πάντων το θέμα είναι πως το κάμπινγκ με οδηγεί να έχω μια επιπλέον βαλίτσα/λουκάνικο στη θέση του συνοδηγού. Έχω καταλήξει στην SW-MOTECH PRO RACKPACK και νομίζω πως θα με καλύψουν τα 32 λίτρα χωρίς την ανάγκη της επέκτασης της.
Έλα βρε Στέφανε να σου δωκω το xr να πας ανθρώπινα....Σε συνέχεια της περιγραφής του ταξιδιωτικού εξοπλισμού από άποψη αποσκευών να ενημερώσω το ημερολόγιο μου ότι έγινε και η τελευταία αγορά.
Αφορά το προαναφερθέν SW-MOTECH PRO RACKPACK το οποίο ήταν ακριβώς ότι έψαχνα. Ιδιαίτερα σκληρός πάτος και τοιχώματα ώστε ακόμη και κενό πραγμάτων (όπως στις φωτό) να σφίγγει με τα λουριά πρόσδεσης χωρίς να παραμορφώνεται. Ακόμη και τα σημεία πρόσδεσης "κουμπώνουν" τέλεια με τις αποστάσεις στα σημεία που βρίσκονται οι σκληρές θηλιές πάνω στο σώμα του tail bag.
Αν έχει γερό πλαϊνό σταντ, ανέβασμα στην μοτό μόνο με πάτημα στο πατάκιΈλα βρε Στέφανε να σου δωκω το xr να πας ανθρώπινα....
Πέρα από την πλάκα, άρχισε να κάνεις διατάσεις για το ανεβα κατέβα.
Τώρα έχεις χώρο για πολύ σωβρακοφανελα παντωςΌχι παιδιά, τα πλαινά βαλιτσάκια είναι πολύ μικρά, στη πράξη υπάρχουν δεν υπάρχουν δεν κάνει διαφορά.
Τώρα το tail bag δυστυχώς κατέστη απαραίτητο για τα συμπράγκαλα του κάμπινγκ (μπορώ πάντως και ανεβαίνω εύκολα, δε χρειάζεται να σηκώνω το πόδι πάνω από το tail bag).
Γενικά είναι μαγική εικόνα το Nuda, το ίδιο και οι αποσκευές που έχω βάλει. Πρέπει να το δείτε από κοντά για καταλάβετε...
Δυο πλαϊνά βαλιτσάκια, ένα tank bag και ένα tail bag έχουν ίση χωρητικότητα με μια μεγάλη πίσω μπαγκαζιέρα.
Από μένα... είναι... ναι..