20 Νοεμβρίου 2021 και στο κοντέρ έχουμε 11.200 χλμ.
Σήμερα έχουμε αφαίρεση μπροστινού συστήματος για να αλλαχθούν τα ζουμιά στα καλάμια που βρίσκονται εκεί μέσα κοντά 8 χρόνια.
Χαλάρωμα σε όλες τις βίδες γύρω από το τροχό και τα φρένα. Έξω τροχός, έξω φτερό, έξω τρόμπες φρένων, έξω αισθητήρας ABS.
Χαλάρωμα στις βίδες της άνω και κάτω τιμονόπλακας και έξω τα καλάμια
Το service manual αναφέρει πριν γίνει το ξετάπωμα των καλαμιών η προφόρτιση του ελατηρίου και οι βίδες ρύθμισης της απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς να έρθουν στο τέρμα χαλαρό. Με τη βοήθεια της μέγγενης της οποίας τα μάγουλα ήταν ντυμένα με μαλακό αλουμίνιο, αφαιρέσαμε τις τάπες. Έξω ελατήρια, έξω βαλβίδες ρύθμισης, έξω ράβδος.
Σιγά-σιγά και με υπομονή αδειάσαμε τα παλιά λάδια που παρά τα χρόνια τους ήταν πεντακάθαρα. Μικρές τρομπαρισιές να ελευθερωθούν τυχόν εγκλωβισμένα λάδια και τελικά αφήσαμε τα καλάμια να στραγγίξουν για 20 περίπου λεπτά.
Αφού οι μπουκάλες στράγγισαν μπήκε μέσα το νέο λάδι. Πολλές τρομπαρισιές κατά διαστήματα για την αφαίρεση αέρα ξανά μικρά διαλλείματα, επανέλεγχος και τελικά κλείσιμο των καλαμιών.
Τα ελατήρια είχαν προφορτιστεί 3,5 στροφές, ενώ οι ρυθμίσεις της απόσβεσης επαναφοράς ήταν στα εργοστασιακά δεδομένα αν εξαιρέσεις ότι η δεξιά βίδα είχε δυο κλικ περισσότερα από την αριστερή (12 αντί για 10). Οι ρυθμίσεις της απόσβεσης συμπίεσης ήταν και στις δυο μπουκάλες στα 6 κλικ όπως ορίζει το εργοστάσιο για καθημερινή χρήση. Φέραμε τη προφόρτιση στις 2 στροφές για να μαλακώσει λίγο το μπροστινό και ξανασετάραμε τις αποσβέσεις σωστά και στις δυο μπουκάλες. Τώρα σιγά-σιγά θα αρχίσω τη γνωριμία με τις αναρτήσεις μου.
Είναι μεγάλη η ικανοποίηση σε μια μοτοσυκλέτα που αγοράστηκε μεταχειρισμένη να ξέρεις ότι την έχεις φέρει στα θέματα συντήρησης σε μια δικιά σου νέα γραμμή εκκίνησης. Μένουν τα τακάκια στο πίσω φρένο τα οποία δείχνουν να αντέχουν για παραπάνω από 1.000 χλμ, οπότε θα τα αλλάξω σε λίγο καιρό (μόλις συμπληρώσω τα 12.000 χλμ).