Κακιούλες............... ρε τα μηχανάκια δεν είναι βαριά, είναι στιβαρά................Aν είναι να το βγάλει έτσι "όμορφο" και "ελαφρύ" όπως τα τελευταία της μοντέλα.........
ΣΥΜΦΩΝΩ !!!!!!!!!!!!Aν είναι να το βγάλει έτσι "όμορφο" και "ελαφρύ" όπως τα τελευταία της μοντέλα....καλύτερα προτείνω να το αφήσει γιατί θα μας χαλάσει τον ΜΥΘΟ και την εικόνα που είχαμε και για το παλιό (πρώην τρελαμμένος κάτοχος XRV 750)
Κι ομως, αυτο το κιβωτιο εχει τις καλυτερες κριτικες παγκοσμιως. Ισως ειναι το καλυτερο κομματι πανω στο crosstourer.«Πιστεύουμε πάρα πολύ στο αυτόματο κιβώτιο DCT. Και θα τοποθετηθεί και στις εκτός δρόμου μοτοσυκλέτες»...
Θα ξεμπαζώνει πάλι το άτιμο... Δεν βρίσκουν κάνα άλλο όνομα από αυτό της Africa λέω 'γω;
Tς Τς Τς κάτι σε άχτι εναντίον των πτυχιούχων... φυσικά και δεν υπάρχει περίπτωση τεχνικός χωρίς πτυχίο να σχεδιάσει μηχανή σε κολοσσούς όπως η Honda αλλά πιστεύω ούτε στην KTM. Απλά στην Αυστρία υπάρχει ο αγώνας του Erzsberg (αν δεν κάνω λάθος που σημαίνει οτι υπάρχει ενδιαφέρον του κοινού σε αυτό τον τύπο των μοτοσυκλετών και άρα υπάρχει και παραγωγή για να καλύψει αυτή την ανάγκη. Στην Ιαπωνία δεν υπάρχει περίπτωση για αχανείς εκτάσεις εκτός δρόμου. Στην Αυστραλία και στην Αμερική από την άλλη υπάρχουν τέτοια ενδιαφέροντα. Γι αυτό και το ADVrider έχει τόσο μεγάλο μέρος αναγνωστών στο τμήμα των BMW GS1200 και τους μισούς περίπου στα ΚΤΜ 950/990.τοτε τις μηχανες τις φτιαχναν ανθρωποι που ζουσαν για τις μηχανες, που μεγαλωναν αναμεσα σε μηχανες και που λατρευαν τις μηχανες. ας μην ξεχναμε πως μερικες απο τις πιο θρυλικες και πετυχημενες μηχανες τις φτιαξαν ανθρωποι με στοιχειωδη μορφωση... σημερα τον πρωτο λογο στο σχεδιασμο μηχανων εχουν πτυχειουχοι πανεπιστημιων και μονο...
προς θεου, δεν εχω τιποτα με τους πτυχιουχους... καλα κανουν και διαβαζουν και μαζευουν πτυχια αλλα παλιοτερα πολλες ιστορικες αγωνιστικες και μη μηχανες φτιαχτηκαν απο ανθρωπους που δεν ειχαν τη δυνατοτητα μιας τετοιας μορφωσης και αντι για αυτο μετα το οποιο σχολειο τελειωσαν μαθαν την μηχανολογια απο πρωτο χερι σε απευθειας συνδεση με γρασα, μπιελες,πιστονια και γραναζια... τα σημερινα τμηματα μαρκετινκ τον εταιριων επανδρωνονται κυριος με ερευνητες-μελετητες του αγοραστικου κοινου και οχι με τελειοφοιτους πανεπιστημιων μηχανολογιας... αν εθιξα καποιον που εφαγε 6-7 χρονια και τονους βιβλιων για ενα πτυχιο τοτε... την συγνωμη μου...Tς Τς Τς κάτι σε άχτι εναντίον των πτυχιούχων... φυσικά και δεν υπάρχει περίπτωση τεχνικός χωρίς πτυχίο να σχεδιάσει μηχανή σε κολοσσούς όπως η Honda αλλά πιστεύω ούτε στην KTM. Απλά στην Αυστρία υπάρχει ο αγώνας του Hersberg (αν δεν κάνω λάθος που σημαίνει οτι υπάρχει ενδιαφέρον του κοινού σε αυτό τον τύπο των μοτοσυκλετών και άρα υπάρχει και παραγωγή για να καλύψει αυτή την ανάγκη. Στην Ιαπωνία δεν υπάρχει περίπτωση για αχανείς εκτάσεις εκτός δρόμου. Στην Αυστραλία και στην Αμερική από την άλλη υπάρχουν τέτοια ενδιαφέροντα. Γι αυτό και το ADVrider έχει τόσο μεγάλο μέρος αναγνωστών στο τμήμα των BMW GS1200 και τους μισούς περίπου στα ΚΤΜ 950/990.
Οπερ ΑΔΥΝΑΤΟΝ! (Με τη σημερινη Honda...)αν το πουνε Africa, να ειναι AFRICA...
Για του λογου το αληθες......................Αφρικα θελάτε....παρτε 2 CTX να'χετε.Αυτοματα κιβωτια,σκουτερομορφες φατσες,ντουλαπες ντουλαπακια κλπ.Ρε παιδια η Χοντα εχει επικεντρωθει στις νεες αγορες βλεπε Κινα-Ινδια κλπ..............και αυτοι γουσταρουν σκουτεροειδη βλεπε NC 700 CB500 και άλλα τετοια αυτοματοειδη.
Σοβαρες μοτοσυκλετες απο αυτους δεν ξαναβλεπουμε,εκτος εαν ξυπνησουν απο τον λήθαργο.
Τα εδειξα στη γιαγια μου κι ενθουσιαστηκε!!