Ελαστικά για μεσαίου κυβισμου SS

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Χαλιά δεν είναι απλά είναι πολύ καλό τουριστικό λάστιχο με σχετικά αργή κορώνα, σκληρότερο πελμα για αντοχή και ειδική σχεδίαση για καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο, το φορούσα στο tracer. Είναι πολύ καλό λάστιχο απλά είναι για τουρισμό όχι για κυνήγι που το θέλει ο φίλος.
Άρα δεν είμαι εγώ κουλή, τα λάστιχα φταίνε :roflmao: (road 5).

Πάντως μετά από τουριστικό λάστιχο, τα S21 και S22, που είχα βάλει στο SV, ήταν σα να οδηγούσα άλλη μηχανή.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Άρα δεν είμαι εγώ κουλή, τα λάστιχα φταίνε :roflmao: (road 5).

Πάντως μετά από τουριστικό λάστιχο, τα S21 και S22, που είχα βάλει στο SV, ήταν σα να οδηγούσα άλλη μηχανή.
Για Ελλαδα δεν κανουν τα τουριστικα λαστιχα , εσυ ειδικα πρεπει να βαζεις μονο λαστιχα πιστας δρομου για να εχεις οσο γινεται πιο καλη προσφυση που σιγα σιγα θα σε κανει να πας και πιο γρηγορα
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Γενικά προτιμώ μαλακά έως πολύ μαλακά ελαστικά διότι η πρόσφυση στους δρόμους μας δεν είναι η καλύτερη.... εξάλλου τα άλλαζω διότι πολυκαιριζονται, όχι διότι λιώνουν...τα χλμ θα είναι περιορισμένα κ σε συγκεκριμένες συνθήκες


Άρα οι πλειοψηφία λέει Dunlop....
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Για Ελλαδα δεν κανουν τα τουριστικα λαστιχα , εσυ ειδικα πρεπει να βαζεις μονο λαστιχα πιστας δρομου για να εχεις οσο γινεται πιο καλη προσφυση που σιγα σιγα θα σε κανει να πας και πιο γρηγορα
Τουριστικά είναι τα μαμά που δεν έχουν αλλαχτεί ακόμα…
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Τουριστικά είναι τα μαμά που δεν έχουν αλλαχτεί ακόμα…
Βαλε ένα roadsmart TT ή ένα d212 medium/endurance μπρος πίσω και θα δεις άλλο μηχανάκι,σε όλα ακόμα και στο πόσο εύκολα θα αλλάζει κατεύθυνση!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το πρόβλημα της Νατάσσας δεν είναι το λάστιχο. Είναι τα απολύτως φυσιολογικά αντανακλαστικά επιβίωσης τα οποία δεν την αφήνουν να οδηγήσει. Ένα λάστιχο δεν θα αλλάξει κάτι στο μηχανάκι το οποίο κινείται πολύ πολύ μακριά από πίεση, θα λειτουργήσει όμως ως ωραίο placebo effect και ίσως βοηθήσει ψυχολογικά.

Για τους υπόλοιπους που πιέζετε το τουριστικό λάστιχο στο όριο του και βγαίνει λειψό, το σπορ λάστιχο έχει νόημα.

Το έγραψε πολύ ωραία και χιουμοριστικά ο Λευκάδιος σε άλλο νήμα, δεν είναι ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας. Είναι μόνο ένα κομμάτι. Και όπως... Μάλλον συμφωνήσαμε σε άλλο νήμα, ο οδηγός κάνει την διαφορά.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Ας είχανε κι άλλοι τα @@ να κάνουν ότι κάνω μετά από ότι έχω περάσει και περνάω, και έπειτα να συζητήσουμε για το ποιος είναι ή δεν είναι γρήγορος.

Μια κατηγορία μόνη μου.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ας είχανε κι άλλοι τα @@ να κάνουν ότι κάνω μετά από ότι έχω περάσει και περνάω, και έπειτα να συζητήσουμε για το ποιος είναι ή δεν είναι γρήγορος.

Μια κατηγορία μόνη μου.
Έχεις χάσει το νόημα αυτών που έγραψα κάπου.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Ας είχανε κι άλλοι τα @@ να κάνουν ότι κάνω μετά από ότι έχω περάσει και περνάω, και έπειτα να συζητήσουμε για το ποιος είναι ή δεν είναι γρήγορος.

Μια κατηγορία μόνη μου.
Ναι κάπου έχεις μπερδευτεί, άλλωστε εδώ μέσα όλοι λίγο πολύ έχουμε σπάσει κόκκαλο ή χειρουργηθει, δεν λέει κάτι αυτό, έχοντας ένα πολύ καλό μαλακό λάστιχο βλέπεις ότι μπορείς παραπάνω και σιγά σιγά πας και πιο γρήγορα είναι απλό
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Ναι κάπου έχεις μπερδευτεί, άλλωστε εδώ μέσα όλοι λίγο πολύ έχουμε σπάσει κόκκαλο ή χειρουργηθει, δεν λέει κάτι αυτό, έχοντας ένα πολύ καλό μαλακό λάστιχο βλέπεις ότι μπορείς παραπάνω και σιγά σιγά πας και πιο γρήγορα είναι απλό
Καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς.

αντε γεια.
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Ας είχανε κι άλλοι τα @@ να κάνουν ότι κάνω μετά από ότι έχω περάσει και περνάω, και έπειτα να συζητήσουμε για το ποιος είναι ή δεν είναι γρήγορος.

Μια κατηγορία μόνη μου.
Σίγουρα όλοι ξέρουμε την ιστορία σου και τι έχεις περάσει και πραγματικά είσαι άξια θαυμασμού γι'αυτό αλλά ο Αλέξανδρος μίλησε ξεκάθαρα για τα ελαστικά στο ότι θα σου δώσουν την εμπιστοσύνη που σου λείπει που αναφέρεις συχνά όταν οδηγάς.

Το ότι φοράς ακόμη της πρώτης τοποθέτησης ελαστικά δεν μπορεί να σου δώσει αυτό το αίσθημα της πρόσφυσης που δίνουν τα φρέσκα λάστιχα και με μαλακή γόμα.

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ένα καλό κ μαλακό λάστιχο δεν έχει να κάνει ταχύτητα αλλά με ασφάλεια!!σε φρένο πανικού ένα d212 από ένα λάστιχο πρώτης τοποθέτησης είναι πολλά τα μέτρα διαφοράς και κάθε μέτρο μετράει.για μένα πριν ψαχτει κάποιος με οτιδήποτε πάνω στο μηχανάκι του η πρώτη βελτίωση είναι τα λάστιχα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ένα καλό κ μαλακό λάστιχο δεν έχει να κάνει ταχύτητα αλλά με ασφάλεια!!σε φρένο πανικού ένα d212 από ένα λάστιχο πρώτης τοποθέτησης είναι πολλά τα μέτρα διαφοράς και κάθε μέτρο μετράει.για μένα πριν ψαχτει κάποιος με οτιδήποτε πάνω στο μηχανάκι του η πρώτη βελτίωση είναι τα λάστιχα
Αγάπες μισό λεπτό γιατί έκανα ένα απλό σχόλιο, το πήρατε και το ταξιδέψατε όπου να'ναι.

Ένας οδηγός που "τελειώνει" το λάστιχο κάθε μετακίνηση έχει συγκεκριμένη απαίτηση.

Ένας οδηγός που κινείται τουριστικά, χωρίς πίεση, με μικρές κλίσεις και βάλει ένα πολύ σπορ λάστιχο έχει ένα μηχανάκι που γίνεται "ζωηρό και νευρικό" στην αρχή, το οποίο "ξαπλώνει" γρήγορα, αίσθηση που δεν έχει συνηθίσει. Πολύ γρήγορα η κορώνα τρώγεται και θα γίνει ίδιο με το τουριστικό λάστιχο σαν γεωμετρία, λίγο αργότερα (3000χλμ πάνω κάτω) θα έχει γίνει επίπεδο στο κέντρο με "σκαλοπάτια" δεξιά αριστερά, τα οποία κάνουν νευρικό το μηχανάκι όταν βρίσκεται επάνω τους με απότομο "ξάπλωμα" αν ξεπεραστεί η ακμή ανάμεσα στο φθαρμένο και το όχι.

Οκ, κατανοητό αυτό που λέμε με την επιτάχυνση και το φρένο.

Αλλά σαν συνολική χρήση, ένας οδηγός που έχει ολοσωστη τεχνική αλλά για ψυχολογικούς λόγους δεν πιέζει, δεν κάνει την ζωή του εύκολη και την αναζήτηση του πως θα βρει την εμπιστοσύνη του στο σύνολο της μοτοσυκλέτας απλή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Μπλέξαμε τον γραπτό λόγο, καλύτερα να τα πούμε από κοντά όλοι μαζί.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εχω φορεσει τα λαστιχα που αναφερονται στο αρχικο ποστ (ή πολυ κοντινα τους) σε μεσαιου κυβισμου sports touring μηχανακι - VFR800 VTEC - με στριφτερη χρηση ομως που περιλαμβανει και ταξιδια:
Pilot Power 3 (προηγουμενη βερσιον του 5, power 4 δε βγηκε ποτέ)
Bridgestone S21
Dunlop Sportsmart Mk3 (ενα σκαλι κατω απο το φουλ ρεησονι ΤΤ)

Για στριφτερη χρηση, και τα τρια μου δωσανε εξαιρετικη εμπιστοσυνη στο στριψιμο "ολα κατω". Εκει που ειδα διαφορά ειναι σε βαθος χρονου / χμ με χρηση που περιλαμβανει και ψηλες ταχυτητες δηλ συνεχη 200++ χμω. Με τετοια χρηση, το Pilot Power βγαζει 10000 χμ (ισως και λιιγο παραπανω) αλλά απο τις 7-8000χμ αρχιζει να γλυστραει πια στο πιεσμενο στριψιμο (ευτυχως πισω μονο, οχι μπροστα). Απο την αλλη, το S21 κραταει πολυ καλα απο αποψη γομας μεχρι το τελος της ζωης του αλλά απο τις 5000χμ και μετα τετραγωνιζει τοσο που δημιουργει "σκαλι" στο ξαπλωμα που δινει μια παραξενη αισθηση και δεν σ'αφηνει να το φχαριστηθεις. Επισης το πισω δικο μου "εδειξε λινα" στα 8000χμ σε σχεση με τα 10-11000χμ του Power 3. Συνολικα, σε χρηση με μεγαλες ταχυτητες το Power 3 αντεχει σαφως καλυτερα.

Τα Sportsmart Mk3 ειναι το τελευταιο ζευγαρι που εβαλα (μετα απο αρκετα ζευγαρια Power 3 και ενα ζευγαρι S21) και εχω κανει 5000χμ. Μεχρι στιγμης δειχνει εξαιρετικο αλλά τοχω "φυλαξει" απο πολυ ψηλες ταχυτητες, ελπιζω να δειξει την αντοχη του Power 3 σε χμ με γομα που δε γλυστραει ως το τελος της ζωης του ελαστικου οπως το S21, ειδωμεν...

ΥΓ Ο Τζανής Pektis εχει βαλει επισης τα Power 3 και S21 σε ιδιο μηχανακι.
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Πιστευω τα s21-22 ειναι η χρηση τομη για την χρηση που θελει ο φιλος...
XLGeorge τα s21 τα τελειωσες γρηγορα γιατι δεν τα προσεξες στην εθνικη...Δεν ειναι για 200-220 συνεχομενα!
Τα ειχα για 14-15.000 και μεχρι το τελος κρατουσαν τελεια... Αυτο που μου ειχε κανει τρομερη εντυπωση ηταν το ποσο αμεσο ζεσταμα ειχαν!
Τωρα εβαλα τουριστικα roadsmart 3 γιατι εχω πολυ εθνικη σε ταξιδια που κανω και δεν λεει να τα λιωσω κατευθειαν...
Περιτο να πω οτι δεν εχουν καμια σχεση με τα s21!
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Αγάπες μισό λεπτό γιατί έκανα ένα απλό σχόλιο, το πήρατε και το ταξιδέψατε όπου να'ναι.

Ένας οδηγός που "τελειώνει" το λάστιχο κάθε μετακίνηση έχει συγκεκριμένη απαίτηση.

Ένας οδηγός που κινείται τουριστικά, χωρίς πίεση, με μικρές κλίσεις και βάλει ένα πολύ σπορ λάστιχο έχει ένα μηχανάκι που γίνεται "ζωηρό και νευρικό" στην αρχή, το οποίο "ξαπλώνει" γρήγορα, αίσθηση που δεν έχει συνηθίσει. Πολύ γρήγορα η κορώνα τρώγεται και θα γίνει ίδιο με το τουριστικό λάστιχο σαν γεωμετρία, λίγο αργότερα (3000χλμ πάνω κάτω) θα έχει γίνει επίπεδο στο κέντρο με "σκαλοπάτια" δεξιά αριστερά, τα οποία κάνουν νευρικό το μηχανάκι όταν βρίσκεται επάνω τους με απότομο "ξάπλωμα" αν ξεπεραστεί η ακμή ανάμεσα στο φθαρμένο και το όχι.

Οκ, κατανοητό αυτό που λέμε με την επιτάχυνση και το φρένο.

Αλλά σαν συνολική χρήση, ένας οδηγός που έχει ολοσωστη τεχνική αλλά για ψυχολογικούς λόγους δεν πιέζει, δεν κάνει την ζωή του εύκολη και την αναζήτηση του πως θα βρει την εμπιστοσύνη του στο σύνολο της μοτοσυκλέτας απλή.
Γιάννη το ποσό μαλακή είναι η γόμα με το πόσο γρήγορη είναι η κορώνα είναι 2 άσχετοι μεταξύ τους παράμετροι.και δίνω παράδειγμα που έχω γράψει αρκετά χλμ.d211 απότομη κορόνα έπεφτε κ μόνο που το σκεφτοσουν.d212 φυσιολογική κορώνα σαν ένα σπορτ τουρινγκ λάστιχο όπως το Dunlop TT.
Καλώς η κακώς στο ελλαντα ζούμε.αν δεν κάνεις δικαβαλα,φορτωματα και άπειρα χλμ το χρόνο για μένα η καλύτερη λύση είναι η μαλακή γόμα,ειδικά αν δεν έχεις οικονομικό θέμα.και πάλι πληρώνουμε ένα σκασμό λεφτα για να έχουμε ηλεκτρονικα να μας σώσουν την Κάκια στιγμή αλλά το πρώτο κ κύριο παράγοντα ασφαλείας που είναι η σωστή επαφή με την άσφαλτο την βγάζουμε έξω από την εξίσωση.
Επίσης εγώ δεν μίλησα για το δικό σου σχόλιο αλλά επειδή έγινε μια γενική συζήτηση στο θέμα είπα να πω κ εγώ την μλκια μου :yew:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πιστευω τα s21-22 ειναι η χρηση τομη για την χρηση που θελει ο φιλος...
XLGeorge τα s21 τα τελειωσες γρηγορα γιατι δεν τα προσεξες στην εθνικη...Δεν ειναι για 200-220 συνεχομενα!
Τα ειχα για 14-15.000 και μεχρι το τελος κρατουσαν τελεια... Αυτο που μου ειχε κανει τρομερη εντυπωση ηταν το ποσο αμεσο ζεσταμα ειχαν!
Τωρα εβαλα τουριστικα roadsmart 3 γιατι εχω πολυ εθνικη σε ταξιδια που κανω και δεν λεει να τα λιωσω κατευθειαν...
Περιτο να πω οτι δεν εχουν καμια σχεση με τα s21!
Και είναι τα πιο οικονομικά στην κατηγορία νομίζω τα s
 
Top Bottom