Δειξτε μας το ποδηλατο σας.....

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Να σας ευχαριστήσω όλους αρχικά για τα σχόλια και τις γνώμες σας. Ψάχνωντας πιο συστηματικά τις τελευταίες μέρες καταλαβαίνω πλεόν τις διαφορές που έχουν τα XC με τα trail MTB, κυρίως σε ότι αφορά το βάρος, τη γεωμετρία τους και τις αναρτήσεις τους, αυτό που δεν ξέρω και δεν μπορώ να καταλάβω (πριν πάρω φόρα τα καταστήματα), είναι πως αυτό μεταφράζεται στο δρόμο. Θα μπορεί για παράδειγμα ενα XC να κινηθεί σε μονοπάτι και το αντίστροφο ή δεν μπορείς να πετύχεις και τα δυο και θα πρέπει να κάνεις παραχωρήσεις σε ένα από τα δυο τεραίν; Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά μεταξύ τους που κάνει τόσο συγκεκριμένη τη χρήση τους; Δεν σκέφτομαι να ασχοληθώ με καταβάσεις, αλλά να μπορώ να κινηθώ στο βουνό. Η διαδρομή του πιρουνιού στα 100χιλ. για τα XC είναι αρκετή; Επίσης όποιος έχει προσωπική εμπειρία με συγκεκριμένο κατάστημα που είναι βοηθητικοί στο να βρεις το κατάλληλο ποδήλατο, θα εκτιμούσα αν μου στέλνατε ένα πμ. με το όνομα.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
4 μέρα 4ο ΕΤΑΠ 657 χιλιόμετρα 42,89 μέση ταχύτητα :wacky:
Έχουμε θέαμα ακόμη μέχρι να ολοκληρωθούν τα 21 ΕΤΑΠ και να συμπληρωθούν τα 3400 χιλιόμετρα για το κυνήγι της πολυπόθητης Maglia Rosa

 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
4 μέρα 4ο ΕΤΑΠ 657 χιλιόμετρα 42,89 μέση ταχύτητα :wacky:
Έχουμε θέαμα ακόμη μέχρι να ολοκληρωθούν τα 21 ΕΤΑΠ και να συμπληρωθούν τα 3400 χιλιόμετρα για το κυνήγι της πολυπόθητης Maglia Rosa

Κ συ φαν πουλάκι μου ε..!!
Ομολογώ ότι κ γω χρόνια το παρακολουθώ κ πιστεύω μια μέρα να δω από κοντά κανένα εταπ στα βουνά όμως.. δολομιτες

Προσωπικά πάντα πιστεύω πως το Γιρο έχει καλύτερες εικόνες κ τοπία από το Τουρ δε Φρανς..

Οι Ιταλοί είναι μάστορια κ σε αυτό.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Κ συ φαν πουλάκι μου ε..!!
Ομολογώ ότι κ γω χρόνια το παρακολουθώ κ πιστεύω μια μέρα να δω από κοντά κανένα εταπ στα βουνά όμως.. δολομιτες

Προσωπικά πάντα πιστεύω πως το Γιρο έχει καλύτερες εικόνες κ τοπία από το Τουρ δε Φρανς..

Οι Ιταλοί είναι μάστορια κ σε αυτό.
Γιώργη μόνο κάποιος που ασχολείται με το ποδήλατο θα μπορεί να καταλάβει πόσο οργανωμένα και ομαδικά δουλεύουν όλοι μέσα στο πελοτον και ας είναι και από αντίπαλες ομάδες
Οι άνθρωποι είναι απλά απίστευτοι και μας χαρίζουν μαγικές στιγμές σε τέτοιου επιπέδου αγώνες Ισπανία Γαλλία Ιταλία
Μακάρι κάποια στιγμή να υπάρξει η δυνατότητα να το ζήσει κάποιος από κοντά !!
Το giro το γουστάρω και εγώ περισσότερο από το tour για τους λόγους που αναφέρεις!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλημέρα σε όλους. Τελικά προχώρησα στην αγορά ενός Obea Alma H30 και ξεκίνησα να του φορτώνω χιλιόμετρα. Βρίσκομαι κοντά τον Υμμητό και έχω ξεκινήσει και κάνω τις πρώτες βόλτες μου (κυρίως στους χωματοδρομους που έχει), αλλά δεν έχω καμία εικόνα που πάνε και πως μπορω να κάνω τον κύκλο του βουνού. Έψαξα στο internet αλλά δεν βρίσκω πληροφορίες (μόνο με πληρωμή) για τα ποδηλατικά μονοπάτια. Έχει κανείς gpx που θα μπορούσε να μοιραστεί, ώστε να πάρω μυρωδιά. Μέχρι σήμερα έχω ξεκινήσει από Γλυκά Νερα προς Ιερα Μονή Αγίου Ιωάννη και έχω φτάσει μέχρι και το σπήλαιο Παιανίας και πίσω, αλλα κάπου εκεί δεν ξέρω που να παω μετα.

EDIT: H30, οχι Μ30 (έχει διαφορά)
 
Τελευταία επεξεργασία:

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Από σπήλαιο Παιανίας πας προς νεκροταφείο και μετά δεξιά, πρέπει να πας με κάποιον που ξέρει την διαδρομή, ίσως πάμε μαζί καμία μέρα αν θες να ζοριστεις λιγάκι
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Από σπήλαιο Παιανίας πας προς νεκροταφείο και μετά δεξιά, πρέπει να πας με κάποιον που ξέρει την διαδρομή, ίσως πάμε μαζί καμία μέρα αν θες να ζοριστεις λιγάκι
Όταν λες ζοριστώ; Από απόσταση ή απο κατάσταση δρόμου; Αν το πάρεις σχετικά χαλάρα ο κύκλος πόσο είναι από χρόνο/απόσταση;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Από ρυθμό δικού μου !! Αν θες να ζοριστεις και να ρίξω εγώ λίγο ρυθμό, εγώ κάνω 3 ώρες 3:30 είναι καλά άλλοι κάνουν και 4 +
Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση Αλέξανδρε, θα επικοινωνήσω να το κανονισουμε. Γενικά δεν είμαι αγύμναστος, αλλά πιστεύω θα τη βρούμε την άκρη στο ρυθμο.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καλημέρα σε όλους. Τελικά προχώρησα στην αγορά ενός Obea Alma M30 και ξεκίνησα να του φορτώνω χιλιόμετρα. Βρίσκομαι κοντά τον Υμμητό και έχω ξεκινήσει και κάνω τις πρώτες βόλτες μου (κυρίως στους χωματοδρομους που έχει), αλλά δεν έχω καμία εικόνα που πάνε και πως μπορω να κάνω τον κύκλο του βουνού. Έψαξα στο internet αλλά δεν βρίσκω πληροφορίες (μόνο με πληρωμή) για τα ποδηλατικά μονοπάτια. Έχει κανείς gpx που θα μπορούσε να μοιραστεί, ώστε να πάρω μυρωδιά. Μέχρι σήμερα έχω ξεκινήσει από Γλυκά Νερα προς Ιερα Μονή Αγίου Ιωάννη και έχω φτάσει μέχρι και το σπήλαιο Παιανίας και πίσω, αλλα κάπου εκεί δεν ξέρω που να παω μετα.
Μεγιες, να το χαρεις.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Μεγιες, να το χαρεις.
Ευχαριστώ πολύ! Η διαφορά είναι τόσο χαοτική με ένα παλιο ατσάλινο που είχα, που μου φαίνεται ότι έχω καβαλήσει SBK. Η ευκολία στο πετάλι και ο υποβιβασμός των σχέσεων είναι το κάτι άλλο. Πλαίσιο, φρένα, ακόμα και το πιρούνι που είναι "λίγο" με 100χιλ. δουλεύει εξαιρετικά.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ευχαριστώ πολύ! Η διαφορά είναι τόσο χαοτική με ένα παλιο ατσάλινο που είχα, που μου φαίνεται ότι έχω καβαλήσει SBK. Η ευκολία στο πετάλι και ο υποβιβασμός των σχέσεων είναι το κάτι άλλο. Πλαίσιο, φρένα, ακόμα και το πιρούνι που είναι "λίγο" με 100χιλ. δουλεύει εξαιρετικά.
Κι εγω κοιτουσα για αναβαθμιση, αλλα αν βρισκω χρονο για 8 βολτες τον χρονο, ειναι θαυμα. Οποτε καλα ειμαι κι ετσι.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Ευχαριστώ πολύ! Η διαφορά είναι τόσο χαοτική με ένα παλιο ατσάλινο που είχα, που μου φαίνεται ότι έχω καβαλήσει SBK. Η ευκολία στο πετάλι και ο υποβιβασμός των σχέσεων είναι το κάτι άλλο. Πλαίσιο, φρένα, ακόμα και το πιρούνι που είναι "λίγο" με 100χιλ. δουλεύει εξαιρετικά.
Πολύ καλή επιλογή, καλές βόλτες.
Αργότερα, όταν εξοικειωθείς αρκετά θα προσθέσεις ένα dropper για να είσαι άνετος στα κατηφορικά.
Επίσης ένα κάρμπον τιμόνι θα βοηθήσει πολύ στην κόπωση των χεριών στις πολύωρες διαδρομές.
/// Β

ΥΓ και και κάτι ακόμα, λίγο στρετσινγκ προ και μετά βόλτας (έχει σχετικά βίνδεο ο σωλήνας) και στην αρχή "ήρεμα"με τα υψομετρικά.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πολύ καλή επιλογή, καλές βόλτες.
Αργότερα, όταν εξοικειωθείς αρκετά θα προσθέσεις ένα dropper για να είσαι άνετος στα κατηφορικά.
Επίσης ένα κάρμπον τιμόνι θα βοηθήσει πολύ στην κόπωση των χεριών στις πολύωρες διαδρομές.
/// Β

ΥΓ και και κάτι ακόμα, λίγο στρετσινγκ προ και μετά βόλτας (έχει σχετικά βίνδεο ο σωλήνας) και στην αρχή "ήρεμα"με τα υψομετρικά.
Η αλήθεια είναι καταλαβαίνω τη χρήση του πλέον, αφού όταν πας προς τα πίσω μπαίνει εκεί που δεν πρέπει η σέλα... Για το τιμόνι δεν ξέρω τι γίνεται αλλά μετα απο μια ώρα (κυρίως εκτος δρόμου) με πονάνε οι καρποί μου και μουδιάζουν. Η πρώτη σκέψη ήταν ότι τα γκριπ είναι μάλλον αρκετά σκληρά και σκεφτομουν μήπως έβαζα άλλα πιο μαλακά και χοντρα που να μην αφήνουν τον καρπό να πηγαίνει προς τα κάτω. Το υψομετρικό εννοείς στην κατηφόρα για σαβουρες; Η αλήθεια είναι ότι πιο πολυ θέλω να πηγαίνω βόλτες (all around) και λίγοτερο να κάνω καταβάσεις σε μονοπάτια.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Η αλήθεια είναι καταλαβαίνω τη χρήση του πλέον, αφού όταν πας προς τα πίσω μπαίνει εκεί που δεν πρέπει η σέλα... Για το τιμόνι δεν ξέρω τι γίνεται αλλά μετα απο μια ώρα (κυρίως εκτος δρόμου) με πονάνε οι καρποί μου και μουδιάζουν. Η πρώτη σκέψη ήταν ότι τα γκριπ είναι μάλλον αρκετά σκληρά και σκεφτομουν μήπως έβαζα άλλα πιο μαλακά και χοντρα που να μην αφήνουν τον καρπό να πηγαίνει προς τα κάτω. Το υψομετρικό εννοείς στην κατηφόρα για σαβουρες; Η αλήθεια είναι ότι πιο πολυ θέλω να πηγαίνω βόλτες (all around) και λίγοτερο να κάνω καταβάσεις σε μονοπάτια.
"Υψομετρικά" εννοούμε* το σύνολο της ανηφορικής απόστασης (δλδ αν πχ ανέβεις 10 ανηφόρες των 50μ -κάθετη απόσταση- ,το σύνολο είναι 500μ) και προτείνω να αποφεύγονται οι πολλές ανηφόρες στην αρχή, γιατί είναι "μανίκι".
* με κάθε επιφύλαξη η επεξήγηση, ενδέχεται να μην το έχω κατανοήσει σωστά.
Η αλήθεια είναι ότι και μένα δεν με αρέσουν οι καταβάσεις όσο οι περιηγήσεις/ποδηλατική άσκηση, οι οποίες αναγκαστικά περιλαμβάνουν και άσφαλτο,
οπότε κατέληξα στο 29άρι να τοποθετήσω πιο λεπτά ελαστικά με κεντρικό συνεχές τακούνι για να τσουλάει στο δρόμο και κάνω ένα μεγάλο κύκλο στα μεσόγεια με αφετηρία τη Δουκίσσης Πλακεντίας που είναι κατά βάση φλατ.
(με κάρμπον τιμόνι και κατάλληλα γκριπ θα είναι αισθητή η διαφορά στους καρπούς, υπάρχουν και στεμ που απορροφούν κραδασμούς αν απαιτηθεί)
/// Β
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
"Υψομετρικά" εννοούμε* το σύνολο της ανηφορικής απόστασης (δλδ αν πχ ανέβεις 10 ανηφόρες των 50μ -κάθετη απόσταση- ,το σύνολο είναι 500μ) και προτείνω να αποφεύγονται οι πολλές ανηφόρες στην αρχή, γιατί είναι "μανίκι".
* με κάθε επιφύλαξη η επεξήγηση, ενδέχεται να μην το έχω κατανοήσει σωστά.
Η αλήθεια είναι ότι και μένα δεν με αρέσουν οι καταβάσεις όσο οι περιηγήσεις/ποδηλατική άσκηση, οι οποίες αναγκαστικά περιλαμβάνουν και άσφαλτο,
οπότε κατέληξα στο 29άρι να τοποθετήσω πιο λεπτά ελαστικά με κεντρικό συνεχές τακούνι για να τσουλάει στο δρόμο και κάνω ένα μεγάλο κύκλο στα μεσόγεια με αφετηρία τη Δουκίσσης Πλακεντίας που είναι κατά βάση φλατ.
(με κάρμπον τιμόνι και κατάλληλα γκριπ θα είναι αισθητή η διαφορά στους καρπούς, υπάρχουν και στεμ που απορροφούν κραδασμούς αν απαιτηθεί)
/// Β
Δεν ξέρω αν είναι πολύ ή όχι πάντως στις πρώτες βόλτες των 20+ χλμ. έχω κανει 400m υψομετρική (σύμφωνα με το garmin) και ήμουν οκ, δεν ήμουν κομμάτια.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αν και εκτός κλίματος, λόγω Troffy, ανεβάζω δύο φωτογραφίες από σημερινή βόλτα στην Πεντέλη. Κάθε βόλτα το απολαμβάνω όλο και περισσότερο και εντυπωσιάζομαι πόσο πολύ εχουν προχωρήσει οι τεχνολογίες στα ποδήλατα. Πραγματικά είναι απόλαυση το πετάλι στην ανηφόρα. Τα λάστιχα, αν και xc, εχουν εξαιρετική πρόσφυση στο χώμα και την πέτρα, ενώ κυλάνε σχετικά άνετα στην άσφαλτο με ελάχιστο θόρυβο όσο η ταχύτητα ανεβαίνει. Οι ταχύτητες ειναι απολαυστικές, όπως και τα φρένα. Το πιρούνι κάνει δουλειά, αλλά θα ήθελα να είχε λίγη διαδρομή παραπάνω. Να πω ότι η εμπειρία της κίνησης της μηχανής σε κατσικοδρομους, κάνει θαύματα και το αντίστροφο, αφού ακονίζει τα αντανακλαστικά και τη δεξιότητα. Άντε να χάσουμε κανένα κιλό...


Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
 
Top Bottom