amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Ο "οξαποδω δάσκαλος" είχε γράψει κάποτε ότι τα ποδηλατικά δεν αντέχουν.
Δε βλέπω το λόγο γιατι να μην αντέχουν, του ποδηλάτου ανεβάζει πίεση μέχρι 40+ ανάλογα το ποδήλατο, στης μηχανής που είναι χαμηλότρη η πίεση γιατί να μην κάνει; Εγώ έχω και θα χρησιμοποιούσα αν:Ο "οξαποδω δάσκαλος" είχε γράψει κάποτε ότι τα ποδηλατικά δεν αντέχουν.
Ναι απλά είναι μόνο για κατάσταση ανάγκης όπως λέει και ο Κώστας, αν δεν έχεις πλέον άλλη σαμπρελλα.Ο "οξαποδω δάσκαλος" είχε γράψει κάποτε ότι τα ποδηλατικά δεν αντέχουν.
Aμα ειναι κατι φτηνιαρικα ποδηλατικα σαν φλουδες απο ντοματα ναι, μαλλον δεν αντεχουν. Ενα ποιοτικο ποδηλατικο μπαλωμα ομως θα αντεξει για να σε βγαλει απο τη δυσκολη θεση. Παντως ανετα βρισκεις στο εμποριο μπαλωματα για μηχανες, πιο μπαμπατσικα. Αλλα στην αναγκη ενα ποδηλατικο θα κανει δουλεια. Δοκιμασμενο.Ο "οξαποδω δάσκαλος" είχε γράψει κάποτε ότι τα ποδηλατικά δεν αντέχουν.
Δεν χρειάζεται, σχεδόν πάντα θα υπάρχει κάτι που θα μπορείς να βάλεις στην πόδια για να κρατήσεις τον τροχό ψηλά,κανοντας μοχλό με το πλαϊνό σταντ.Πρεπει να ασχοληθω να παρω και εγω κανα λεβιε και εξτρα σαμπρελες τωρα με το Σουρουφού (CRF) .
Αυτο που με απασχολει βεβαια περισσοτερο ειναι να παρω/φτιαξω ενα φορητο σταντ/ορθοστατη για να σηκωνω τον καθε τροχο ωστε να τον βγαζω οπουδηποτε.
Πλαϊνός ορθοστάσης μοτοσυκλέτας LiftstickΠρεπει να ασχοληθω να παρω και εγω κανα λεβιε και εξτρα σαμπρελες τωρα με το Σουρουφού (CRF) .
Αυτο που με απασχολει βεβαια περισσοτερο ειναι να παρω/φτιαξω ενα φορητο σταντ/ορθοστατη για να σηκωνω τον καθε τροχο ωστε να τον βγαζω οπουδηποτε.
Μόνο που δεν πρόλαβαν καν να δοκιμαστούν για το ξεζαντάρισμα...Δεν είναι ακριβοί οι λεβιέδες, δηλαδή δεν αξιζει/συμφέρει να τους φέρεις από Κίνα.
Νομίζω ο thenos είχε φέρει κάτι πορτοκαλί από Κίνα και αυτοί στραβωσαν.
Το πιο σημαντικό είναι να είναι μεγάλοι για να κάνουν μοχλό και βέβαια να προτιμήσεις να είναι 3 για να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη.
Σαν διαδικασία δεν είναι δύσκολη, απλά θέλει practice για να κάνεις τις κινήσεις μηχανικά.
Η μόνη προσοχή που χρειάζεται είναι να μην τρυπήσεις τη σαμπρελα την ώρα που βάζεις το χείλος μέσα στο στεφάνι, γι αυτό θέλει να τη φουσκώσεις λίγο πριν κάνεις τη διαδικασία.
Στην πράξη δεν δούλεψε αυτή η μέθοδος για κίνηση σε άσφαλτο διότι μόλις ζεστάθηκε το λάστιχο απέκτησε τάσεις φυγής από την ζάντα......Αν δε μπορείς η είσαι μόνος η οτιδήποτε άλλο, τότε βάζεις 10 μεγάλα tie wraps να κρατάνε το λάστιχο και συνεχίζεις πολύ σιγά μέχρι το επόμενο βουλκανιζατεγ.
Θενο εχει δουλέψει σε trophy και για πολλά χιλιόμετρα και σε βαρύ μηχανάκι (gs).Στην πράξη δεν δούλεψε αυτή η μέθοδος για κίνηση σε άσφαλτο διότι μόλις ζεστάθηκε το λάστιχο απέκτησε τάσεις φυγής από την ζάντα...
Ενδεχομένως στο χώμα να ήταν διαφορετικά.
Τι να σου πω...Θενο εχει δουλέψει σε trophy και για πολλά χιλιόμετρα και σε βαρύ μηχανάκι (gs).
Μήπως δεν το βάλατε καλά η πήγαινε με ταχύτητα μεγαλύτερη απ'ότι έπρεπε?
Ενδεχομένως να έφταιγε και το λάστιχο για το πρόβλημα.Ο xlgeorge είχε γράψει ότι με δεματικά είχε κάνει κάμποσα χιλιόμετρα άσφαλτο σε διακοπές
Εξαρταται απο το λαστιχο. Αν ειναι σκληρουτσικο/TL τοτε δεν εχει θεμα με τα δεματικα. Αν ειναι σχετικα μαλακο, τοτε τεινει να ξεζανταρει και κοβει και καποια απο τα δεματικα.Ο xlgeorge είχε γράψει ότι με δεματικά είχε κάνει κάμποσα χιλιόμετρα άσφαλτο σε διακοπές
Έχουν γράψει ότι με anakee adventure είναι σχεδόν αδύνατον να αλλάξεις λάστιχο, και εσύ τα κατάφερες με λεβιέδες 22 cm;Εγω με λεβιεδες των 15Ε 22cm περιπου εκανα δουλεια σε 90/90/21 150/70/17 anakee adventure.
Ακόμα και αν κάνουν (πολύ πιθανό), εγώ προσωπικά δεν εμπιστεύομαι τέτοιου είδους "μετατροπές"!Υπαρχουν και υγρα που βαζεις μεσα στην σαμπρελα πριν φουσκωθει και τοποθετηθει. Δεν τα εχω δοκιμασει ποτε ομως. Υποθετω πως οσο μεγαλυτερη η πιεση του αερα στο λαστιχο τοσο το καλλιτερο.
Παντως εχω μια αλλη ερωτηση σχετικη με το θεμα. Οι ποδηλατικες ζαντες παιρνουν αυτοκολλητες ταινιες για μετατροπη σε TL που δουλεουν αριστα. Καποιες απο αυτες ειναι και πολυ φαρδιες, τυπου 40mm. Γιατι να μη κανουν καλη δουλεια σε ζαντες μηχανης?