Λοιπόν, σε σύγκριση με προηγούμενη μέτρηση που έγινε πριν 15 ακριβώς χρόνια(σε
ΙΔΙΟΥ τύπου μηχάνημα αλλά στην
ΑΛΛΗ μου XRV), παρατηρώ:
-Αύξηση περίπου 4 hp, που δίνεται πλέον σε χαμηλότερες στροφές. Επίσης η ιπποδύναμη είναι αισθητά ανεβασμένη σε όλη τη κλίμακα των στροφών.
-Αύξηση ροπής κατά 0,8 Kgm(αρκετά), 700 στροφές χαμηλότερα. Επίσης η ροπή έχει αυξηθεί γραμμικά σε όλη τη κλίμακα των στροφών μέχρι να μπει ο κόφτης.
Τελικά, όπως έγραφα και όταν έκανα τη μετατροπή, η πρόθεση μου ήταν αυτή, δλδ να πάρω πιο πολύ ροπή και πιο χαμηλά και αυτό έγινε. Αν χρησιμοποιούσα πιο άγριο εκκεντροφόρο, θα τσιμπούσα σίγουρα κάποιους ίππους παραπάνω αλλά πιο ψηλά.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Αν παρατηρήσετε, η καμπύλη ιπποδύναμης ψηλά,
«κατσαρώνει», κάτι που δείχνει μάλλον πλούσιο μείγμα. Προφανώς θέλει επέμβαση στα ζιγκλέρ διότι δεν μπορώ να επέμβω περισσότερο στην εισαγωγή αέρα, λόγω απαρχαιωμένης σχεδίασης του φιλτροκουτιού.
Για σύγκριση ανεβάζω και μια μέτρηση έγκυρου Ιταλικού περιοδικού από το 1988.
Τέλος, μια μέτρηση από XRV750 εντελώς νορμάλ που μου έστειλε ένας φίλος.
Όσον αφορά τη δύναμη είναι στα ίδια επίπεδα.
Όσον αφορά τη ροπή, στην αρχή νόμισα ότι το μηχανάκι έχει θέμα, αλλά μετά το τσέκαρα από αλλοδαπά φόρουμ και δυστυχώς η ροπή στο 750 αποδίδεται έτσι.
Τώρα, αν κάποιος έχει δυναμομέτρηση από XLV650 νορμάλ ή από κάποιο φτιαγμένο από τον μηχανικό που μου λέτε, ασ το ανεβάσει για να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα του θέματος...