Μανωλη @
Manouel650, αν μπορεις κανε ενα update στο πως ειναι το μηχανακι τωρα, ποσα χιλιομετρα εχεις κανει, αν αλλαξες ζιγκλερ, ποσο λαδακι τσιμπαει κλπ. Διαβασα καπου οτι τα Wiseco απαιτουν διπλασιες ανοχες με τον κυλινδρο, γι'αυτο ισως τσιμπαει λαδακι. Γενικα πως σου φαινεται, ειναι αυτη μια αναβαθμιση κινητηρα που μπορει να βγαλει (μερικες δεκαδες χιλιαδες) χιλιομετρα?
ΥΓ Ο λογος που ρωταω ειναι οτι μαθαμε οτι ενας συνεργειας στο Μενιδι κανει μια παρομοια μετατροπη σε Τρανσαλπ 650, βαζοντας τα ιδια πιστονια Wiseco, εκκεντροφορους απο Αφρικα RD07 που ειναι λιιγο πιο αγριοι απο του Αλπ 650 (μαλλον παρομοιοι με του Αφρικα 650) και καταργωντας το καζανακι της εξατμισης / συστημα PAIR. Τοχει δυναμομετρησει ετσι και παιρνει 10+ αλογα και ενας πελατης του λεει οτι εχει κανει 90000χμ ετσι χωρις προβλημα. Εξ'ου και οι παραπανω ερωτησεις.
Έχεις απόλυτο δίκιο Γιώργο, χρειάζεται ένα update όταν κάνεις τέτοιες εργασίες. Ορίστε λοιπόν σημερινή φωτό της XRV μετά από κάποιες αισθητικές παρεμβάσεις με πλαϊνά από Dominator κλπ...
Λοιπόν, 3 χρόνια περίπου μετά, το μηχανάκι έχει κάνει
μόνο 7.000Κμ. Ο λόγος είναι η ύπαρξη 2ης μοτό + αυτοκινήτου, οπότε το Αφρικάκι μέχρι τώρα παίζει το ρόλο play-bike.
Παρατηρήσεις που έγιναν στα χιλιόμετρα αυτά:
-
ΔΕΝ χρειάστηκε να επέμβω στα ζιγκλέρ, καθότι η καύση της κρίθηκε άριστη, κάτι που επιβεβαιώθηκε και από τη μέτρηση του ΚΤΕΟ.
-Ο κινητήρας λειτουργεί
άψογα. Η μέση κατανάλωση μετρήθηκε στα 5,9 λιτ/100χμ, σαφώς χαμηλότερη από αυτην του original 650 και αυτό λόγω της αυξημένης συμπίεσης.
-Η μοτό έχει αποκτήσει κάποιους παραπάνω κραδασμούς, αλλά όχι σε σημείο που να γίνονται ενοχλητικοί. Απλά καταλαβαίνεις ότι κάτω από τα πόδια σου υπάρχει ένα πιο
ζωντανό μοτέρ από αυτά των XRV650/750 και XLV600/650/700.
-Η κατανάλωση λαδιού μετρήθηκε περίπου
120ml/1000km, πολύ λογική όπως καταλαβαίνεις, παρόλο που το μηχανάκι πλέον σε προκαλεί να το οδηγήσεις γρήγορα(και το κάνω).
-Μόλις άλλαξα πίσω γρανάζι, από 47Δ(κοντό, μου έβγαζε τη ψυχή) σε 46Δ και σήμερα χτύπησα μια 180άρα χαλαρά(είχε κι άλλο). Μπροστά φοράει 16Δ.
-Λόγω των WP αναρτήσεων μπρος-πίσω, η XRV είναι
απόλυτα σταθερή σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Όσοι έχουν Άφρικα ξέρουν ότι πάνω από 130-140 πας φτερό στον άνεμο.
-Παρόλο που το ήθελα(και το θέλω) δεν έχει γίνει δυναμομέτρηση. Σε κάθε περίπτωση μου φαίνονται πολλά τα 10 αλογάκια που αναφέρεις. Ροπή πάντως υπάρχει άφθονη, από χαμηλά και
σε όλη τη κλίμακα των στροφών.
-Επίσης μου φαίνονται πολλά τα 90.000Κμ που αναφέρεις, για το λόγο ακριβώς που αναφέρεις. Αυτό θα το δω στη διάρκεια, αλλά σου λέω κάτι. Η ευχαρίστηση(κ@ύλα) που νοιώθω οδηγώντας την με κάνει να μη με ενδιαφέρει το πόσο θα κρατήσει. Μετά βλέπουμε…