πολυσυζητημενο θεμα στους απανταχου κατοχους του στρωμ.κι εγω εχω ψαχτει αρκετα με το θεμα των αναρτησεων και δη του μπροστινου.
ξεκινα με μια γεφυρα για να "δεσει" το μπροστινο καταρχην.ειναι φθηνη και κανει δουλιτσα.
(ριξε μια ματια εδω αν θες:
http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/by,price/results,21-20.html . ο βασιλης ειναι πολυ ξηγημενος και με καλη ποιοτητα στα πραγματα που φτιαχνει).
οσον αφορα τα ελατηρια,υπαρχουν 2 λυσεις.η μια ειναι γραμμικα και η αλλη προοδευτικα.να σου πω την αληθεια δεν ξερω ποια ειναι καλυτερη επιλογη,αλλα νομιζω πως οτι και να επιλεξεις θα ειναι αναβαθμιση.εγω εχω βαλει γραμμικα της ohlins περιπου 2 χρονια τωρα και ειμαι ικανοποιημενος.
αν βαλεις μπροστα ελατηρια,βαλε και πισω παντως.
παιζουν καποιοι αποστατες απο τεφλον που βαζουν στο μπροστινο και μειωνει το χτυπημα λιγο που κανει.δεν εχω τους εχω βαλει αλλα εχω διαβασει για αυτους στο στρωματοφορουμ.
δεν ξερω αν σε ενδιαφερουν και τα φρενα που ανεφεραν τα παιδια,επισης δεν ξερω αν εχεις με η χωρις abs.
η αληθεια ειναι πως τα φρενα πασχουν κατα κυριο λογο απο αισθηση και οχι απο αποτελεσματικοτητα.
η μια λυση ειναι να αλλαξεις τα παντα,τρομπα,σωληνακια και δαγκανες τετραπιστονες.ανεβαινει το κοστος ομως.
η αλλη λυση ειναι να αλλαξεις τρομπα και να βαλεις μεγαλυτερη που θα βοηθησει στην αισθηση,ΑΛΛΑ θα χρειαζεται περισσοτερη δυναμη στην μανετα για να εχεις το ιδιο αποτελεσμα στο φρεναρισμα.εγω νομιζα πως ισχυει το αντιθετο αλλα εκανα λαθος.
και η πιο φθηνη λυση ειναι να αλλαξεις τα σωληνακια με υψηλης(ετσι κι αλλιως καποια στιγμη θα χρειαστουν αλλαγη),να κανεις ενα καθαρισμα στα εμβολα των δαγκανων και ισως να βαλεις και καλυτερα τακακια.
εγω με βλεπω για την τριτη λυση στο μεγαλο σερβις που κοντευει.
σε οτιδηποτε αλλο μπορω να βοηθησω,εδω ειμαι.
σορρυ για το σεντονι.