Spyrious --> Αν το ζητούμενό σου είναι χρήση σε άσφαλτο ,με ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ω με το 990adv ,ΜΗΝ κοιτάξεις καν κ για κανένα κράνος με γείσο ,όσο ελαφρύ ή "καλοζυγισμένο" κι αν είναι αυτό.
Εχω το Nishua ,το οποίο είναι όντως πανάλαφρο ,με μόνο - του ,το εύκαμπτο γείσο ,το οποίο υπό συνθήκες πλευρικού αέρα μπορεί να ενοχλήσει.
Μου αρέσει πολύ η ελαφριά του αίσθηση ,κ το χρησιμοποιώ μόνιμα ,παρ'όλο που εχω κι άλλο ολοκαίνουργιο Touring κράνος ,το οποίο το'χω ακόμα με τις ζελατίνες κ τα ταμπελάκια εδώ κ 6 μήνες.
Οδηγώντας το GSAdv ,δεν έχω κανένα πρόβλημα θορύβου ή κουνήματος ακόμα κ στα παρατεταμένα 180-200 (στην πίστα μόνο ,εννοείται)
Στα 160 (στην πίστα) κάνω κουβέντα με την κυρά στην ενδοεπ/νία.
Το περασμένο ΣΚΔ οδηγούσα εναλλάξ (πάντα 2κάβαλο) το δικό μου GSAdv κι ένα 990adv ,με μαμά ζελατίνα.
Στο βουνίσιο επαρχιακό όλα καλά.
Σε ταχύτητες ΜΑΧ 120 ,παλευόταν.
Στην ΕΟ ,στα 130-140 ,πάλευα να κρατήσω το κεφάλι μου σταθερό ,κ δεν άκουγα τίποτα στην ενδοεπ/νία ,ή μάλλον άκουγα θορύβους κ συριχτά ,επειδή ενεργοποιούνταν το μικρόφωνο από αεροδυναμικούς θορύβους.
Απελπισία....δεν έβγαινε ταξίδι έτσι ,μόνη λύση η αφαίρεση του γείσου .,που στο Nishua προβλέπεται κ γίνεται εύκολα κ χωρίς εργαλεία.
Φιλική συμβουλή: Για υψηλές ασφάλτινες μουαγιέν ,πάρε ένα καλό ελαφρύ κάρμπον Touring κράνος.
Εναλλακτικά ,πάρε το Nishua που είναι πανάλαφρο & VFM ,κ θα κάνεις τον κόπο να βάζεις(OFF) βγάζεις(ΟΝ) το γείσο.