amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Δεν υπάρχουν πια τα 890R με τα 12000...
Καλοτάξιδα στους φίλους που ψώνισαν!
Καλοτάξιδα στους φίλους που ψώνισαν!
Τους καγκουρες η Kawasaki τους είχε τραβήξει με το Z750Του είπα να το πάρουμε, να το κρατήσει λίγο για να το δοκιμάσει και αν δεν του αρέσει, να το πουλήσουμε.
Όχι, όχι, όχι, δεν του αρέσει σε εμφάνιση, ας είναι όσο καλό θέλει σαν μηχανή.
Πώς εξηγείται στους κάγκουρες να μην αρέσει καθόλου το Z1000SX, ενώ τους αρέσουν το tiger 1050, το TDM και το R1;
Κλασικά το Z750 είχε και ο γιος μου, αλλά τώρα θέλει μεγαλύτερο.Τους καγκουρες η Kawasaki τους είχε τραβήξει με το Z750
Τουλάχιστον έτσι ξέρεις ότι κυκλοφορεί σε μεταχειρισμένο σε sx έχει σοβαρές πιθανότητες να είναι χαρτί εφόσον δεν το προτιμάει η αγέληΚλασικά το Z750 είχε και ο γιος μου, αλλά τώρα θέλει μεγαλύτερο.
Του κάνει το Z1000 αλλά όχι το Z1000SX.
Πάντα με μόνο κριτήριο την εμφάνιση και την αποδοχή από τους άλλους κάγκουρες.
Το z1000 και κατ εμέ το 2003-2005 είναι έναΚλασικά το Z750 είχε και ο γιος μου, αλλά τώρα θέλει μεγαλύτερο.
Του κάνει το Z1000 αλλά όχι το Z1000SX.
Πάντα με μόνο κριτήριο την εμφάνιση και την αποδοχή από τους άλλους κάγκουρες.
κακό
μηχανάκι. Μ αρέσει πολύ. Έχει μια @ουτανιά πάνω τουΚαι την καινούργια ανάρτηση να πάρεις του χρόνου θα είσαι μια γενιά πίσω. Τι α καν'ς, α κατσ'ς α μαλώ'εις?είναι μιά γενιά πίσω η ανάρτηση
όχι γιαβρίμ, δεν μαλώνεις ούτε με χονταδιστές, το σάλιο σου χαλάς.Και την καινούργια ανάρτηση να πάρεις του χρόνου θα είσαι μια γενιά πίσω. Τι α καν'ς, α κατσ'ς α μαλώ'εις?
Η καλύτερη επένδυση τα φώτα, αξίζουν κάθε ευρώ. Το τούμπλες να το κάνεις γιατί η χρήση που κάνεις το απαιτεί.όχι γιαβρίμ, δεν μαλώνεις ούτε με χονταδιστές, το σάλιο σου χαλάς.
ξαναθυμήθηκα το νήμα με την μετατροπή του 950 σε TL και ρώτησα και για φώτα στον πέρφεκτ.
Να σου πω εγώ τι καταλαβαίνω από όσα βλέπω.
Χρησμός τύπου "θα χαλάσει/όλα χαλάνε".
Γιατί αν κάνεις την προβλεπόμενη συντήρηση και χαλάσει είσαι ανόητος που ακολούθησες τις οδηγίες του κατασκευαστή (μιλάμε τώρα για κόσμο που πέρασε δύο χρόνια σπίτι του ΜΗΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΥΟΣ ΣΕ ΓΑΝΩΣΑ ΣΑΝ ΜΠΡΙΚΙ)
Αν δεν την κάνεις είσαι "μή προβλεπόμενος" και δεν ξέρω τι δικαιολογία θα βρεθεί, δεν είχες σωστές πιέσεις στα ελαστικά και ζόριζες το μοτέρ
Εγώ συμφωνώ στο ότι αν κάνεις χρήση "αυτό που βλέπω στο ίνσταγκραμ" δεν βγαίνει με τα ίδια λάδια. Ομοίως αν έχεις φαγωθεί με τον κάθε τυχαίο με τμαξ, τρανσάλπ εφτάμισο, τάιγκερ, άφρικα, πενφέ κλπ "θα σου δείξω εγώ τι γεύση αφήνει το πορτοκάλι στα δόντια" και ανοίγεις κάθε φανάρι κόφτες ή το πλακώνεις στα ξερόγκαζα για να βρέχεται το μουστάκι από τα δάκρυα όταν τσακίζει η φλούδα μπροστά στο πρόσωπο σου.
Πάει ο οποιοσδήποτε από εμάς να πάρει ένα μεταχειρισμένο με 20-30-40,000 χλμ και... τι ξέρει από όλα αυτά;
Το κακό (το βλέπουμε και εδώ) είναι ότι το παραμύθι μοτοσικλέτα έχει υπόβαθρο την πανάκριβη συντήρηση. Λάστιχα στο 1/4 της απόστασης που ζητάει ένα αυτοκίνητο, σέρβις στα ίδια επίπεδα ή και πιο πάνω λόγω συχνότητας, αναλώσιμα σε τιμές ΛΟΛ σε σχέση με το μέσο μεσαίο ΙΧ.Να προσθέσω και κάτι εδώ - η ducati και κάθε ducati δε λεει απλά λάδια 30κ, 30κ ή 1 χρόνο/2 χρόνια και βεβαιως ανα περιοχη - χρηση κ.λ.π. οποτε διαβαζετε το αρχικο εγχειριδιο παντα.. και σαφως δε χαλαει το μοτερ μονο απο ξερογκαζα. Συμφωνω οτι αν θελει καποιος να επενδυσει σε χρόνο κάνει/ ψαχνει/ φροντίζει...
Δεν ξέρω τι εννοούν μια γενιά πίσω.Είναι αυτός ο Argi... Σατανάς.
Να πάω στον γκλίτερ πρίντερ να μου φτιάξει το κοστούμι της φωτό; Λάθος της σελίδας, αλλά δεν είναι και άσχημο (μην ρωτάτε τιμές, είπαμε ό,τι πάρεις 18+ και μόνο όσο διαρκεί το στοκ του 23 γιατί πήραν 900 ευρώ αύξηση για το 24)
το Norden 901 Ε παραμένει το καλύτερο VFM γιατί έχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ επάνω αλλά είναι μιά γενιά πίσω η ανάρτηση λένε
Μαζι σου!Το κακό (το βλέπουμε και εδώ) είναι ότι το παραμύθι μοτοσικλέτα έχει υπόβαθρο την πανάκριβη συντήρηση. Λάστιχα στο 1/4 της απόστασης που ζητάει ένα αυτοκίνητο, σέρβις στα ίδια επίπεδα ή και πιο πάνω λόγω συχνότητας, αναλώσιμα σε τιμές ΛΟΛ σε σχέση με το μέσο μεσαίο ΙΧ.
Οπότε ο άνθρωπος που με το ζόρι φτάνει το όνειρο, ανακαλύπτει ότι... δεν βγαίνει ο δρόμος του μετά και δυστυχώς πασάρει στον επόμενο την καυτή πατάτα. "Πλήρες βιβλίο σέρβις σε αντιπροσωπεία" χωράει λίγο κουβέντα. Καθόλου τυχαίο παράδειγμα το "τέλειο άψογο" 790R που χαζεύαμε σε αγγελία και τα λάστιχα με τα λινά, σιγά μην έχει φροντίσει τα υπόλοιπα.
Αν κάποιος πάρει το expedition θα το πάρει γιατί έχει τον πιο πλήρη εξοπλισμό στα χρήματα που ζητάει και στην κατηγορία που είναι, το 890R για να έρθει εκεί είναι σημαντικά πιο ακριβό.το Norden xpedition φοράει την ακριβή σειρά wp xplorer την ίδια με το 890R που είναι άλλο πράγμα. Αν κάποιος πάρει Norden πρέπει να πάρει το xpedition μόνο για την ανάρτηση.
Και του παραχρονου θα είσαι 2 γενιές πίσω γιατί θα πουλιούνται 2000€ κάτω λόγου του 990 adventure!Και την καινούργια ανάρτηση να πάρεις του χρόνου θα είσαι μια γενιά πίσω. Τι α καν'ς, α κατσ'ς α μαλώ'εις?