Όλα αυτά με αλυσίδα.. ????
Από άγκυρα για να αντέχει το βουνό! !!!Όλα αυτά με αλυσίδα.. ????
Η KTM κατά την γνώμη μου προσπαθεί να αλλάξει κάπως την "super extreme" εικόνα που έχει χτίσει τόσα χρόνια για να απευθυνθεί σε διαφορετική κατηγορία κοινού .... κύριος ηλικιακά !!!! κακά τα ψέματα εκεί είναι τα λεφτά....όχι στους πιτσιρικάδες !!!
Η πεπατημένη συνταγή της BMW με απλό και adventure ίσως αποδώσει....ίσως και όχι ...γιατί αν το σκεφτεί κάνεις...το κόλπο (GS - GS Adventure) πιο πολύ marketing είναι παρά ουσία ...ουσιαστικές διάφορες... το ντεπόζιτο και τα 20 χιλιοστά στην διαδρομή της ανάρτησης ...μετά λίγο τα μασπιε και η σκάρα ....και το "after sales" μια χαρά κρατεί !!!!
αν ρωτήσει κανείς τούς χωματαδες πιο προτιμούν...το 80% θα σου πουν το απλό ...!!!!
Βέβαια η ΒMW για το GS έχει αυτό που λένε στην αγορά, "Brand Name" με Αρχ!δ!Α ....δεν πουλάει πλέων το προϊόν το ίδιο ...αλλά η "ιδέα" και ο "κόσμος" που έχει χτιστεί γύρο από αυτό ...!!!!!
κατά την γνώμη μου ..καλά κάνει η ΚΤΜ ...δεν έχει και πολλές επιλογές ......
το θεμα με την bmw ειναι οτι εχει δυο τυπου κινητηρες εναν μποξερ και τον αλλον εν σειρα(για τα μεγαλα)Να δω τι σχολια θα κανετε για το ψηλο χιλιαρι της bmw ειναι αλλη κατηγορια με 17αρες ζαντες, μην τα συγκρινετε με αντβε.. Υπηρχε και το smt παλιοτερα.. Οποτε εχουμε bmw s1000xr (ή οπως ονομαστει), multistrada, το super ktm, caponord(?) και οποια αλλη βλακεια εμφανιστει τα οποια το παιζουν υπερμοταρντ-superbike με μεγαλυτερες διαδρομες και τουριστικες δυνατοτητες.. Πολλες εταιριες εχουν, αρα καποιοι αγοραζουν...Το κτμ θα ειναι δυστυχως καλυτερο παλι
Οταν γυρίσει ο Μητσάκης τον ρωτάμε .....Εγώ θα ήθελα πραγματικά να γνωρίσω κάποιον που πήρε το 1190, το ήπιε, είδε πως του πέφτει λίγο και τώρα βάζει πλώρη για το 1290.
Σωστος!αυτό έπρεπε να είχαν βγάλει από την αρχή ...
People's Choice Adventure !!!
Κώστα, τι ακριβώς προβλήματα έχεις ακούσει / διαβάσει για το 1190 ? μιλάς για Ελλάδα ή παντού ?...παντως αρκετα προβληματα ακουω/διαβαζω για το 1190adv...οπότε θα ειμαι επιφυλακτικος και για το νεωτερο 1290 μεχρι να δειξει οτι οντως κατι αλλαξε δραματικα προς το πιο απροβληματιστο...και ισως πρεπει να κοιταξουν ολες οι εταιρειες,ενα μοτο που κοστιζει-ειδικα σημερα στην Ελλαδα-μια μικρη περιουσια,να ανταποκρινεται σε οσα υποσχονται.Και μαλιστα οσο δυνατο "αναιμακτα" για τον πιθανο ιδιοκτητη.Γιατι ναι μεν γουστα και ομορφιες αλλά ...
Δημητρη στο ξενο Φορουμ της ΚΤΜ γραφουν καποια στοιχεια...προσωπικα μιλουσα για γνωστο απο αλλο φορουμ ο οποιος το πηρε "κουτα" και μεχρι τωρα σε πολυ λιγα χιλιομετρα εχει τραβηξει Γολγοθα...και ειναι ξενερωμα να εχει δωσει ενα σκασμο λαλάκια κ να μην το ευχαριστιεται,γιατι σαν μοτοσυκλετα αξιζει ρε γμτ.Κώστα, τι ακριβώς προβλήματα έχεις ακούσει / διαβάσει για το 1190 ? μιλάς για Ελλάδα ή παντού ?
Εχω εγω 1190 και μπορω να πω την γνωμη μου.
Τα περισοτερα προβληματα ειναι κουταμαρες... (του τυπου χρηση του master κλειδιου και κλειδωνει η ECU κτλ.)
Το βασικο προβλημα ειναι το φιλτροκουτι που δεν ειναι στεγανο για χωμα, μπαζει σκονη στα σωματα το οποιο ομως λυνετε με φιλτρα UNI και DNA ανευ κοστους απο την ΚΤΜ. Αλλωστε το 1190 δεν ειναι για χωμα.
Στο πλαινο σταντ σπανε τα ελατηρια , Εγινε ανακληση με νεα ελατηρια.
Λαθος μετρηση ταχυτητας στο κοντερ λογω software bug. Λυθηκε και αυτο.
Θερμοκρασια στα ποδια. Σε αυτο "παιζει" που ζεις και τι χρηση κανεις.
Εγω παντως δεν κανενα προβλημα so far. Εκτος απο την σελα που θα ηθελα μια σαν του GS
Να σημειωσω οτι το 1190 δεν ειναι σε καμια περιπτωση συγκρισημο με το 950-990.
Το 1190 ειναι καθαρα ασφαλτινο.