Κεντρική Ευρώπη Μάιος-Ιούνιος 2016

xrke92io

Μέλος
Καλημέρα,ετοιμάζουμε ταξιδάκι εώς αυστρία και ουγγαρία με μια παρέα μέχρι στιγμής 4 μηχανές (2 vstrom, fazer, tdm) και τόσα άτομα όσοι πιστοί προσέλθετε......δρομολόγια και τα λοιπά τα κανονίζουμε......είμαστε σε φάση αγοράς εξοπλισμού και άλλλων και έρευνας για ξενοδοχεία και τέτοια αν ενδιαφέρεται κάποιος.........

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλημέρα,ετοιμάζουμε ταξιδάκι εώς αυστρία και ουγγαρία με μια παρέα μέχρι στιγμής 4 μηχανές (2 vstrom, fazer, tdm) και τόσα άτομα όσοι πιστοί προσέλθετε......δρομολόγια και τα λοιπά τα κανονίζουμε......είμαστε σε φάση αγοράς εξοπλισμού και άλλλων και έρευνας για ξενοδοχεία και τέτοια αν ενδιαφέρεται κάποιος.........

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι σημαντικό να αποφασίσετε ποιόν μήνα θα ξεκινήσετε. Ο Αύγουστος είναι βροχερός μήνας για την Αυστρία. Το τελευταίο 10ήμερο του Ιουνίου και το πρώτο 10ήμερο του Ιουλίου είναι η καλύτερη εποχή για αυτές τις περιοχές. Φυσικά αδιάβροχα λύνουν το πρόβλημα αλλά το θέμα είναι να το ευχαριστηθείτε κιόλας!

Στο Tirolo (κομμάτι Αυστρίας-Γερμανίας) τον Αύγουστο του 2010 οι θερμοκρασίες ήταν από 10 βαθμούς Κελσίου (σούρουπο/νύκτα) μέχρι 17 βαθμούς Κελσίου την ημέρα. Πλαντάξαμε στη ζέστη μια μέρα με 24 βαθμούς σε μια βόλτα επίσκεψη στο Ίνσμπουργκ. Το Τίρολο που έχω γυρίσει και η Νότια Αυστρία (πολύ κοντά στη Σλοβενία) είναι αρκετά δυτικότερα από τις περιοχές που σχεδιάζετε αλλά καλό είναι να ενημερωθείτε για τις καιρικές συνθήκες. Πολλά μετεωρολογικά site έχουν ιστορικό πολλών ετών πίσω ώστε να βγάλετε συμπεράσματα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ειναι μεγαλο μερος ενος ταξιδιου και η προετοιμασια μιας βολτας!
Ευχομαι να πανε ολα καλα και να πραγματοποιησετε ολα τα σχεδια σας..:friendship:
 

xrke92io

Μέλος
Αυτό για την προετοιμασία ισχύει αλλά τα έχω μαζέψει και εγώ και η καλή μου.......από μπουφάν και αδιάβροχα εώς μπαγκαζιέρα πλαινές βαλίτσες προβολάκια ψηλή ζελατίνα έξτρα φρύδι μαξιλάρι πλάτης για το συνοδηγό χούφτες βολτόμετρο για τη μπαταρία ανατομική σέλα μέχρι και τιμόνι άλαξα.....πήγα σε fatbar με αποστάτες της rox ρυθμιζόμενους ώστε να σηκωθεί 5 εκ. πιο πάνω και λίγο πίσω αναλόγως πως βολέβει το καθένα.......καλό gps θα αγοραστεί αυτό το μήνα......γνώμες λίγο για κάποιο με χάρτες ευρώπης και αξιόπιστο; Τα mls κάνουν δουλειά γιατί έχω ακούσει καλά λόγια;

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτο με τα gps, ειναι μεγαλη κουβεντα και για εμενα ειναι θεμα χρηματων
Ποσα χρηματα διαθετεις δηλαδη??
Εγω ειχα ψωνισει το πανακριβο zumo 660 το 2009 και μεχρι τωρα δεν το εχω μετανοιωσει.
Προφανως κανεις την δουλεια σου και με κατι πιο οικονομικο
 

xrke92io

Μέλος
Ότι πληρώνεις παίρνεις....αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι αξιόπιστο να έχει πάντα σήμα και οι χάρτες να είναι εντάξει γιατί πολλά έχω ακούσει......πόσο πήγε το zumo ;

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ότι πληρώνεις παίρνεις....αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι αξιόπιστο να έχει πάντα σήμα και οι χάρτες να είναι εντάξει γιατί πολλά έχω ακούσει......πόσο πήγε το zumo ;

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η ακριβή σειρά της garmin, που σίγουρα είναι ότι καλύτερο. ...έχει γύρω στα 500-600 ευρώ.
Έχουμε στην παρέα μας τον Σταύρο photoagora.gr....που σίγουρα θα σε βοηθήσει καλύτερα, γιατί νομίζω έχουν βγει αρκετά νέα μοντελα

advφον!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και στο σκρούτζ τόσο τα έχει όντως...

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στείλε μήνυμα στον σταυρο @The Doctor....να σε τακτοποιήσει:D

advφον!!
 

Alexmak 125

Μέλος
Περιοχή
Αστακος, Αιτωλοακαρνανια
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Derbi Senda DRD 125
BMW f800 gs (το προβληματικό)
Πάρε μαζί σου μεγάλη γκάμα από ανταλλακτικά για την μοτοσυκλέτα σου! Από το πιο απλό που μπορεί να βγάλει μέχρι το πιο περίπλοκο και μάθε πως να διορθώνεις τις πιθανές ζημιές μόνος σου! Μην γίνει καμιά στραβή και σου χαλάσει το ταξίδι..
 

xrke92io

Μέλος
Έχω ένα v strom 650 και ξέρω τα βασικά αν όχι λιγότερα δηλαδή μέχρι αλαγή λαδιών και φίλτρου οπότε όταν λες μεγάλη γκάμα ανταλακτικών τι εννοείς; τρόμπα βενζίνης καμια ντίζα.......τι;

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Μονοί θα ειστε ολοι ?
Εποχη αδειας ξερετε ?
Εχουμε μηνες να τα αναλυσουμε ολα διαδρομες κτλ παντως
Θα σας προτεινα παντως να διασχυσετε οση λιγοτερη αλβανια παντως

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

xrke92io

Μέλος
Μάρτιο θα ξέρουμε ποιους μήνες του καλοκαιριού θα έχουμε άδεια αλλά το πιο πιθανό είναι να το κανονίσουμε για ιούνιο.....αλβανία ίσως να μην μείνουμε ούτε για διανυκτέρευση και να πάμε κατευθείαν μαυροβούνιο......ούτε την διαδρομή έχουμε οριστικοποιήσει....έχουμε ένα σχετικά ευέλικτο πρόγραμμα διαδρομών που αλλάζουμε που και που μετά απο συμβουλές.....και μέχρι στιγμής είμαστε 4 μηχανές 4 άτομα αν και μπορεί να πάμε δυο με μια μηχανη και να αφήσουμε το ΦΑΖΕΡ πίσω γιατι σε ταξίδι δε πολυβολεύει

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
αν και άσχετος από τέτοια ταξίδια (και μηδενική εμπειρία από τα άλλα, τα μικρότερα) φαντάζομαι, κανένα μπουζί, καμιά λάμπα (φλας, φώτα), καμιά καβάτζα ντίζα και κανένα σετ επισκευής ελαστικώ θα ήταν καλά να τα είχατε μαζί...επίσης και το service manual από το vstrom σε pdf στο κινητό (φαντάζομαι έχεις smartphone) δεν είναι άσχημη ιδέα ;)



και το βασικότερο???ζακέτα να πάρεις :)
 

Alexmak 125

Μέλος
Περιοχή
Αστακος, Αιτωλοακαρνανια
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Derbi Senda DRD 125
BMW f800 gs (το προβληματικό)
Έχω ένα v strom 650 και ξέρω τα βασικά αν όχι λιγότερα δηλαδή μέχρι αλαγή λαδιών και φίλτρου οπότε όταν λες μεγάλη γκάμα ανταλακτικών τι εννοείς; τρόμπα βενζίνης καμια ντίζα.......τι;

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ότι είπε ο Θοδωρής από πάνω συν ένα μεγάλο κομματι σαμπρέλας ποδηλάτου, ώστε αν τυχον τρυπήσει κάποιο κολλάρο να το μπαλώσεις, παραπάνω εργαλεία από τα βασικα που διαθέτει η μηχανή, λάδια για τυχόν συμπλήρωμα, λάδι καδένας (πολύ βασικό και μετάνιωσα στο προηγούμενο ταξίδι που πήρα μόνο ένα μπουκαλάκι 50ml), πολύμετρο, κομμάτια καλώδια, μπόλικα τάιρ απς (βασικό), μεγάλο κομμάτι σύρμα, διάφορους κολλιέδες (σφυχτίρες).. Επίσεις ψάξου στο ιντερνετ για το τι παρουσιάζει το συγκεκριμένο μηχανάκι από προβλήματα και πάρε μαζί σου τα κατάληλα ανταλλακτικά και δες πως αλλάζουνε ώστε να μην τα σκαλίσεις τελευταία στιγμή και τα κάνεις κάποια ζημιά..
Γενικά αφού θα είστε πολλά άτομα μπορεί ο καθένας να πάρει από λίγα για να εξοικονομίσετε χώρο..
Αυτά από εμένα και πιστεύω πως είναι το σημαντικότερο κομμάτι που πρέπει να δώσεις βάση για την επιτυχία του ταξιδιού.. :)
 

xrke92io

Μέλος
Ευχαριστώ για όλες σας τις συμβουλές ιδιαίτερα χρήσιμες οι περισσότερες

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το θέμα των εργαλείων είναι μεγάλο, σύνθετο και δύσκολο!
Δεν μπορείς να προβλέψεις τα πάντα και αν είσαι πολύ οργανωτικός ο όγκος θα είναι τέτοιος που θα σου δυσκολέψει τη ζωή σε ένα τέτοιο ταξίδι.
Εγώ έχω προσπαθήσει κι έχω μια πλήρη συλλογή από εργαλεία μαζί με 2 μανέτες και ένα συρματόσχοινο με σφικτηράκια, 2 σαμπρέλες, 1 fast, 1 κομπρεσεράκι, 1 μπουζί κ.τ.λ. Όλα αυτά τα παίρνω σε μορφή συνεπιβάτη -δεμένα στη σέλα και στη σχάρα- στις χωμάτινες εξορμήσεις.
Πίστεψε με, το να στήσεις μια σωστή συλλογή που να είναι ποιοτική και ματζόβολη είναι δύσκολη υπόθεση και αν το ανοίξουμε σαν θέμα (Εργαλεία Μοτό) από μόνο του πολύ σύντομα θα ξεπεράσει τις 100 σελίδες.
Υπάρχουν "έξυπνα" εργαλεία που κάνουν καλύτερα την εργασία -σε σχέση με άλλα- για την οποία έχουν προοριστεί, όπως υπάρχουν εργαλεία που κάνουν διπλές δουλειές. Πρέπει όμως να πιάνουν τα χέρια σου για να επεκταθείς τόσο.











Είναι μια γεύση αλλά και αυτά τα έχω εμπλουτίσει/διαμορφώσει ακόμη καλύτερα από τότε που έβγαλα τις φωτογραφίες. Η μεταφορά τους σε ένα τέτοιο ταξίδι καταλαμβάνει πολύ χώρο. Καλό είναι να μοιραστείτε αυτόν τον όγκο μεταξύ σας και πάλι όμως θέλει πολύ μελέτη γιατί πάντα "διαφορετικές" μηχανές έχουν "διαφορετικά" ιδιαίτερα σημεία (π.χ. μέγεθος μπουζί).

Εγώ 2 μήνες πριν το ταξίδι θα άλλαζα ντίζα συμπλέκτη και μπουζί και τα παλιά θα τα είχα μαζί μου για ανταλλακτικά.

Πέρα από τα παραπάνω που για μένα είναι το ιδανικό μεν αλλά μαζί φέρνει και το πρόβλημα του επιπλέον όγκου & βάρους, θα μου επιτρέψεις να σου δώσω μερικές απλές συμβουλές καίριας σημασίας και κατά σειρά προτεραιότητας (που πιθανά βέβαια έχεις ήδη σκεφτεί).
Δε ξέρω να σου πω για Αλβανία, πρώην Γιουγκοσλαβία και για Ουγγαρία, ξέρω όμως να σου πω από εμπειρία μου σε άλλες χώρες (π.χ. Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Αυστρία, Γερμανία, Τσεχία) και αν προσέξεις αυτά λίγο-πολύ θα είσαστε καλά προστατευμένοι παντού.

1ον. Ευρωπαϊκή κάρτα υγείας. ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.
Θα κάνετε αίτηση στο Ασφαλιστικό σας ταμείο το αργότερο τον Απρίλιο (σε πολλές περιπτώσεις η έκδοση για το πλαστικό σώμα της κάνει ένα 2μηνο να εκδοθεί). Αν και σου δίνουν ένα κολόχαρτο σε μορφή βεβαίωσης η εμπειρία μου έχει δείξει πως αυτό το κολόχαρτο δεν το αναγνωρίζουν και αν -χτύπα ξύλο- συμβεί κάτι θα ταλαιπωρηθείτε πολύ! Είναι η σημαντικότερη κίνηση που ΠΡΕΠΕΙ να κάνετε. Σε πολλές χώρες της Ευρώπης αν δεν έχεις αυτό πρέπει να έχεις μια πιστωτική κάρτα που να δείχνει πιστωτικό όριο αρκετών χιλιάδων ευρώ, αλλιώς ούτε την είσοδο του νοσοκομείου δε θα δείτε. Είπαμε, χτύπα ξύλο και εύχομαι να μη χρειαστεί να με θυμηθείτε ποτέ.

2ον. Επαναπατρισμός Μοτό.
Όσοι από την ομάδα μπορείτε προσθέστε στο ασφαλιστήριο της μοτοσυκλέτας σας την δυνατότητα επαναπατρισμού της σε περίπτωση ακινησίας της. Συνήθως έχει ένα επιπλέον κόστος 20€ στο ασφαλιστήριο σας αλλά δεν το παρέχουν όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες.

3ον. ΕΛΠΑ
Μια επίσκεψη στην ΕΛΠΑ για να ενημερωθείτε για το τι ισχύει από άποψη ΚΟΚ στις χώρες που θα επισκεφθείτε. (π.χ. μόλις μπείτε Αυστρία θα πρέπει να προμηθευτείτε μια βινιέτα που βγαίνει σε εκδόσεις 10 ημερών, 2 μηνών και 1 χρόνου. Πιθανά να χρειαστείτε δυο 10ήμερες αν οι διακοπές συνολικά είναι μεγαλύτερες των 10 ημερών. Ενεργοποιείτε στο έμπα και δυστυχώς λήγει τη 10η μέρα). Τα περισσότερα Software των πλοηγών σας ενημερώνουν για τις ιδιαιτερότητες του ΚΟΚ κατά την είσοδο σας στις χώρες, οι περισσότεροι προσπερνάμε αυτή τη διαδικασία χωρίς να δίνουμε πολύ σημασία. Αν δεν πάτε στην ΕΛΠΑ μη το κάνετε, μην προσπεράσετε την ανάγνωση αυτών των διαδικασιών, θα εκπλαγείτε με τις ιδιαιτερότητες που υπάρχουν.

4ον. Αδιάβροχα
Και εννοώ καλά αδιάβροχα. Και οι γυναίκες λίγα ρούχα. Το ταξίδι με τη μοτό πρέπει να είναι της λογικής πλύνε-βάλε. Τα περισσότερα κάμπινγκ & ξενοδοχεία έχουν πλυντήρια-στεγνωτήρια. Αλλιώς θα βρείτε και στις πόλεις τέτοια.

5ον. Σήμανση
Ακολουθείτε τις ταχύτητες σύμφωνα με τις σημάνσεις. Θα εκπλαγείτε ευχάριστα π.χ. στην Αυστρία όταν θα διαπιστώσετε πως οι ταχύτητες που ορίζει η σήμανση στις στροφές είναι στο όριο του εφικτού. Άρα και ικανοποιητικότατα. Στις ευθείες όμως 110 χλμ... τέλος!
Γενικά στην Ευρώπη, όταν μπαίνεις σε Πόλεις, Κωμοπόλεις, Χωριά οι φωτογραφίες των ραντάρ παραμονεύουν ΠΑΝΤΟΥ. Επίσης τα λουράκια στα κράνη ΠΑΝΤΑ δεμένα, έχουν κλήσεις και γιαυτό!

6ον. Χάρτες
Καλά τα gps, καλά τα smartphone αλλά είναι τέτοια η εξάρτηση που δημιουργούν που όταν τα χρειαστείς και δεν.... την πάτησες! Ένα σετ χάρτες διπλωμένοι μέσα σε αδιάβροχη θήκη σε ένα tang bag για να είστε σίγουροι (και ας μην τους χρησιμοποιήσετε).

7ον. Spray αλυσίδας & μπαταρία
Είναι απίστευτο πως "καταπίνει" τη λίπανση της η αλυσίδα της μηχανής, όντας δικάβαλη και φορτωμένη και μαζεύοντας αρκετά χλμ.
Μη κάνετε το λάθος και πάρετε σε μίνι -δήθεν ταξιδιωτική- συσκευασία το σπρεϋ της αλυσίδας. Έλεγχος οπωσδήποτε ανά 500 τουλάχιστον χιλιόμετρα. Προσοχή κατά την εκκίνηση του ταξιδιού να είναι σωστά τεντωμένη -σύμφωνα με τις συνθήκες βάρους- και όχι υπερβολικά. Αυτό το απλό πράγμα μπορεί να σας στοιχίσει σε αλυσίδα ή ακόμη και βλάβη του άξονα του μπροστινού γραναζιού.
Οι εξασθενημένες μπαταρίες στο "καλοκαιράκι" της Ελλάδας συνεχίζουν και δουλεύουν αποδεκτά, μόλις όμως αράξεις τη μηχανή το καλοκαιρινό βραδάκι στην Αυστρία των 10 βαθμών κελσίου... τέλος. Άρα σωστά συντηρημένη μπαταρία πριν το ταξίδι.

8ον. Σωληνάκι μετάγγισης καυσίμων
Το βάρος και η ταχύτητα (π.χ. Ιταλία/Γερμανία υπάρχουν σημεία που μπορείς να το "πατήσεις") επηρεάζουν σημαντικά την κατανάλωση. Σκέψου να "μείνεις" και το βενζινάδικό να απέχει μόλις 10 χλμ.... Σωληνάκι λοιπόν!

Ελπίζω να μην μου έχει ξεφύγει κάτι απλό αλλά σημαντικό. Αν μου έχει ξεφύγει ελπίζω να στο καταθέσουν οι συμφορουμίστες μας.

Παρότρυνση: Ζήτησε από έναν Moderator να σου διορθώσει λίγο τον τίτλο του θέματος. Καλό είναι οι τίτλοι των θεμάτων μας να είναι σαφείς ώστε να προσδιορίζουν καλύτερα το περιεχόμενο ώστε να βοηθιούνται και μελλοντικοί αναγνώστες που μπορεί να έχουν τις ίδιες απορίες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

xrke92io

Μέλος
Ως προς τα εργαλεία καθώς και τα έγγραφα νομίζω καλυμένος........αν βρεθεί και ένας moderator να μας αλλάξει τον τίτλο του θέματος.......

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom