Το παρακάτω το παραθέτω για δύο άλλους λόγους κι όχι τόσο για τα κράνη καθαυτά.
Ο πρώτος είναι ότι εδώ επιβεβαιώνεται η υποψία μου ότι η N-com είναι φτιαγμένη από τη Sena και ο δεύτερος λόγος είναι ότι εκτός από τη Nolan, έχει κι άλλες 2 εταιρίες (Schubert & Shoei) που έχουν υποδοχές για ολοκληρωμένα Premium συστήματα ενδοεπικοινωνίας ενσωματωμένα μέσα στα κράνη. Και τα δύο εξοπλίζονται από τη Sena όπως και της Nolan με την N-com.
Το παράλογο σε αυτό, όπως λέω και στη δική μου παρουσίαση, είναι ότι ενώ η Sena φτιάχνει στα εμπορικά universal μοντέλα κανονικά μπαούλα σε μέγεθος, είναι η εταιρία που έχει τις περισσότερες συνεργασίες για ενσωματωμένες "αόρατες" ενδοεπικοινωνίες.
Κι ενώ πριν αποφασίσω για την N-com είχα αποκλείσει τη Sena λόγω εμφάνισης και όγκου κι ήμουν πιο κοντά στη Cardo, τελικά στο 90' πήρε το παιχνίδι η Sena με "ύπουλο" τρόπο μέσω της N-com ακριβώς για τον ίδιο λόγο που την είχα αρχικά αποκλείσει.
Άβυσσος η ψυχή του Marketing