Απο την στιγμή που η εταιρεία έχει επίσημο αντιπρόσωπο και service στη χώρα μας τότε φυσικά και δεν προβλέπεται να σταλεί τίποτα Ιταλία.
Ο αντιπρόσωπος θα αποφανθεί αν έχει κάποιο πρόβλημα το κιτ και θα το στείλει πίσω Ιταλία για έλεγχο και αντικατάσταση. Αν δεν έχει πρόβλημα το κιτ και δεν μπορεί να το τοποθετήσει ο αντιπρόσωπος τότε ας πράξει η εταιρεία τα δέοντα.
Τώρα αν η αγορά έγινε εκτός αντιπροσώπου δεν ξέρω τι προβλέπεται. ¨Οτι προκύψει με την επικοινωνία με την εταιρεία ή πρώτα με τον εγκαταστάτη εδώ για αναζήτηση λύσης σε πρώτο βαθμό.
Απ ότι είδα όμως ο Τάσος το αγόρασε απο τον αντιπρόσωπο οπότε αυτός ε΄χει την ευθύνη να φέρει το θέμα στο τέλος και να λύσει το πρόβλημα.
Μια σημαντική συμφωνία που επικυρώθηκε στην έκθεση EICMA 2022 ανακοινώθηκε από τον Giuseppe Andreani.
www.bikeit.gr